fbpxΗλεκτρονικό Εμπόριο | Economistas.gr
Skip to main content

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Έρευνα ELTRUN: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021
Έρευνα ELTRUN: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021
Στα 14 δισ. ευρώ εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
Έρευνα ELTRUN: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021
Έρευνα: Το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο πριν, κατά και μετά τους περιορισμούς
Έρευνα: Το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο πριν, κατά και μετά τους περιορισμούς
Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή φάση του βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησε το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των καταναλωτών (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Έρευνα: Το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο πριν, κατά και μετά τους περιορισμούς
Διάκριση της ΙΚΕΑ για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Διάκριση της ΙΚΕΑ για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου Fourlis, διακρίθηκε στα επετειακά E-Volution Awards της δεκαετίας, για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, ως ένα από τα καλύτερα e-shop των τελευταίων δέκα ετών.
Διάκριση της ΙΚΕΑ για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
«Χρυσωρυχείο» οι on line αγορές
«Χρυσωρυχείο» οι on line αγορές
Χαμηλά στην ευρωπαϊκή βαθμολογία η Ελλάδα παρά την αύξηση ελέω πανδημίας- «Μπουμ» στις αγορές από super markets.
«Χρυσωρυχείο» οι on line αγορές
Αύξηση 42,7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020
Αύξηση 42,7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020
Τον Μάρτιο του 2020 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα έτρεξε με +307% στους τομείς τροφίμων και φαρμάκων.
Αύξηση 42,7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020
ΕΒΕΠ: Τι είναι το «click away», το «e-shop» και το «e-commerce»
ΕΒΕΠ: Τι είναι το «click away», το «e-shop» και το «e-commerce»
Η μέθοδος του «click away» είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται διεθνώς, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών χωρίς να μεσολαβεί courier.
ΕΒΕΠ: Τι είναι το «click away», το «e-shop» και το «e-commerce»
Νέα κανονικότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την καραντίνα
Νέα κανονικότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την καραντίνα
Σε σχέση με πέρυσι έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά σε 50% τον Αύγουστο 2020, με το ποσοστό να είναι σταθερό σε σχέση και με τις δύο μετρήσεις του Μαΐου.
Νέα κανονικότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την καραντίνα
«Φουλ» στις ηλεκτρονικές πωλήσεις
«Φουλ» στις ηλεκτρονικές πωλήσεις
Νέα στοιχεία δείχνουν ότι οι καταναλωτές επιμένουν στο e-shop και μετά την καραντίνα- Τρίβουν τα χέρια τους στο υπουργείο Οικονομικών
«Φουλ» στις ηλεκτρονικές πωλήσεις
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτόξευσε ζήτηση και επενδύσεις για logistics
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτόξευσε ζήτηση και επενδύσεις για logistics
Θεαματική αύξηση παρουσιάζει στην Ελλάδα και ευρύτερα στην Ευρώπη το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την έναρξη των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας του SARS-CoV-2.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτόξευσε ζήτηση και επενδύσεις για logistics