Skip to main content

Τρεις ισχυρές κοινοπραξίες για τη γραμμή 4 του Μετρό

Τρεις ισχυρές κοινοπραξίες για τη γραμμή 4 του Μετρό
Φωτο: Shutterstock

Για σήμερα έχει προγραμματιστεί η κατάθεση των προσφορών για τη γραμμή 4 του Μετρό από τα τρία υποψήφια σχήματα, δηλαδή ΤΕΡΝΑ-Vinci-Siemens, J&P Άβαξ-Ghella-Alstom και Άκτωρ-Ansaldo-Hitachi-Rail Italy.

Ωστόσο, σύμφωνα με πηγές της κατασκευαστικής αγοράς είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να δοθεί και νέα παράταση, κάτι που θα φανείς μέσα στις επόμενες ώρες.

Το έργο, με προϋπολογισμό 1,8 δισ. ευρώ, είναι το μεγαλύτερο που θα γίνει στη χώρα την επόμενη δεκαετία. Η διαγωνιστική διαδικασία έχει καθυστερήσει σημαντικά, δεδομένου πως η πρώτη φάση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2017 και ακόμα δεν έχουν υποβληθεί οικονομικές προσφορές, για τις οποίες έχουν ήδη δοθεί αρκετές παρατάσεις.

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4 του Μετρό που θα κατασκευαστεί αρχικά, είναι το τμήμα Άλσος Βεΐκου – Γουδή, μήκους 13 χλμ.

Το τμήμα θα περιλαμβάνει 15 νέους, υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελίκωνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια και Γουδή.
Η Γραμμή 4 θα έχει δυο σταθμούς ανταπόκρισης, στην Ακαδημία, με το σταθμό Πανεπιστήμιο της Γραμμής 2, και στον Ευαγγελισμό, με τη Γραμμή 3. 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μετρό: Δικαστικό θρίλερ για τα εισιτήρια
Μετρό: Δικαστικό θρίλερ για τα εισιτήρια
Αγωγή κατά της Αττικό Μετρό ετοιμάζει ο ισπανικός κολοσσός INDRA, για τα ηλεκτρονικά εισιτήρια. Πώς έφθασαν σε σκληρή σύγκρουση οι δύο εταιρείες.
Μετρό: Δικαστικό θρίλερ για τα εισιτήρια
Αναπτυξιακό μέτρο η αύξηση του κατώτατου μισθού
Αναπτυξιακό μέτρο η αύξηση του κατώτατου μισθού
Ο υφυπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης Τάσος Πετρόπουλος υπογράμμισε πως η αύξηση του κατώτατου μισθού θα βελτιώσει τους οικονομικούς δείκτες.
Αναπτυξιακό μέτρο η αύξηση του κατώτατου μισθού
Τρένα χωρίς οδηγό στο Μετρό Θεσσαλονίκης!
Τρένα χωρίς οδηγό στο Μετρό Θεσσαλονίκης!
Ελέγχονται από υπολογιστές, εκμηδενίζουν τα ανθρώπινα λάθη και μειώνουν το κόστος λειτουργίας. Στην Αθήνα μπλόκαραν την αυτόματη λειτουργία οι συνδικαλιστές.
Τρένα χωρίς οδηγό στο Μετρό Θεσσαλονίκης!
Μέχρι τη Νίκαια το δίκτυο του μετρό
Μέχρι τη Νίκαια το δίκτυο του μετρό
Μέχρι τη Νίκαια θα φθάνει τον Ιούνιο η γραμμή 3 του Μετρό καθώς ολοκληρώνονται οι τρεις σταθμοί της επέκτασης προς Πειραιά.
Μέχρι τη Νίκαια το δίκτυο του μετρό