Στόχος του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και του e-ΕΦΚΑ είναι η διαδικασία της πιστοποίησης αναπηρίας να μπορεί να επιτελεί το σκοπό της.
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, από τους ενδιαφερόμενους γιατρούς, λήγει την Κυριακή 26 Μαΐου και ο στόχος είναι η ένταξη 700 γιατρών στο μητρώο του Ε.Σ.Ι.
Επιστολή της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, Δόμνα Μιχαηλίδου, προς τον Πρόεδρο της Βουλής, για την ενίσχυση του Ειδικού Σώματος Ιατρών των Κέντρων Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ).