fbpxΕγκρίθηκε η νέα σύμβαση για το αεροδρόμιο της Αθήνας | Economistas.gr Skip to main content

Εγκρίθηκε η νέα σύμβαση για το αεροδρόμιο της Αθήνας

Εγκρίθηκε η νέα σύμβαση για το αεροδρόμιο της Αθήνας
Φωτό: INTIME

Το Ελεγκτικό Συνέδριο ενέκρινε πριν από λίγο την νέα σύμβαση για την 20ετή παράταση της παραχώρησης του «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Το τίμημα για την παράταση της σύμβασης ανήλθε σε 1,3 δισ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ, μετά από πολύμηνες διαπραγματεύσεις, καθώς η αρχική συμφωνία έφτανε σε ποσό μόλις 600 εκατ. ευρώ.

Το επόμενο βήμα είναι η αποστολή της σύμβασης στην Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ε.Ε. (DG Comp) και στη συνέχεια η κύρωσή της από το ελληνικό Κοινοβούλιο. 

Στόχος του ΤΑΙΠΕΔ είναι η νέα σύμβαση να έχει υπογραφεί μέχρι το τέλος του 2018, δεδομένου ότι μόνο κατ' αυτόν τον τρόπο το Ταμείο θα πετύχει τον στόχο εσόδων για το τρέχον έτος, ύψους 2 δισ. ευρώ. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ερωτηματικά για τη σύμβαση του «Ελ. Βενιζέλος»
Ερωτηματικά για τη σύμβαση του «Ελ. Βενιζέλος»
Σοβαρά ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα για τους χειρισμούς του ΤΑΙΠΕΔ στη διαπραγμάτευση για την παράταση της σύμβασης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) κατά 20 έτη, παρά την προσπάθεια στελεχών του Ταμείου να αμβλύνουν τις αρνητικές εντυπώσεις.
Ερωτηματικά για τη σύμβαση του «Ελ. Βενιζέλος»
Ελ. Βενιζέλος: Το χρονικό ενός παρ’ ολίγον σκανδάλου
Ελ. Βενιζέλος: Το χρονικό ενός παρ’ ολίγον σκανδάλου
Πώς η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής οδήγησε στον υπερδιπλασιασμό της τιμής παραχώρησης του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.
Ελ. Βενιζέλος: Το χρονικό ενός παρ’ ολίγον σκανδάλου
Δικαστικό θρίλερ για το μεγαλύτερο έργο του ΟΛΠ
Δικαστικό θρίλερ για το μεγαλύτερο έργο του ΟΛΠ
Συζητήθηκε στο ΣτΕ προσφυγή των ΤΕΡΝΑ και ΑΒΑΞ. Ζητούν να ακυρωθεί ο διαγωνισμός για την επέκταση του προβλήματα κρουαζιέρας. Κρίσιμη η απόφαση και για τα έργα του ΟΛΘ.
Δικαστικό θρίλερ για το μεγαλύτερο έργο του ΟΛΠ
Πατάει γκάζι το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων
Πατάει γκάζι το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων
Σημαντικέ αποφάσεις εν όψει για την πώληση μετοχών σε επιχειρήσεις που διατηρεί ποσοστά το Δημόσιο, όπως τα Ελληνικά Πετρέλαια (ΕΛΠΕ), τη ΔΕΠΑ και τα περιφερειακά λιμάνια.
Πατάει γκάζι το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων