Μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2026 ολοκληρώνεται και παραδίδεται στην κυκλοφορία ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος Ε65. Αυτά που κατασκευάζονται τώρα είναι τα τελευταία 46 χιλιόμετρα στο βόρειο τμήμα του οδικού άξονα.
Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την υλοποίηση του νέου Αντικαρκινικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με ημερομηνία υποβολής των φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος την 1η Αυγούστου 2025.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης διαθέτει ένα προηγμένο σύστημα ασφαλείας που λειτουργεί δέκα φορές το δευτερόλεπτο, «προβλέπει» κινδύνους και αποτρέπει ατυχήματα πριν καν υπάρξουν ως ενδεχόμενο.
Ένα νέο ορόσημο, εκείνο των 3 χιλιομέτρων «έπιασε» η «Αθηνά», ο ένας από τους δύο μετροπόντικες της ΑΒΑΞ που κατασκευάζουν το μεγάλο έργο της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,8 χιλιομέτρων, «Γουδή- Άλσος Βεϊκου», περνώντας από περιοχές όπως του Ζωγράφου, το Κολωνάκι, τα Εξάρχεια, την Κυψέλη και το Γαλάτσι.
Προσηλωμένος στο όραμα για την περαιτέρω ενίσχυση του πρωταγωνιστικού του ρόλου στην ενεργειακή μετάβαση που συντελείται στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με τη συμφωνία για παραλαβή με την ολοκλήρωση και έναρξη λειτουργίας του υπό κατασκευή φωτοβολταϊκού πάρκου συνολικής ισχύος 88 MW στο χωριό Βεντράρε στην περιοχή, Κάρλοβο, της κεντρικής Βουλγαρίας.
Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση εντάσσεται στο Πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027»του ΕΣΠΑ, ο εκσυγχρονισμός συρμών και υποδομών της γραμμής Πειραιάς- Κηφισιά του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου (Γραμμή 1 του Μετρό), συνολικής δημόσιας δαπάνης 90.382.520 ευρώ.
Διαδοχικές συσκέψεις εργασίας της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του υπουργού Χρίστου Δήμα και του υφυπουργού Νίκου Ταχιάου, με τον υφυπουργό Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης) Κώστα Γκιουλέκα και με τις διοικήσεις της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.» και της Εγνατίας Οδού Α.Ε. πραγματοποιήθηκαν, το πρωί, στο Διοικητήριο, στη Θεσσαλονίκη.
«Η πρόοδος κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος έχει ξεπεράσει το 77%. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, τα 65 πρώτα χιλιόμετρα, από τον Πύργο έως τον Αλισσό θα παραδοθούν στις 31 Ιουλίου. Τα υπόλοιπα 10 χλμ. μέχρι την Πάτρα έως το τέλος Νοεμβρίου».