fbpxKaspersky | Economistas.gr
Skip to main content

KASPERSKY

Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Στο ξεκίνημα της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020, για το 29% των μικρών επιχειρήσεων η ανάπτυξη νέων προϊόντων ήταν ένας τρόπος για να ανταποκριθούν στη γεμάτη προκλήσεις κατάσταση, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της Kaspersky.
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Kaspersky: Ανακαλύπτοντας ιδιωτικά δεδομένα σε μεταχειρισμένες συσκευές
Kaspersky: Ανακαλύπτοντας ιδιωτικά δεδομένα σε μεταχειρισμένες συσκευές
Τι ίχνη μπορεί να αφήνετε πίσω ως πωλητής και πώς μπορείτε να κάνετε τη συσκευή σας να συμπεριφέρεται σαν να ήταν ολοκαίνουργια ως αγοραστής;
Kaspersky: Ανακαλύπτοντας ιδιωτικά δεδομένα σε μεταχειρισμένες συσκευές
Διαδικτυακές απειλές: Η Ελλάδα στην 5η θέση παγκοσμίως το 4ο τρίμηνο του 2020
Διαδικτυακές απειλές: Η Ελλάδα στην 5η θέση παγκοσμίως το 4ο τρίμηνο του 2020
Η αύξηση οφειλόταν στο Emotet botnet του οποίου η λειτουργία διακόπηκε πρόσφατα μετά από διεθνή συντονισμένη δράση από την Europol και την Eurojust.
Διαδικτυακές απειλές: Η Ελλάδα στην 5η θέση παγκοσμίως το 4ο τρίμηνο του 2020
Πόσο κοστίζουν τα προσωπικά σας δεδομένα στο διαδίκτυο και τι είναι το doxing
Πόσο κοστίζουν τα προσωπικά σας δεδομένα στο διαδίκτυο και τι είναι το doxing
Αποδεικνύεται ότι η πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα, όπως ιατρικά αρχεία ή πληροφορίες ταυτοποίησης, μπορεί να κοστίζει λιγότερο από ένα φλιτζάνι καφέ
Πόσο κοστίζουν τα προσωπικά σας δεδομένα στο διαδίκτυο και τι είναι το doxing
Ερευνα για τα Χριστούγεννα: Οι Έλληνες θα ψωνίσουν με φειδώ
Ερευνα για τα Χριστούγεννα: Οι Έλληνες θα ψωνίσουν με φειδώ
4 στους 10 θα πραγματοποιήσουν ηλεκτρονικά τις χριστουγεννιάτικές τους αγορές. Το budget για χριστουγεννιάτικες αγορές φέτος θα μειωθεί τουλάχιστον κατά το ένα τρίτο.
Ερευνα για τα Χριστούγεννα: Οι Έλληνες θα ψωνίσουν με φειδώ
Ερευνα: Η νέα «κανονικότητα» για τους εργαζόμενους
Ερευνα: Η νέα «κανονικότητα» για τους εργαζόμενους
Ερευνα έδειξε ότι οι εργαζόμενοι αντί να επιστρέψουν σε μοντέλο «business as usual» επιθυμούν να διαμορφώσουν ένα επαγγελματικό μέλλον με τους δικούς τους όρους.
Ερευνα: Η νέα «κανονικότητα» για τους εργαζόμενους