Μια καλαίσθητη ιστοσελίδα (website) στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) όχι μόνο δεν είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις ένα e-shop, αλλά μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα, εάν οι χρήστες δυσκολεύονται να πλοηγηθούν.
Καθώς η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη(CEE)μεταμορφώνονται σε έναν από τους πιο δυναμικούς κόμβους ψηφιακού εμπορίου, μια νέα έρευνα του Mediaposte Hit Mail που δημοσιοποιήθηκε ενόψει του Balkan eCommerce Summit 2025 καταγράφει μια εικόνα εντυπωσιακής ανάπτυξης, αλλά και σκληρού ανταγωνισμού.
Σε νέα εποχή οδηγούν το ηλεκτρονικό εμπόριο οι επαναστατικές αλλαγές στην τεχνολογία και η έμφαση που δίνεται στην βιώσιμη ανάπτυξη που επηρεάζει και τις καταναλωτικές συμπεριφορές.
Η Temu έχει πραγματοποιήσει μια εντυπωσιακή είσοδο στο παγκόσμιο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, κατακτώντας γρήγορα τη θέση της ως η πέμπτη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως.
Τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της (portfolio) των διεθνών της συνεργασιών με το λανσάρισμα ενός νέου έργου στην αγορά της Αλβανίας, ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία στον χώρο του ψηφιακού μετασχηματισμού και του ψηφιακού εμπορίου στην ΝΑ Ευρώπη, Generation Y. Η συνεργασία αυτή, όπως ανακοινώθηκε, περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου B2C ηλεκτρονικού καταστήματος για την Balkan Sport, έναν από τους κορυφαίους retailers αθλητικών προϊόντων στην αλβανική αγορά. Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα υποστηρίζεται από την custom πλατφόρμα ecommerce της Generation Y, την Generation Next.