Skip to main content

Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια από το Μιλάνο

Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια από το Μιλάνο
Φώτο: Shutterstock

Ο δήμος του Μιλάνου έδωσε διορία τριών ημερών στις εταιρείες που νοικιάζουν ηλεκτρικά πατίνια για να τα απομακρύνουν από τους δρόμους και τα πεζοδρόμια της πόλης, μολονότι προ μόλις ενός μηνός το υπουργείο Μεταφορών εξέδωσε νέους κανονισμούς χρήσης τους εντός του αστικού ιστού.

Οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι για την Ασφάλεια Άννα Σκαβούτσο και Μεταφορών Μάρκο Γκρανέλι εξέδωσαν διαταγή για να αποσυρθούν τα ηλεκτρικά πατίνια από τους δρόμους του Μιλάνου, έως ότου ο δήμος καταρτίσει και δημοσιεύσει σχετικό διαγωνισμό για την ανάθεση της ενοικίασής τους και τοποθετηθούν οι σχετικές επιγραφές με τις οδηγίες χρήσεις και τις απαγορεύσεις που προβλέπονται από την νομοθεσία.

Όπως τονίζει η δημαρχία, όχι μόνον δεν έχει δοθεί άδεια στις εταιρείες ενοικίασης των ηλεκτρικών πατινιών, αλλά οι υπηρεσίες τους είχαν αρνηθεί να εγκρίνουν το αίτημα λειτουργίας τους.

Σήμερα, στην οικονομική μητρόπολη της Ιταλίας λειτουργούν επτά εταιρείες ενοικίασης ηλεκτρικών πατινιών, αλλά επιπλέον υπάρχουν και πολυάριθμοι μεμονωμένοι πολίτες που έχουν αγοράσει ένα δικό τους πατίνι, ή παρόμοιου τύπου όχημα.

Σύμφωνα με τους κανονισμούς, που ισχύουν για την πειραματική ρύθμιση της κυκλοφορίας αυτού του είδους του μεταφορικού μέσου, η χρήση τους επιτρέπεται μόνον σε πεζοδρομημένες περιοχές και με ταχύτητα που δεν θα ξεπερνά τα 6 χλμ/ώρα, ενώ απαγορεύεται ρητώς να κινούνται σε πεζοδρόμια.

Μολαταύτα, τα ηλεκτρικά πατίνια εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους και σε απαγορευμένες περιοχές, και σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης του Μιλάνου έχει καταγραφεί ήδη ένα ατύχημα, με τον αναβάτη ενός πατινιού να παρασύρει πεζό, ο οποίος νοσηλεύεται με πολλαπλά κατάγματα. Στην υπόθεση παρενέβη κι η εισαγγελία, που διέταξε έρευνα για τη νομιμότητας της λειτουργίας των εταιρειών ενοικίασης πατινιών.

Το φετινό καλοκαίρι τα ηλεκτρικά πατίνια έχουν αναδειχθεί σε ένα ολοένα και πιο δημοφιλές μέσο μεταφοράς σε πολλές πόλεις στην Ευρώπη. Πολλοί το προτιμούν ως μέσο μεταφοράς, ακόμη και εναλλακτικά των μέσων μεταφοράς. Όμως αυτή τους η χρήση έχει δημιουργήσει πλήθος προβλήματα στην κυκλοφορία μέσα στον αστικό ιστό, καθώς οι μεγάλες ταχύτητες που μπορούνε να φθάσουν (50χλμ/ώρα) έχουν αποδειχθεί επικίνδυνες για τους πεζούς στα πεζοδρόμια, αλλά και στους δρόμους, καθώς οι αναβάτες τους κάνουν «σφήνες» ανάμεσα σε αυτοκίνητα και μηχανές. Μόλις τις τελευταίες ημέρες ένας νεαρός 30 ετών στο Παρίσι βρήκε τον θάνατο όταν τον παρέσυρε μηχανάκι.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Γένοβα κάνει «έξωση» στη βέσπα
Η Γένοβα κάνει «έξωση» στη βέσπα
Το θρυλικό 'σκούτερ' της Piaggio είναι το μόνο δίκυκλο του οποίου εξακολουθούν -και μάλιστα φανατικά- να κυκλοφορούν παλιά και vintage μοντέλα χωρίς "καθαρή" τεχνολογία.
Η Γένοβα κάνει «έξωση» στη βέσπα
Μειωμένη η παραγωγή οίνου σε Γαλλία και Ιταλία
Μειωμένη η παραγωγή οίνου σε Γαλλία και Ιταλία
Σύμφωνα με την Κεντρική Συνεταιριστική Ένωση Αμπελοοινικών Προϊόντων (ΚΕΟΣΟΕ), η πτώση στη Γαλλία θα φτάσει το 12% για την προηγούμενη χρονιά (2018) και στο 4% κατά μέσο όρο τα τελευταία πέντε χρόνια.
Μειωμένη η παραγωγή οίνου σε Γαλλία και Ιταλία
Ιταλία: Οι προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης Κόντε
Ιταλία: Οι προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης Κόντε
«Ο νέος συνασπισμός θα κάνει περισσότερα και θα τσακώνεται λιγότερο», υποσχέθηκε ο Ιταλός πρωθυπουργόςπριν από τη διεξαγωγή μιας ψηφοφορίας για παροχή ψήφου εμπιστοσύνης.
Ιταλία: Οι προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης Κόντε
Ιταλία: Μειωμένη παραγωγή κρασιού λόγω ζέστης
Ιταλία: Μειωμένη παραγωγή κρασιού λόγω ζέστης
Στην πρώτη θέση παγκοσμίως στην παραγωγή κρασιού η Ιταλία, παρά τη μείωση κατά 16% στη σοδειά. Δεύτερη η Γαλλία και τρίτη η Ισπανία.
Ιταλία: Μειωμένη παραγωγή κρασιού λόγω ζέστης
Νέο κόμμα θέλει να ιδρύσει ο Ρέντσι
Νέο κόμμα θέλει να ιδρύσει ο Ρέντσι
Ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι δήλωσε πως θα αποχωρήσει από το κυβερνών Δημοκρατικό Κόμμα (PD) επειδή θέλει να ιδρύσει μια νέα κεντρώα δύναμη.
Νέο κόμμα θέλει να ιδρύσει ο Ρέντσι
Σύστημα ανέπαφων πληρωμών στο μετρό της Ρώμης από τη SIA
Σύστημα ανέπαφων πληρωμών στο μετρό της Ρώμης από τη SIA
Η SIA δημιούργησε την ψηφιακή πλατφόρμα η οποία επιτρέπει στους επιβάτες του σιδηροδρομικού δικτύου της Atac στη Ρώμη, να πληρώνουν για τα εισιτήρια τους απευθείας στις μπάρες ελέγχου εισιτηρίων.
Σύστημα ανέπαφων πληρωμών στο μετρό της Ρώμης από τη SIA