fbpxΙΕΛΚΑ | Economistas.gr
Skip to main content

ΙΕΛΚΑ

ΙΕΛΚΑ: Οκτώ στους δέκα καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις
ΙΕΛΚΑ: Οκτώ στους δέκα καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις
Οκτώ στους δέκα καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) σε δείγμα 1.000 καταναλωτών που πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 5-10 Απριλίου 2022.
ΙΕΛΚΑ: Οκτώ στους δέκα καταναλωτές κυνηγούν προσφορές και εκπτώσεις
ΙΕΛΚΑ: Οι 9 στους 10 καταναλωτές αναμένουν ανατιμήσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
ΙΕΛΚΑ: Οι 9 στους 10 καταναλωτές αναμένουν ανατιμήσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
Το 87% των καταναλωτών θεωρεί ότι υπάρχει ενδεχόμενο να αυξηθούν οι τιμές σε συγκεκριμένα είδη ενώ το 72% θεωρεί πιθανό να υπάρξουν ελλείψεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.
ΙΕΛΚΑ: Οι 9 στους 10 καταναλωτές αναμένουν ανατιμήσεις λόγω του πολέμου στην Ουκρανία
ΙΕΛΚΑ: Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι το νοικοκυριό τους σπαταλά τρόφιμα
ΙΕΛΚΑ: Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι το νοικοκυριό τους σπαταλά τρόφιμα
Όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα έρευνας που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών την περίοδο 5-11 Νοεμβρίου 2021 με δείγμα 1.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα, υπάρχει ένα μεγάλο ποσοστό σπατάλης φαγητού (food waste) στα ελληνικά νοικοκυριά η οποία μεσοσταθμικά ανέρχεται στο 6%.
ΙΕΛΚΑ: Επτά στους δέκα Έλληνες δηλώνουν ότι το νοικοκυριό τους σπαταλά τρόφιμα
ΙΕΛΚΑ: Αυξημένη κατά 3,88% η δαπάνη των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου το 2020
ΙΕΛΚΑ: Αυξημένη κατά 3,88% η δαπάνη των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου το 2020
Αύξηση στη δαπάνη τροφίμων το 2020 σε σχέση με το 2019 καταδεικνύουν τα αποτελέσματα της έρευνας οικογενειακών προϋπολογισμών της ΕΛΣΤΑΤ για το 2020 που ανακοινώθηκαν πρόσφατα.
ΙΕΛΚΑ: Αυξημένη κατά 3,88% η δαπάνη των νοικοκυριών σε είδη παντοπωλείου το 2020
ΙΕΛΚΑ: Εκτιμήσεις για αυξημένες πωλήσεις κατά 0,7% το δεύτερο εξάμηνο και 0,8% το 2021 στο λιανεμπόριο
ΙΕΛΚΑ: Εκτιμήσεις για αυξημένες πωλήσεις κατά 0,7% το δεύτερο εξάμηνο και 0,8% το 2021 στο λιανεμπόριο
Αύξηση 0,7% των πωλήσεων το δεύτερο εξάμηνο σε σχέση με το αντίστοιχο του 2020 αλλά και συνολικά το 2021 (+0,8%) αναμένουν στελέχη του κλάδου λιανεμπορίου και βιομηχανίας Ταχέως Διακινούμενων Καταναλωτικών Προϊόντων.
ΙΕΛΚΑ: Εκτιμήσεις για αυξημένες πωλήσεις κατά 0,7% το δεύτερο εξάμηνο και 0,8% το 2021 στο λιανεμπόριο
ΙΕΛΚΑ: Πώς ο εμβολιασμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες
ΙΕΛΚΑ: Πώς ο εμβολιασμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η επιστροφή στην κανονικότητα σε σχέση με τις αγοραστικές συνήθειες είναι δεδομένο ότι θα διαρκέσει αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.
ΙΕΛΚΑ: Πώς ο εμβολιασμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες
Οι τιμές των τροφίμων και των σχετικών τιμών πρώτων υλών στο επίκεντρο μελέτης του ΙΕΛΚΑ
Οι τιμές των τροφίμων και των σχετικών τιμών πρώτων υλών στο επίκεντρο μελέτης του ΙΕΛΚΑ
Την πορεία των τιμών των τροφίμων και των σχετικών τιμών πρώτων υλών στην Ελλάδα και το εξωτερικό εξετάζει σε νέα μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, (ΙΕΛΚΑ).
Οι τιμές των τροφίμων και των σχετικών τιμών πρώτων υλών στο επίκεντρο μελέτης του ΙΕΛΚΑ
Έρχεται επαναστάση στα super markets!
Έρχεται επαναστάση στα super markets!
Μετά το ηλεκτρονικό κανάλι πωλήσεων έρχονται ρομπότ, σαρωτές και παραδόσεις στο... ψυγείο με τις ΗΠΑ να δείχνουν το δρόμο.
Έρχεται επαναστάση στα super markets!
ΙΕΛΚΑ: Στα 41,70 ευρώ το μέσο πασχαλινό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
ΙΕΛΚΑ: Στα 41,70 ευρώ το μέσο πασχαλινό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
Χωρίς ουσιαστική μεταβολή (+0,7%) είναι η τιμή του τυπικού πασχαλινού καλαθιού του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε σχέση με το 2020 ενώ αυξημένες αναμένονται οι τιμές των αμνοεριφίων στην αγορά.
ΙΕΛΚΑ: Στα 41,70 ευρώ το μέσο πασχαλινό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
Μια σειρά από συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της εμφάνισης της πανδημίας του κορωνοϊού αναμένεται να διατηρηθούν από μεγάλες ομάδες των καταναλωτών και μετά το 2021
ΙΕΛΚΑ: Οι καταναλωτές διατηρούν συνήθειες που υιοθετήθηκαν λόγω της πανδημίας
Ανασύνταξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων μετά την πανδημία προβλέπει ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ
Ανασύνταξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων μετά την πανδημία προβλέπει ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ
Περίοδος ανασύνταξης του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων θα είναι η πρώτη διετία μετά την πανδημία, ακολούθως όμως θα υπάρξουν τεκτονικές αλλαγές, λόγω των νέων τάσεων που προέκυψαν από την πανδημία.
Ανασύνταξη του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων μετά την πανδημία προβλέπει ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ
Τα 7 στα 10 στελέχη του λιανεμπορίου θεωρούν ότι η πανδημία θα επηρεάσει την οικονομία και το 2022
Τα 7 στα 10 στελέχη του λιανεμπορίου θεωρούν ότι η πανδημία θα επηρεάσει την οικονομία και το 2022
Τη μεγάλη επίδραση της πανδημία του κορωνοϊού στη λειτουργία του κλάδου λιανεμπορίου και της βιομηχανίας FMCG που επηρεάζει σταθερά και την στρατηγική των επιχειρήσεων για την επόμενη διετία, καταδεικνύει νέα μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Τα 7 στα 10 στελέχη του λιανεμπορίου θεωρούν ότι η πανδημία θα επηρεάσει την οικονομία και το 2022
Τι κέρδισαν τα νοικοκυριά το 2020 από τις προσφορές σούπερ μάρκετ
Τι κέρδισαν τα νοικοκυριά το 2020 από τις προσφορές σούπερ μάρκετ
Σύμφωνα με το ΙΕΛΚΑ, η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση της συνολικής αξίας αγορών ανέρχεται σε 13%, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με τα προηγούμενα έτη.
Τι κέρδισαν τα νοικοκυριά το 2020 από τις προσφορές σούπερ μάρκετ