fbpxΚωτσόβολος: «Καλπάζουν» οι πωλήσεις | Economistas.gr Skip to main content

Κωτσόβολος: «Καλπάζουν» οι πωλήσεις

Κωτσόβολος: «Καλπάζουν» οι πωλήσεις
Φωτο: Eurokinissi

Ιδιαίτερα ανοδική διαπιστώνεται η πορεία της αλυσίδας Κωτσόβολος το 2018, αποτελώντας μάλιστα πρότυπο για την μητρική Dixons Carphone.

Σύμφωνα με τα στοιχεία τα οποία δημοσιοποίησε χθες η μητρική εταιρεία, κατά το πρώτο εξάμηνο της χρήσης 2018/2019 το οποίο έληξε το τέλος Οκτωβρίου, η Κωτσόβολος παρουσίασε πωλήσεις 212 εκατ. στερλινών οι οποίες με βάση την ισοτιμία τη συγκεκριμένη ημερομηνία μεταφράζονται σε 239 εκατ. ευρώ. Το αντίστοιχο περσινό διάστημα η εταιρεία είχε παρουσιάσει πωλήσεις 191 εκατ. ευρώ  ήτοι άνοδος 11%, αν και με βάση τη ισοτιμία στο τέλος του περσινού πρώτου εξαμήνου οι πωλήσεις έφτασαν τα 218 εκατ. ευρώ ήτοι άνοδος περίπου 10%.

Την ίδια στιγμή τα λειτουργικά κέρδη αποτιμώμενα σε ευρώ στην Ελλάδα σημείωσαν οριακή υποχώρηση αν και δείχνουν να  παρέμειναν σταθερά με βάση το βρετανικό νόμισμα στα 6 εκατ. στερλίνες, σύμφωνα με την αποτύπωση στα ενοποιημένα στοιχεία της μητρικής εταιρείας. Οι δε επενδύσεις της εταιρείας στον εν λόγω διάστημα έφτασαν τα 4 εκατ. στερλίνες.

Η εταιρεία διατηρεί σταθερό τον αριθμό των καταστημάτων της στα 95 εκ των οποία σήμερα τα 70 είναι ιδιόκτητα και τα 25 έχουν αναπτυχθεί μέσω franchise. Επίσης η Κωτσόβολος αποτελεί ηγέτη στην αγορά ηλεκτρικών συσκευών και στο τέλος Οκτωβρίου το μερίδιό της διαμορφώθηκε στο 35,2% από 34,4% ένα χρόνο πριν και 32,2% πριν από δύο χρόνια

Όπως επισημαίνει η διοίκηση της μητρικής εταιρείας, διαπιστώθηκε μικρή επίπτωση στον τρόπο διαχείρισης της πολιτικής πιστώσεων στην  Ελλάδα, που οδήγησε σε ανακατανομή ποσού της τάξης του 1 εκατ. ευρώ  από το λογαριασμό των εσόδων στις ροές  χρηματοδότησης.

Υπενθυμίζεται ότι το οικονομικό έτος 2017-2018 που ολοκληρώθηκε το τέλος του Απριλίου 2018 η εταιρεία παρουσίασε η αύξηση του κύκλου εργασιών 12,2%, φτάνοντας στα 457,1 εκατ. ευρώ και τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έφτασαν στα 20,1 εκατ. ευρώ. Οι συνολικές επενδύσεις ανήλθαν στα 10,4 εκατ. ευρώ και αφορούσαν τη βελτίωση των ψηφιακών υποδομών, τα καταστήματα, το ανθρώπινο δυναμικό της και την εκπαίδευσή του. Αξίζει να σημειωθεί πως τα δύο τελευταία χρόνια έχει αυξήσει το ανθρώπινο δυναμικό της κατά 385 άτομα, φτάνοντας περίπου τους 2.380 εργαζόμενους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα deal Π. Γερμανού με Unisoft, Sharp, Fujitsu
Τα deal Π. Γερμανού με Unisoft, Sharp, Fujitsu
Μεθοδικά επεκτείνονται οι δραστηριότητες της Olympia Group, αύξηση του τζίρου σε 1,7 δισ. ευρώ.
Τα deal Π. Γερμανού με Unisoft, Sharp, Fujitsu
Στην αύξηση του τζίρου «ποντάρει» η Fourlis
Στην αύξηση του τζίρου «ποντάρει» η Fourlis
Μια μικρή αύξηση της αγοράς κατά 0,7% του ΑΕΠ θα προσθέσει πωλήσεις περίπου 120 εκατ. ευρώ στον ελληνικό όμιλο. Πιθανή η επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους.
Στην αύξηση του τζίρου «ποντάρει» η Fourlis
Ώθηση στα κέρδη της ΕΧΑΕ από τον αυξημένο τζίρο στο ΧΑ
Ώθηση στα κέρδη της ΕΧΑΕ από τον αυξημένο τζίρο στο ΧΑ
Οι αυξημένες χρηματιστηριακές συναλλαγές το δίμηνο Απριλίου-Μαϊου αλλάζουν την εικόνα απώλειας κερδοφορίας που καταγράφηκε το πρώτο τρίμηνο του 2019.
Ώθηση στα κέρδη της ΕΧΑΕ από τον αυξημένο τζίρο στο ΧΑ
Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων
Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων
Τον διαγωνισμό RISE (Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards υποστηρίζουν οι εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Μασούτης, My Market, Praktiker, Ο.Κ! Anytime Markets και Σκλαβενίτης.
Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων
Κωτσόβολος: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους εργαζόμενους
Κωτσόβολος: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους εργαζόμενους
Η Κωτσόβολος στο πλαίσιο της υποστήριξης και της εκπαίδευσης των εργαζομένων της συνεργάζεται με τα μεγαλύτερα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας και προσφέρει ευκαιρίες σπουδών, τόσο στους ίδιους όσο και στα παιδιά τους.
Κωτσόβολος: Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους εργαζόμενους