Public-MediaMarkt: Προσαρμόζει το επιχειρησιακό μοντέλο με επίκεντρο τον πελάτη
H Public-MediaMarkt προσαρμόζει πλήρως το επιχειρησιακό της μοντέλο, δημιουργώντας δύο ξεχωριστές αλλά εξίσου ισχυρές διευθύνσεις, έχοντας ως βασικό γνώμονα την κάλυψη των νέων αναγκών του καταναλωτή.
Public-MediaMarkt: Επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Στόχος του Public Marketplace, όπως τονίζει η εταιρεία, είναι η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων που σε αριθμό θα προσεγγίσουν τα 2.500 μέχρι το τέλος τους έτους.