Skip to main content

Tα κουλούρια ΤSANOS κατακτούν και τις ξένες αγορές

Tα κουλούρια ΤSANOS κατακτούν και τις ξένες αγορές

Ξεκίνησε από ένα μικρό φούρνο στο Ψυχικό και έχει καταφέρει να έχει παρουσία σε χώρες του εξωτερικού, μεταξύ των οποίων στην Βουλγαρία, την Αμερική και το Ντουμπάι.

Όπως αναφέρει στο economistas.gr η Mαρία Τσάνος, Export Director της κουλουροποιίας Tsanos, την τελευταία διετία η εταιρεία η οποία έχει ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά έχει στραφεί στο εξωτερικό, συμμετέχοντας μάλιστα κάθε χρόνο και σε πολύ μεγάλες διεθνείς εκθέσεις.

Πρόσφατη είσοδος της είναι στην αγορά της Αμερικής, όπου τα αποτελέσματα δραστηριοποίησης της εταιρείας είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικά.

Σήμερα η εταιρεία ΤSANOS, αποτελεί leader στην αγορά του συσκευασμένου μουστοκούλουρου, κατέχοντας μερίδιο αγοράς πάνω από 50% και έχοντας παρουσία σε όλα τα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ, αλλά και σε πολλά σημεία λιανικής.

Το 2018 η εταιρεία κατέγραψε πωλήσεις 6 εκατ. ευρώ, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων προέρχεται από την ελληνική αγορά, ενώ τα καθαρά της κέρδη της ήταν περίπου 800.000 ευρώ.

tsanos1.jpg

Το εργοστάσιο της εταιρείας βρίσκεται στο Μαρκόπουλο Αττικής, σε ιδιόκτητη έκταση. Στη μονάδα προστέθηκαν πρόσφατα πολλαπλές γραμμές βιομηχανικής παραγωγής και συσκευασίας και αυτοματοποίησης παραγωγής.

Πρόσφατα η εταιρεία έβγαλε μία καινούργια σειρά κριτσινιών, η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά μέσω της Sial 2018. Η πρώτη ύλη αυτής της νέας σειράς είναι τα Super Foods τα οποία είναι πολύ δημοφιλή στους καταναλωτές, που τα χρησιμοποιούν διότι έχουν διάφορες ιδιότητες ωφέλιμες για τον οργανισμό.

Είναι κριτσίνια με κινόα και δενδρολίβανο, κριτσίνι με chia και μάραθο, κριτσίνι, παντζάρι και κριτσίνι με κουρκουμά και κόλιανδρο. Είναι προϊόντα με γεύσεις που δεν υπάρχουν γενικώς στην αγορά, με την κουλουροποιία TSANOS να είναι η πρώτη που τα βγάζει. Τα νέα κριτσίνια είναι γευστικά χωρίς συντηρητικά και χωρίς πρόσθετα, έχουν βγει σε καινούργια συσκευασία, μικρή, των 50 γραμμαρίων, το λεγόμενο το «on the go packaging» για τον εργαζόμενο, για το σχολείο και για ένα γρήγορο σνακ.

Η ιστορία της κουλουροποιϊας Τσάνος ξεκινά το 1933 όταν ο προπάππους Τσάνος δημιούργησε τα πρώτα κουλούρια δικιάς του συνταγής. Η τέχνη, τα μυστικά και οι συνταγές μεταδόθηκαν από γενιά σε γενιά, όπου το 1988 ο μικρός εγγονός Βαγγέλη Τσάνος αποφάσισε να ιδρύσει την δική του κουλουροποιϊα, την κουλουροποιϊα ΤSANOS.

Σήμερα η εταιρεία απασχολεί 17 εργαζομένους και στόχος της είναι η επέκταση της σε νέες αγορές.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Προβλέψεις για αύξηση εξαγωγών 8-10% φέτος
Προβλέψεις για αύξηση εξαγωγών 8-10% φέτος
Η Χριστίνα Σακελλαρίδη, η οποία επανεκλέχθηκε πρόεδρος του Δ.Σ. του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων, δήλωσε ότι οι εξαγωγές μπορούν να αυξηθούν μεταξύ 8% και 10% τη φετινή χρονιά.
Προβλέψεις για αύξηση εξαγωγών 8-10% φέτος
Ποια περιοχή της Ελλάδας είναι η πρωταθλήτρια των εξαγωγών
Ποια περιοχή της Ελλάδας είναι η πρωταθλήτρια των εξαγωγών
Τις περιοχές της Ελλάδας που αναδεικνύονται σε "πρωταθλήτριες" των εξαγωγών, και την ελληνική περιφέρεια των ρεκόρ ανέφερε ο Παναγιώτης Χασάπης, εκτελεστικός αντιπρόεδρος του Συνδέσμου Εξαγωγέων Ελλάδος.
Ποια περιοχή της Ελλάδας είναι η πρωταθλήτρια των εξαγωγών
«Στοπ» από την κυβέρνηση στις αυξήσεις της Αττικής Οδού
«Στοπ» από την κυβέρνηση στις αυξήσεις της Αττικής Οδού
Η κυβέρνηση δικαιολογεί την παρέμβαση της για λόγους δημοσίου συμφέροντος και σύμφωνα με πληροφορίες οι αυξήσεις στα διόδια δεν απαγορεύονται αλλά αναστέλλονται μέχρι η Αττική Οδός να δικαιολογήσει με βάση το κόστος αυτές τις αυξήσεις. 
«Στοπ» από την κυβέρνηση στις αυξήσεις της Αττικής Οδού
Μεγάλες αυξήσεις τιμολογίων για τη διάσωση της ΔΕΗ
Μεγάλες αυξήσεις τιμολογίων για τη διάσωση της ΔΕΗ
Αναπροσαρμογή τιμολογίων κατά 10% - 15% είναι αναγκαία για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα της ΔΕΗ, τονίζουν στελέχη της Επιχείρησης. Από την επόμενη κυβέρνηση οι αποφάσεις.
Μεγάλες αυξήσεις τιμολογίων για τη διάσωση της ΔΕΗ
«Ανάβει» ο πόλεμος στις λευκές συσκευές
«Ανάβει» ο πόλεμος στις λευκές συσκευές
Νέος παίκτης στην αγορά το Πλαίσιο, ενώ αναμένεται δυναμική είσοδος του Ομίλου Γερμανού μέσω της Media Markt. Γιατί καθυστερεί το deal με την Public.
«Ανάβει» ο πόλεμος στις λευκές συσκευές