fbpxΑλλαγή σελίδας στη Daimler- Αποχώρησε ο Διευθ. Σύμβουλος | Economistas.gr Skip to main content

Αλλαγή σελίδας στη Daimler- Αποχώρησε ο Διευθ. Σύμβουλος

Αλλαγή σελίδας στη Daimler- Αποχώρησε ο Διευθ. Σύμβουλος
Φώτο: Shutterstock

Ο Ντίτερ Τσέτσε μετά από 13 χρόνια στη θέση του διευθύνοντα συμβούλου στη Daimler και αφού είχε κληθεί να συμμαζέψει τα «συντρίμμια» μετά τη συγχώνευση με την Chrysler, αποχωρεί από την ηγετική θέση στον γερμανικό κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η μόνη σκιά που βαραίνει την επιτυχημένη κατά τ’ άλλα θητεία του 66χρονου σήμερα Ντίτερ Τσέτσε είναι το μεγάλο σκάνδαλο των παραποιημένων τιμών ρύπων «Dieselgate» που έπληξε την Daimler αλλά και όλες τις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες.

Υπήρξε στέλεχος της Daimler από το 1976 και είχε καταφέρει να εξυγιάνει τελικώς και την αμερικανική θυγατρική Chrysler και να την οδηγήσει, έστω και βραχυχρόνια, στην κερδοφορία. Διέφερε από τα συνηθισμένα διοικητικά στελέχη καθώς είχε συμμετάσχει μέχρι και σε διαφημιστικά σποτ της εταιρείας.

Όταν βρέθηκε στην ηγεσία της Daimler επικεντρώθηκε περισσότερο στην παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων και φορτηγών. Το 2016 η Mercedes ξεπέρασε τις Audi και BMW και αναρριχήθηκε στην κορυφή της κατηγορίας premium.

«Με την Mercedes-Benz θέλαμε να ηγούμαστε της κατηγορίας premium από το 2020. Ήδη από το 2016 όμως είμαστε στην κορυφή», σχολίασε ο ίδιος ο Τσέτσε κατά την αποχαιρετιστήρια ομιλία του ενώπιον της γενικής συνέλευσης των μετόχων. «Η επιθετική αυτή πολιτική δεν ήταν αυτοσκοπός. Με τον τρόπο αυτό αποκτήσαμε την αναγκαία δυναμική προκειμένου να αναλάβουμε ηγετικό ρόλο σε ένα ακόμη μεγαλύτερο πεδίο, που αφορά τη μετεξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας».

Η ηλεκτροκίνηση αποτέλεσε ακόμα ένα «ψεγάδι» στην πολύχρονη καριέρα του, καθώς δεν έδειξε την ίδια προσοχή στη μετάβαση σε περισσότερα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα, σημειώνοντας πάντως πως «Μόνον στα Ι.Χ. δαπανούμε 10 δις για την διεύρυνση του ηλεκτροκίνητου στόλου μας. Ήδη από το 2022 η παραγωγή μας στην Ευρώπη θα έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων. Και από το 2040 όλα τα νέα μας οχήματα θα έχουν μηδενικές εκπομπές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανακαλούνται 2.449 πολυτελή αυτοκίνητα στη Κίνα
Ανακαλούνται 2.449 πολυτελή αυτοκίνητα στη Κίνα
Αναστάτωση στη Κίνα καθώς ανακαλούνται 1.925 οχήματα Mercedes- Benz και ακόμη 524 αυτοκίνητα Ferrari έπειτα από προβλήματα ασφαλείας που εντοπίστηκαν από την αρμόδια επιτροπή εποπτείας της αγοράς.
Ανακαλούνται 2.449 πολυτελή αυτοκίνητα στη Κίνα
Η Daimler στοχεύει σε μείωση εξόδων κατά 6 εκατ. ευρώ
Η Daimler στοχεύει σε μείωση εξόδων κατά 6 εκατ. ευρώ
Ο Όλα Καλένιους που αναλαμβάνει την θέση του διευθ. συμβούλου της Daimler από τον Μάιο έχει σαν στόχο την εξοικονόμηση 6 δισ. από το κόστος λειτουργίας της Mercedes.
Η Daimler στοχεύει σε μείωση εξόδων κατά 6 εκατ. ευρώ
Σε πίεση η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Σε πίεση η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βλέπει τις πωλήσεις να μειώνονται, και κολοσσοί εξετάζουν συγχωνεύσεις με στόχο να επιζήσουν του ανταγωνισμού.
Σε πίεση η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Κινεζικός όμιλος θέλει το 5% της Mercedes
Κινεζικός όμιλος θέλει το 5% της Mercedes
Η κρατική BAIC προσπαθεί να γίνει βασικός μέτοχος της Daimler, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters. Άγνωστο αν έχει καταφέρει να συγκεντρώσει τα 3 δισ. ευρώ που χρειάζεται.
Κινεζικός όμιλος θέλει το 5% της Mercedes
Mercedes: Πρέπει να ανακαλέσει 60.000 όχηματα
Mercedes: Πρέπει να ανακαλέσει 60.000 όχηματα
Η εταιρία Daimler πρέπει να ανακαλέσει 60.000 πετρελαιοκίνητα οχήματα Mercedes καθώς οι επιπτώσεις του Dieselgate συνεχίζονται, με την εταιρεία να δηλώνει οτι θα προσφύγει κατά της απόφασης αυτής.
Mercedes: Πρέπει να ανακαλέσει 60.000 όχηματα
BMW και Daimler καινοτομούν στην αυτόνομη οδήγηση
BMW και Daimler καινοτομούν στην αυτόνομη οδήγηση
Περισσότεροι από 1.200 ειδικοί από BMW και Daimler θα ενώσουν τις τεχνογνωσίες τους, για να βγάλουν ένα αξιόλογο αποτέλεσμα για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης.
BMW και Daimler καινοτομούν στην αυτόνομη οδήγηση