fbpxΠοια είναι η ισχυρότερη φίρμα στον πλανήτη; | Economistas.gr
Skip to main content

Ποια είναι η ισχυρότερη φίρμα στον πλανήτη;

Ποια είναι η ισχυρότερη φίρμα στον πλανήτη;
Φώτο: Shutterstock

Η Φεράρι αποτελεί το ισχυρότερο brand στο κόσμο, σύμφωνα με τον ετήσιο δείκτη Brand Finance Global 500, που αναδεικνύει τις πιο ισχυρές φίρμες στον πλανήτη σε όλους τους τομείς και παρουσιάστηκε στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ του Νταβός.

Σύμφωνα με τον δείκτη, η Φεράρι είναι μια από τις 16 μάρκες ανάμεσα στις 500 επιχειρήσεις που έλαβαν την βαθμολογία ΑΑΑ+ και ξεπέρασε κολοσσούς όπως η McDonald’s, η Coca-Cola, η Lego και η Disney.

Στην κατηγορία των εταιρειών με την μεγαλύτερη αξία, η Amazon του Τζεφ Μπέζος ξεπέρασε όχι μόνο την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά και τις Apple και Google που βρέθηκαν στην δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Οι αμερικανικές επιχειρήσεις τεχνολογίας και τηλεπικοινωνίων κυριαρχούν στη λίστα των κορυφαίων 500, με δυο κινεζικές τράπεζες να εισέρχονται στη πρώτη δεκάδα, ενώ η απάντηση της Κίνας στην επιτυχία του Netflix, είναι η iQiyi που είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επιχείρηση στον κόσμο καθώς σημείωσε ανάπτυξη της τάξης του 326%,

Όπως αναφέρει ο διευθ. Σύμβουλος της Brand Finance που δημοσιεύει τον δείκτη κάθε χρόνο, Ντέιβιντ Χέι, «δέκα χρόνια πριν, η αξία των κινεζικών εταιρειών στη κορυφαία δεκάδα ήταν 48 εκατ. δολάρια και τώρα ξεπερνά τα 1,3 τρις. δολάρια». Και συμπληρώνει: «Πλέον, υπάρχουν 80 κινεζικές φίρμες στις κορυφαίες 500. Έχουν επικεντρωθεί πολύ προς τον τραπεζικό τομέα, της ασφάλισης, του real estate και τα αυτοκίνητα, όμως η Κίνα συνεχίζει και εισέρχεται όλο και περισσότερο στις καταναλωτικές συνήθειες. Πιστεύω πως στα επόμενα πέντε χρόνια ο δείκτης θα αντιπροσωπεύει περισσότερο την επιρροή των κινεζικών επιχειρήσεων στις δυτικές αγορές».

Παράλληλα σημειώνει και το γεγονός πως μάρκες, όπως η Microsoft και η Apple θα κινηθούν και σε άλλους τομείς καθώς έχουν πετύχει όσα θα ήθελαν στους τομείς τους.

Παράλληλα παρουσιάστηκε και ο νέος δείκτης που δείχνει τους κορυφαίους CEO των επιχειρήσεων ανάμεσα στις 100 πρώτες φίρμες της κατάταξης. Ο Τζεφ Μπέζος της Amazon, όπως ήταν αναμενόμενο, βρέθηκε στη κορυφή με τον Ακίο Τογιόντα της Toyota και τον Μπέρναρντ Αρνό της LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton) να τον ακολουθούν.

Αντικατοπτρίζοντας τον μικρό αριθμό γυναικών CEO στο Fortune 500, μόλις πέντε γυναίκες που είναι διευθύνοντες σύμβουλοι βρίσκονται στη λίστα. Η Τζίνι Ρόμετι της IBM που είναι στη 6η θέση, και ακολουθεί στην θη θέση η Κινγκπιν Λι της κινεζικής κατασκευαστικής τράπεζας CITIC. Πολύ πίσω στη κατάταξη βρίσκεται η Μάρι Μπάρα της General Motors στην 37η θέση, η Λιν Ντόουτι της KPMG στην 70η θέση και η Γκάιλ Κοζιάρα Μπορντώ της Anthem που κλείνει τις γυναικείες παρουσίες στην 94η θέση.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το μέλλον του αυτοκινήτου έρχεται από την Mercedes
Το μέλλον του αυτοκινήτου έρχεται από την Mercedes
Το νέο φουτουριστικό αυτοκίνητο της Mercedes-Benz που παρουσιάστηκε στην έκθεση CES 2019 αναμένεται να αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τα αυτοκίνητα.
Το μέλλον του αυτοκινήτου έρχεται από την Mercedes
Η συμβουλή του CEO της Goldman Sachs στους millennials
Η συμβουλή του CEO της Goldman Sachs στους millennials
Γιατί πλέον τα προβλέψιμα ανόδικα βήματα ως την συνταξιοδότηση δεν είναι αυτό που χρειάζονται για να επιτύχουν πλέον οι Millenials.
Η συμβουλή του CEO της Goldman Sachs στους millennials
Τα 14 καλύτερα βιβλία για την επιχειρηματικότητα
Τα 14 καλύτερα βιβλία για την επιχειρηματικότητα
Ποια είναι τα βιβλία που πρέπει να διαβάσουν όλοι όσοι θέλουν να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους στο επιχειρείν αλλά και να έχουν μια καλή επαγγελματική καριέρα.
Τα 14 καλύτερα βιβλία για την επιχειρηματικότητα
Γιατί μένει νηστικός ο CEO του Twitter
Γιατί μένει νηστικός ο CEO του Twitter
H επικίνδυνη μόδα στη Σίλικον Βάλεϊ: εξαντλητικές νηστείες για να αυξηθεί η παραγωγικότητα.
Γιατί μένει νηστικός ο CEO του Twitter
Honor: Στόχος η πεντάδα των κορυφαίων smartphone brands
Honor: Στόχος η πεντάδα των κορυφαίων smartphone brands
Στην παγκόσμια πεντάδα των κορυφαίων smartphone brands στοχεύει η Honor, η οποία σημείωσε αύξηση της τάξης του 170% στις παγκόσμιες αγορές εντός 2018.
Honor: Στόχος η πεντάδα των κορυφαίων smartphone brands