ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ

Temu & Shein

Τέλος στο αφορολόγητο για αγορές από Κίνα: Τι σημαίνει η νέα απόφαση της ΕΕ για Temu, Shein και καταναλωτές

Mια σημαντική αλλαγή στο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου αποφασίστηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς από τις αρχές του 2026 παύει να ισχύει η τελωνειακή ατέλεια για τα μικροδέματα αξίας κάτω των 150 ευρώ.
NEWSROOM /
B2B eCommerce

B2B eCommerce: Πώς λειτουργεί στην πράξη -Το εργαλείο που αναπτύσσει τη μικρομεσαία επιχείρηση

Στην Ελλάδα, όταν μιλάμε για ηλεκτρονικό εμπόριο, μέχρι πρόσφατα αναφερόμασταν στο B2C (Business to Consumer), δηλαδή τις ηλεκτρονικές πωλήσεις προς τον τελικό καταναλωτή: τα γνωστά e-shops.
NEWSROOM /
Αγορές Online

Επιχειρήσεις: Πώς το κείμενο αυξάνει τις πωλήσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Σε μια ψηφιακή εποχή όπου η εικόνα κερδίζει τις εντυπώσεις, η πρώτη ματιά μετράει αλλά δεν αρκεί. Ένα e-shop μπορεί να έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό, όμως αυτό που κρατά τον επισκέπτη και τον μετατρέπει σε πελάτη είναι οι λέξεις.
NEWSROOM /
Ηλεκτρονικό εμπόριο

E-shop: Τα μυστικά για περισσότερες πωλήσεις, λιγότερες απώλειες -Οι παράγοντες που καθορίζουν την επιτυχία

Μια καλαίσθητη ιστοσελίδα (website) στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) όχι μόνο δεν είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις ένα e-shop, αλλά μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα, εάν οι χρήστες δυσκολεύονται να πλοηγηθούν.
NEWSROOM /
Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο: Μια ψηφιακή επανάσταση σε εξέλιξη -Το 2024 ο τζίρος του κλάδου ξεπέρασε τα 124 δισ.ευρώ

Καθώς η Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη(CEE)μεταμορφώνονται σε έναν από τους πιο δυναμικούς κόμβους ψηφιακού εμπορίου, μια νέα έρευνα του Mediaposte Hit Mail που δημοσιοποιήθηκε ενόψει του Balkan eCommerce Summit 2025 καταγράφει μια εικόνα εντυπωσιακής ανάπτυξης, αλλά και σκληρού ανταγωνισμού.
NEWSROOM /
Ηλεκτρονικό εμπόριο

Αγορές με φωνή, live video και AI: Η νέα εποχή του ηλεκτρονικού εμπορίου -Οι 6 βασικές τάσεις

Σε νέα εποχή οδηγούν το ηλεκτρονικό εμπόριο οι επαναστατικές αλλαγές στην τεχνολογία και η έμφαση που δίνεται στην βιώσιμη ανάπτυξη που επηρεάζει και τις καταναλωτικές συμπεριφορές.
NEWSROOM /
Temu

Πώς η Temu εδραιώθηκε στο παγκόσμιο εμπόριο -Η στρατηγική πίσω από τις χαμηλές τιμές

Η Temu έχει πραγματοποιήσει μια εντυπωσιακή είσοδο στο παγκόσμιο τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, κατακτώντας γρήγορα τη θέση της ως η πέμπτη μεγαλύτερη διαδικτυακή αγορά παγκοσμίως.
NEWSROOM /
Generation Y: Επεκτείνεται στη Νοτιανατολική Ευρώπη με νέο έργο

Generation Y: Επεκτείνεται στη Νοτιανατολική Ευρώπη με νέο έργο

Τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της (portfolio) των διεθνών της συνεργασιών με το λανσάρισμα ενός νέου έργου στην αγορά της Αλβανίας, ανακοίνωσε η ελληνική εταιρεία στον χώρο του ψηφιακού μετασχηματισμού και του ψηφιακού εμπορίου στην ΝΑ Ευρώπη, Generation Y. Η συνεργασία αυτή, όπως ανακοινώθηκε, περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη του νέου B2C ηλεκτρονικού καταστήματος για την Balkan Sport, έναν από τους κορυφαίους retailers αθλητικών προϊόντων στην αλβανική αγορά. Το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα υποστηρίζεται από την custom πλατφόρμα ecommerce της Generation Y, την Generation Next.
NEWSROOM /