fbpxSAS Analytics | Economistas.gr
Skip to main content

SAS ANALYTICS

SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;
SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;
​​​​​​​Σύμφωνα με την έρευνα, μέχρι το 2030 το 67% του customer engagement θα το χειρίζονται έξυπνες μηχανές. Αντιμετωπίζουν λοιπόν οι εταιρείες τον κίνδυνο να πρέπει να ανταλλάξουν την ενσυναίσθηση με την αποτελεσματικότητα;
SAS: Πως θα μοιάζει η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών το 2030;
SAS: Τα analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις
SAS: Τα analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος το SAS Analytics Roadshow 2019 που ασχολήθηκε με το θέμα της Τεχνητής Νοημοσύνης, ζήτημα το οποίο έχει γίνει mainstream.
SAS: Τα analytics και η Τεχνητή Νοημοσύνη στις επιχειρήσεις