fbpxPhilip Morris: «Στοπ» σε διεθνή καμπάνια στα social media | Economistas.gr Skip to main content

Philip Morris: «Στοπ» σε διεθνή καμπάνια στα social media

Philip Morris: «Στοπ» σε διεθνή καμπάνια στα social media

Την απόφασή της να αναστείλει την παγκόσμια καμπάνια για την προβολή του IQOS ανακοίνωσε η Philip Morris International, μετά την αποκάλυψη από το Reuters ότι στην εκστρατεία συμμετείχαν μοντέλα ηλικίας κάτω των 25 ετών, ενώ ο όμιλος έχει δεσμευθεί ότι δεν θα προωθεί προϊόντα καπνού σε νέους.

Η PMI έχει καθιερώσει κανόνες για την προώθηση των προϊόντων της, που προβλέπουν, μεταξύ άλλων, ότι δεν θα συμμετέχουν σε καμπάνιες μοντέλα που είναι ή φαίνεται ότι είναι ηλικίας μικρότερης των 25 ετών.

Παρ’ όλα αυτά, το Reuters εντόπισε ότι στην καμπάνια για το IQOS συμμετείχαν influencers (άτομα που ασκούν επιρροή στα social media) ηλικίας κάτω των 25. Ανάμεσά τους, η 21χρονη Αλίνα Ταπιλίνα, από την Ρωσία.

iqos_alina

Η εταιρεία ενημέρωσε το πρακτορείο ότι, εκτός από την αναστολή της εκστρατείας, αποφάσισε να προχωρήσει σε εσωτερική έρευνα, με βάση τις αναρτήσεις κειμένων και φωτογραφιών που έχουν γίνει στα social media, ώστε να διαπιστώσει σε ποιες περιπτώσεις παραβιάσθηκαν οι εσωτερικοί της κανόνες.

Για την περίπτωση της νεαρής Ρωσίδας, η PMI ανακοίνωσε ότι, ενώ βρίσκεται σε ηλικία για να καπνίζει νόμιμα, παρ’ όλα αυτά η ηλικία της είναι κάτω των 25 και αυτό αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων που έχει θέσει ο όμιλος. «Νόμοι δεν παραβιάσθηκαν, αλλά έχουμε θέσει υψηλά πρότυπα και δεν δικαιολογούμε την αποτυχία στην τήρηση των κανόνων», τόνισε εκπρόσωπος της PMI.

Η PMI πήρε στις 30 Απριλίου άδεια από την αμερικανική Αρχή Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA) για τη διάθεση του IQOS στην αγορά των ΗΠΑ, υπό την προϋπόθεση ότι η εταιρεία θα προειδοποιεί τους νέους να μην κάνουν χρήση του προϊόντος. Η FDA έχει ανακοινώσει ότι θα παρακολουθεί στενά με ποιο τρόπο προωθείται το IQOS από την PMI.

Όπως σημειώνει το Reuters, για τα περισσότερα μοντέλα που συμμετείχαν στην καμπάνια, στην Ιταλία, την Ελβετία, την Ρωσία και την Ρουμανία δεν έχουν γίνει γνωστές οι ηλικίες τους, ώστε να διαπιστωθεί αν πρόκειται για άτομα ηλικίας κάτω των 25 ετών.

 Όμως, κατά κανόνα οι influencers έχουν κοινά χαρακτηριστικά με την Ταπιλίνα, δηλαδή πρόκειται για νέες και καλλίγραμμες γυναίκες, που φαίνεται από τις αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα ότι απολαμβάνουν την καλή ζωή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παπαστράτος: Διευκρινίσεις για το IQOS
Παπαστράτος: Διευκρινίσεις για το IQOS
Την αντίθεσή της εκφράζει η Παπαστράτος, θυγατρική της Philip Morris International στην Ελλάδα, σχετικά με μια αυστραλιανή επιστημονική έρευνα.
Παπαστράτος: Διευκρινίσεις για το IQOS
Αποζημίωση «μαμούθ» σε θύματα από το τσιγάρο
Αποζημίωση «μαμούθ» σε θύματα από το τσιγάρο
Μεγάλο πλήγμα για τις κορυφαίες καπνοβιομηχανίες που καλούνται να πληρώσουν αποζημιώσεις ύψους 12,8 δισ. δολαρίων στα θύματα του καπνίσματος.
Αποζημίωση «μαμούθ» σε θύματα από το τσιγάρο
Πράσινο φως για διάθεση του IQOS στις ΗΠΑ
Πράσινο φως για διάθεση του IQOS στις ΗΠΑ
Έγκριση από την υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων (FDA). Η Παπαστράτος, θυγατρική της Philip Morris International στην Ελλάδα, αποτελεί ένα από τα λίγα εργοστάσια του ομίλου που παράγουν τα ειδικά «τσιγάρα» για τη συσκευή IQOS.
Πράσινο φως για διάθεση του IQOS στις ΗΠΑ
Δεν συγχωνεύονται Philip Morris και Altria - Συνεργασία για IQOS
Δεν συγχωνεύονται Philip Morris και Altria - Συνεργασία για IQOS
Το τέλος των συζητήσεων σχετικά με τη δυνητική συγχώνευση της Philip Morris International (PMI) και της Altria Group, οδήγησε στην απόφαση να εντείνουν τη συνεργασία τους σχετικά με την κυκλοφορία του IQOS στις ΗΠΑ.
Δεν συγχωνεύονται Philip Morris και Altria - Συνεργασία για IQOS
Κομισιόν: «Κίνδυνοι απόκλισης» στους προϋπολογισμούς δύο χωρών
Κομισιόν: «Κίνδυνοι απόκλισης» στους προϋπολογισμούς δύο χωρών
Το Παρίσι και η Ρώμη έλαβαν σχετικές επιστολές του ευρωπαίου επιτρόπου αρμόδιου για Οικονομικές Υποθέσεις Πιερ Μοσκοβισί και του αντιπροέδρου της Κομισιόν Βάλντις Ντομπρόβσκις.
Κομισιόν: «Κίνδυνοι απόκλισης» στους προϋπολογισμούς δύο χωρών