Skip to main content

ΙΕΛΚΑ

ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Την επιστροφή του καταναλωτικού κοινού στην ποιότητα ως βασικό κριτήριο επιλογής προϊόντων καταδεικνύει πανελλήνια έρευνα καταναλωτών σουπερμάρκετ που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ.
ΙΕΛΚΑ: Οι Έλληνες στρέφονται ξανά στην ποιότητα
Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων
Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων
Τον διαγωνισμό RISE (Retail Innovation for Sustainable Ecosystems) Awards υποστηρίζουν οι εταιρείες ΑΒ Βασιλόπουλος, Coca-Cola Τρία Έψιλον, Μασούτης, My Market, Praktiker, Ο.Κ! Anytime Markets και Σκλαβενίτης.
Διαγωνισμός για καινοτομίες στο λιανεμπόριο τροφίμων
ΙΕΛΚΑ: Σε περίπου 7.500 προϊόντα η μείωση του ΦΠΑ
ΙΕΛΚΑ: Σε περίπου 7.500 προϊόντα η μείωση του ΦΠΑ
Περίπου το 15% του αριθμού των ειδών που διατίθενται στα σούπερ μάρκετ (7.500 προϊόντα) αφορά η μείωση του συντελεστή ΦΠΑ, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών.
ΙΕΛΚΑ: Σε περίπου 7.500 προϊόντα η μείωση του ΦΠΑ
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
Tο λιανεμπόριο τροφίμων εν μέσω της έντονης οικονομικής ύφεσης αποτελεί έναν από τους πιο δυναμικούς κλάδους της οικονομίας σε σχέση με τη διατήρηση και την αύξηση της απασχόλησης στην Ελλάδα τη δεκαετία 2010-2020.
«Δυνατό» σημείο του λιανεμπορίου οι υπάλληλοι σουπερμάρκετ
ΙΕΛΚΑ: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο λιανεμπόριο
ΙΕΛΚΑ: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο λιανεμπόριο
Οριακή αύξηση στις πωλήσεις του κλάδου λιανεμπορίου τροφίμων και βελτίωση του οικονομικού κλίματος της χώρας αναμένουν για το επόμενο εξάμηνο τα στελέχη του κλάδου.
ΙΕΛΚΑ: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο λιανεμπόριο