Ο e-ΕΦΚΑ καλεί τους εργαζόμενους να επιστρέψουν στην υπηρεσία τους - Παράνομη και καταχρηστική η απεργία
Μετά την έκδοση της απόφασης του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με την οποία κρίθηκε ως παράνομη η απεργία που προκήρυξαν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Εργαζομένων ΕΦΚΑ και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής, η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ με ανακοίνωσή της καλεί όσους υπαλλήλους συμμετείχαν στην απεργία «να προσέλθουν κανονικά στην υπηρεσία τους».
/