Αν είστε έστω και λίγο ενεργός στα Social Media τότε σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει το νέο τρεντ με τη βοήθεια της τεχνικής νοημοσύνης και υπάρχει μια εταιρεία κολοσσός που κερδίζει από όλο αυτό.
Η OpenAI, η εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης πίσω από το ChatGPT, αναμένεται να προβάλει την πρώτη της τηλεοπτική διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl την Κυριακή, σύμφωνα με την Wall Street Journal που επικαλείται άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Το DeepSeek, έχει προκαλέσει μεγάλη συζήτηση στην Silicon Valley καθώς μπορεί να ανταγωνιστεί τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI έχοντας όμως κατασκευαστεί με εξαιρετικά χαμηλότερο κόστος.
Έχουν περάσει δύο χρόνια από το λανσάρισμα του ChatGPT, τον Νοέμβριο του 2022, κάτι που αποτέλεσε καθοριστικό ορόσημο για την εξοικείωση ολοένα και μεγαλύτερου πλήθους ανθρώπων ανά τον πλανήτη με την καθημερινή χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης.
Πριν από περίπου δυο χρόνια η OpenAI παρουσίασε το ChatGPT και προκάλεσε την «έκρηξη» του ενδιαφέροντος για την τεχνητή νοημοσύνη. Η νέα τεχνολογία έφερε ανακατατάξεις και στις αγορές με κάποιες μετοχές να εκμεταλλεύονται την αυξανόμενη ζήτηση.
Ο κατασκευαστής του ChatGPT αντιμετώπισε δυσκολίες αφού μια από τις φωνές του έμοιαζε με τη φωνή της ηθοποιού Scarlett Johansson στην ταινία του 2013 "Her".