fbpxΗλεκτρονικό Εμπόριο | Economistas.gr
Skip to main content

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Ηλεκτρονικό εμπόριο ύψους 20,5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα κατέγραψε η ΕΛΣΤΑΤ το 2022
Ηλεκτρονικό εμπόριο ύψους 20,5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα κατέγραψε η ΕΛΣΤΑΤ το 2022
 Σε 38.337 ανέρχονται εφέτος οι επιχειρήσεις, σε σύνολο 39.460 επιχειρήσεων με απασχόληση 10 ατόμων και άνω, που είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς, ενώ το 2021, σε σύνολο 35.623 επιχειρήσεων, οι 35.172 επιχειρήσεις είχαν πρόσβαση στο διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς.
Ηλεκτρονικό εμπόριο ύψους 20,5 δισ. ευρώ στην Ελλάδα κατέγραψε η ΕΛΣΤΑΤ το 2022
Νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Μπορεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να επιτρέπει, πλέον, τη δημιουργία εικονικών δοκιμαστηρίων για όσους καταναλωτές προτιμούν τις εξ αποστάσεως αγορές, μπορεί η ταχύτητα παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών να αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την προτίμηση του ενός ή του άλλου e- shop, ωστόσο το ηλεκτρονικό εμπόριο εξακολουθεί να ταλανίζεται από “παιδικές ασθένειες”, όπως η προσπάθεια εξόφθαλμης εξαπάτησης των καταναλωτών.  
Νέα εποχή στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει
Περί τα 14 δισ ευρώ υπολογίζεται ότι ήταν ο τζίρος των ηλεκτρονικών πωλήσεων της περασμένης χρονιάς, χωρίς να διαφαίνεται τάση υποχώρησης παρά την άρση των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία. Τουναντίον, η ευκολία επιλογής, σύγκρισης και αγοράς χωρίς ταλαιπωρία, φαίνεται ότι κέρδισε και τους πιο επιφυλακτικούς.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει
Μεγάλη έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο -Tα μεγάλα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Μεγάλη έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο -Tα μεγάλα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και οι στρεβλώσεις που ανέδειξε η μελέτη της Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Μεγάλη έρευνα για το ηλεκτρονικό εμπόριο -Tα μεγάλα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα
Έρευνα ELTRUN: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021
Έρευνα ELTRUN: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021
Στα 14 δισ. ευρώ εκτιμάται η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (προϊόντα και υπηρεσίες) για το 2021, σύμφωνα με εξαμηνιαία έρευνα που πραγματοποίησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων & Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ).
Έρευνα ELTRUN: Στα 14 δισ. ευρώ η συνολική αξία του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2021
Έρευνα: Το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο πριν, κατά και μετά τους περιορισμούς
Έρευνα: Το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο πριν, κατά και μετά τους περιορισμούς
Στην πιο ώριμη αλλά και κρίσιμή φάση του βρίσκεται το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς online αγορές πραγματοποίησε το Α΄ τρίμηνο του 2021 το 60% των καταναλωτών (στοιχεία ΕΛΣΤΑΤ) με την αύξηση να αγγίζει το 22% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Έρευνα: Το ηλεκτρονικό λιανεμπόριο πριν, κατά και μετά τους περιορισμούς
Διάκριση της ΙΚΕΑ για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Διάκριση της ΙΚΕΑ για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Η ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου Fourlis, διακρίθηκε στα επετειακά E-Volution Awards της δεκαετίας, για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και επιχειρείν, ως ένα από τα καλύτερα e-shop των τελευταίων δέκα ετών.
Διάκριση της ΙΚΕΑ για τις επιδόσεις της στο ηλεκτρονικό εμπόριο
«Χρυσωρυχείο» οι on line αγορές
«Χρυσωρυχείο» οι on line αγορές
Χαμηλά στην ευρωπαϊκή βαθμολογία η Ελλάδα παρά την αύξηση ελέω πανδημίας- «Μπουμ» στις αγορές από super markets.
«Χρυσωρυχείο» οι on line αγορές
Αύξηση 42,7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020
Αύξηση 42,7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020
Τον Μάρτιο του 2020 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα έτρεξε με +307% στους τομείς τροφίμων και φαρμάκων.
Αύξηση 42,7% στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2020
ΕΒΕΠ: Τι είναι το «click away», το «e-shop» και το «e-commerce»
ΕΒΕΠ: Τι είναι το «click away», το «e-shop» και το «e-commerce»
Η μέθοδος του «click away» είναι μια πρακτική που εφαρμόζεται διεθνώς, προκειμένου να αντιμετωπιστεί το θέμα της εξυπηρέτησης των καταναλωτών χωρίς να μεσολαβεί courier.
ΕΒΕΠ: Τι είναι το «click away», το «e-shop» και το «e-commerce»
Νέα κανονικότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την καραντίνα
Νέα κανονικότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την καραντίνα
Σε σχέση με πέρυσι έχει υπερ-διπλασιαστεί η συστηματική τάση αγορών από ηλεκτρονικά καταστήματα γενικά σε 50% τον Αύγουστο 2020, με το ποσοστό να είναι σταθερό σε σχέση και με τις δύο μετρήσεις του Μαΐου.
Νέα κανονικότητα το ηλεκτρονικό εμπόριο μετά την καραντίνα