ΕΟΤ

ΕΟΤ και Netflix συνεργάζονται σε ένα νέο βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό 

ΕΟΤ και Netflix συνεργάζονται σε ένα νέο βίντεο για τον ελληνικό τουρισμό 

Ένα νέο βίντεο με μαγευτικά τοπία της Ελλάδας και ιστορικά τοπόσημα από την Αθήνα και τους Δελφούς έως τις Σπέτσες και τους Παξούς κυκλοφόρησε σήμερα από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), με στόχο τη διεθνή προβολή της χώρας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
NEWSROOM /
Το λιμάνι της Σαντορίνης

ΕΟΤ: Δράση προβολής της Σαντορίνης σε αγορές-στόχους του ελληνικού τουρισμού

Το ανεπανάληπτο φυσικό κάλος της Σαντορίνης και οι μοναδικές γεύσεις των τοπικών προϊόντων της, εντυπωσίασαν τους Τούρκους δημοσιογράφους που επισκέφτηκαν το νησί από τις 24 έως τις 28 Ιουνίου 2025, στο πλαίσιο των συστηματικών πρωτοβουλιών του ΕΟΤ για προβολή της Σαντορίνης σε αγορές-στόχους του ελληνικού Τουρισμού.
NEWSROOM /
Σαντορίνη

ΕΟΤ: Δυναμική προβολή της Σαντορίνης στην ιταλική αγορά

Τη Σαντορίνη επισκέφθηκαν δημοσιογράφοι και bloggers από την Ιταλία, στο πλαίσιο δύο δημοσιογραφικών ταξιδίων (press trips) που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας σε συνεργασία με τον Δήμο Σαντορίνης.
NEWSROOM /
Στη Χίο

ΕΟΤ Κάτω Χωρών: Η Ελλάδα των εμπειριών προβάλλεται σε Ολλανδία και Βέλγιο

H αυθεντικότητα, η γαστρονομία, η φυσική ομορφιά και ο πολιτιστικός πλούτος επιλεγμένων ελληνικών προορισμών προβλήθηκαν σε κορυφαία ολλανδικά και βελγικά μέσα ενημέρωσης και ψηφιακές πλατφόρμες, μετά από σειρά ταξιδιών εξοικείωσης (press και fam trips) που διοργάνωσε πρόσφατα η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών.
NEWSROOM /
Παραλία Σεϋχέλλες, Ικαρία

ΕΟΤ: H Ελλάδα στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών

Σταθερά στην πρώτη θέση της προτίμησης των Κύπριων ταξιδιωτών παραμένει η Ελλάδα, καθώς η ποικιλομορφία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες τους για ταξίδια αναψυχής, πολιτιστικές εμπειρίες, city breaks ή εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
NEWSROOM /
βάρκες σε θάλασσα σε νησί στην Ελλάδα

ΕΟΤ: Η Ελλάδα στο επίκεντρο της digital ταξιδιωτικής αγοράς της Βρετανίας

Η προβολή της πολυμορφίας της ελληνικής τουριστικής εμπειρίας και των αγαπημένων στους Βρετανούς ταξιδιώτες ελληνικών προορισμών στο ιδιαίτερα στοχευμένο κοινό των influencers και των επαγγελματιών του τουρισμού, βρέθηκε στο επίκεντρο της συμμετοχής του ΕΟΤ στην εκδήλωση «Ultimate Influencer Event» που διοργάνωσε η βρετανική πλατφόρμα icelolly.com στο Λονδίνο.
NEWSROOM /
Σκιάθος: Μεγάλη διαφημιστική προβολή του νησιού στη Σουηδία

Σκιάθος: Μεγάλη διαφημιστική προβολή του νησιού στη Σουηδία

Η Σκιάθος «ταξιδεύει» και προσκαλεί να την επισκεφθούν οι κάτοικοι δύο μεγάλων αστικών κέντρων της Σουηδίας, με διαφημίσεις όπου προβάλλονται οι ομορφιές και η μοναδικότητα του καταπράσινου νησιού.
NEWSROOM /
Ιστοπλοϊκό στο Ιόνιο Πέλαγος

ΕΟΤ: Δράσεις προβολής της Ελλάδας στην ιταλική αγορά

Στη Λευκάδα και την Κέρκυρα ταξίδεψαν συνολικά 45 στελέχη ιταλικών τουριστικών γραφείων, στο πλαίσιο δύο ταξιδίων εξοικείωσης (fam trips) που διοργάνωσε, από τις 21 έως τις 25 Μαΐου, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας, σε συνεργασία με την ακτοπλοϊκή εταιρεία ANEK Lines και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων.
NEWSROOM /
Εικόνα από το Drone

EOT: Δράση για την προώθηση Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη βρετανική αγορά

Τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό city break ανέδειξε στο βρετανικό κοινό εκπαιδευτικό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) της British Airways Holidays σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης.
NEWSROOM /
Το νησί της Δήλου

Δήλος: Στο επίκεντρο εκδήλωσης στο Λονδίνο

Στον ρόλο του πολιτισμού ως μοχλού βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης και στο όραμα του ΕΟΤ για μία σύγχρονη τουριστική ταυτότητα με επίκεντρο την πολιτιστική εμπειρία αναφέρθηκε ο γγ του Οργανισμού, Ανδρέας Φιορεντίνος, μιλώντας σε εκδήλωση με τίτλο «Delos: Intersections of Heritage and Innovation throughTime and People», που πραγματοποιήθηκε στις 27 Μαϊου στην ελληνική πρεσβευτική κατοικία στο Λονδίνο.
NEWSROOM /
Στη Χίο

ΕΟΤ: Δράσεις με επίκεντρο την περαιτέρω ενδυνάμωση των συνεργασιών με τη βρετανική τουριστική αγορά

H περαιτέρω ενδυνάμωση των συνεργασιών με τη βρετανική τουριστική αγορά, αλλά και η ενίσχυση των τουριστικών κρατήσεων από τη Μεγάλη Βρετανία, αποτέλεσαν το κύριο αντικείμενο της συνάντησης εργασίας «Jet2 Destination Partnerships», που διοργάνωσε στο Λήντς ο όμιλος Jet2, με τη συμμετοχή της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας.
NEWSROOM /
Ιστοπλοϊκό στο Ιόνιο Πέλαγος

ΕΟΤ: Δράσεις για την προβολή της Ελλάδας στη Σουηδία

Η προβολή του ελληνικού βιώσιμου τουρισμού και των δυνατοτήτων για ταξίδια εμπειρίας στο σουηδικό κοινό ήταν το θέμα των δύο επαγγελματικών εκδηλώσεων, στις οποίες συμμετείχε με επιτυχία η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας στη Στοκχόλμη, μέσα στον Μάιο 2025.
NEWSROOM /