fbpxMastercard | Economistas.gr
Skip to main content

MASTERCARD

Η Mastercard αποκλείει από το δίκτυό της χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της Ρωσίας
Η Mastercard αποκλείει από το δίκτυό της χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της Ρωσίας
Η Mastercard Inc. ανακοίνωσε αργά χθες Δευτέρα πως απέκλεισε πολλούς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της Ρωσίας από το δίκτυο διεκπεραίωσης πληρωμών της δυνάμει των κυρώσεων που επιβλήθηκαν στη Μόσχα εξαιτίας της εισβολής των ρωσικών ένοπλων δυνάμεων στην Ουκρανία.
Η Mastercard αποκλείει από το δίκτυό της χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς της Ρωσίας
ΓΣΕΒΕΕ: Δωρεάν πρόγραμμα βελτίωσης των ψηφιακών ικανοτήτων για τις ΜμΕ
ΓΣΕΒΕΕ: Δωρεάν πρόγραμμα βελτίωσης των ψηφιακών ικανοτήτων για τις ΜμΕ
Η διευκόλυνση 750 μικρομεσαίων επιχειρήσεων να μεταβούν στην ψηφιακή εποχή αποτελεί την κεντρική ιδέα συνεργασίας του Κέντρου Κατάρτισης της ΓΣΕΒΕΕ και της Mastercard που θα ξεκινήσει τον Ιούνιο.
ΓΣΕΒΕΕ: Δωρεάν πρόγραμμα βελτίωσης των ψηφιακών ικανοτήτων για τις ΜμΕ
Πώς η πανδημία επηρεάζει την κατανάλωση την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Πώς η πανδημία επηρεάζει την κατανάλωση την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Άνοδο της τάξης του 180% φανερώνουν οι «συναισθηματικές» αγορές την τελευταία δεκαετία, ενώ οι καταναλωτές δείχνουν να προτιμούν το διαδίκτυο και τα τοπικά καταστήματα για τις αγορές τους.
Πώς η πανδημία επηρεάζει την κατανάλωση την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου
Mastercard: Νέα πρωτοβουλία στήριξης μικρών επιχειρήσεων
Mastercard: Νέα πρωτοβουλία στήριξης μικρών επιχειρήσεων
Η νέα πρωτοβουλία της Mastercard θέτει στο επίκεντρο της στρατηγικής της, την έμπρακτη υποστήριξη των τοπικών καταστημάτων, μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών και δράσεων.
Mastercard: Νέα πρωτοβουλία στήριξης μικρών επιχειρήσεων
Mastercard: Ψηφιακές πληρωμές και e-commerce στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το 2021
Mastercard: Ψηφιακές πληρωμές και e-commerce στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το 2021
Η πανδημία έφερε σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών, δημιουργώντας νέες συνήθειες στις αγορές και τις συναλλαγές τους.
Mastercard: Ψηφιακές πληρωμές και e-commerce στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος για το 2021
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Η νέα καμπάνια επικοινωνίας, η οποία θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου έως και τις 30 Σεπτεμβρίου, έχει ως βασικό στόχο την ανάδειξη του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, μεταξύ των ταξιδιωτών από τις αγορές της Γερμανίας, της Δανίας και της Ολλανδίας.
Νέα καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό από τον ΕΟΤ και τη Mastercard
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
H Mastercard και η Speedex υποστήριξαν τη λειτουργία του νέου Πολυδύναμου Κέντρου Αστέγων, του Δήμου Αθηναίων, συμβάλλοντας έτσι στην κάλυψη βασικών αναγκών όλων όσων φιλοξενούνται στη Δομή.
Mastercard-Speedex ένωσαν τις δυνάμεις τους για τους άστεγους του Δήμου Αθηναίων
Νέες δράσεις στήριξης του ελληνικού τουρισμού από τη Mastercard
Νέες δράσεις στήριξης του ελληνικού τουρισμού από τη Mastercard
Τη συνεργασία της με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών παρουσίασε η Mastercard από το βήμα του φετινού Delphi Economic Forum.
Νέες δράσεις στήριξης του ελληνικού τουρισμού από τη Mastercard
Ευρωπαϊκή Κέντρο διαδικτυακής ασφάλειας από τη Mastercard
Ευρωπαϊκή Κέντρο διαδικτυακής ασφάλειας από τη Mastercard
Τη δημιουργία του πρώτου ευρωπαϊκού κέντρου πληροφορικής και διαδικτυακής ασφάλειας, ανακοίνωσε η Mastercard με στόχο την συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
Ευρωπαϊκή Κέντρο διαδικτυακής ασφάλειας από τη Mastercard
Η πρωτοβουλία Mastercard και Women On Top για τη γυναίκα
Η πρωτοβουλία Mastercard και Women On Top για τη γυναίκα
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε 18 καταξιωμένες ομιλήτριες και ομιλητές υποδέχθηκαν περισσότερα από 400 άτομα, στο πλαίσιο του προγράμματος « Live A Legacy».
Η πρωτοβουλία Mastercard και Women On Top για τη γυναίκα
«Άλμα» στις ανέπαφες συναλλαγές
«Άλμα» στις ανέπαφες συναλλαγές
Η αξία των ανέπαφων συναλλαγών εκτινάχθηκε κατά 3.662% από το 2016, αναφέρεται σε σημερινή ανακοίνωση της Mastercard.
«Άλμα» στις ανέπαφες συναλλαγές