fbpxΑύξηση επισκεπτών και κερδών για το Facebook | Economistas.gr
Skip to main content

Αύξηση επισκεπτών και κερδών για το Facebook

Αύξηση επισκεπτών και κερδών για το Facebook
Φωτό: AP Images

Κάθε μέρα περίπου 1,62 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν το Facebook, ενώ οι καθημερινοί χρήστες μαζί με τις συγγενικές πλατφόρμες που ανήκουν στο Facebook (Messenger, Intagram, WhatsApp) έχουν φθάσει τα 2,2 δισεκατομμύρια.

Οι μηνιαίοι χρήστες -όσοι δηλαδή κάνουν το ίδιο τουλάχιστον μια φορά το μήνα σε κάποιο από τα τέσσερα δίκτυα της «οικογένειας» της Facebook- έχουν φθάσει τα 2,8 δισεκατομμύρια, αρκετά πάνω από το μισό παγκόσμιο πληθυσμό ηλικίας 15 έως 65 ετών (που είναι περίπου πέντε δισεκατομμύρια).

Η εταιρεία του μεγαλύτερου μέσου κοινωνικής δικτύωσης είχε στο τρίτο τρίμηνο του 2019 έσοδα 17,7 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 29% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2018) και κέρδη 6,1 δισεκατομμύρια δολάρια (αύξηση 19%), σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς και τους «Τάιμς της Νέας Υόρκης».

Είναι το τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο τόσο με ανοδικά οικονομικά αποτελέσματα (ανώτερα μάλιστα των προσδοκιών των αναλυτών της Γουόλ Στριτ), όσο και με μικρή έστω αύξηση χρηστών σε όλες τις αγορές-κλειδιά, μεταξύ των οποίων σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα οι μετοχές της εταιρείας να κινηθούν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο.

Φαίνεται πως παρά τις κριτικές που δέχεται από κυβερνήσεις και πολίτες, το Facebook αντέχει και αναπτύσσεται. Αυτό δεν περνά απαρατήρητο από διαφημιστές και διαφημιζόμενους, που συνεχίζουν να αγοράζουν προβολή μέσω του δικτύου. Το Facebook είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πωλητής ηλεκτρονικών διαφημίσεων παγκοσμίως.

To Twitter απαγορεύει τις πολιτικές διαφημίσεις

Παρόλο που το Twitter ανακοίνωσε ότι θα απαγορεύσει τις πολιτικές διαφημίσεις, ο διευθύνων σύμβουλος του Facebook Μαρκ Ζάκεμπεργκ ξεκαθάρισε ότι το Facebook δεν θα ακολουθήσει στον ίδιο δρόμο, καθώς δεν θέλει να περιορίσει τον πολιτικό διάλογο. «Από επιχειρηματική σκοπιά ίσως θα ήταν ευκολότερο για μας να επιλέγαμε ένα διαφορετικό μονοπάτι από αυτό που έχουμε πάρει. Όμως σε μια δημοκρατία δεν νομίζω ότι είναι σωστό για τις ιδιωτικές εταιρείες να λογοκρίνουν τους πολιτικούς ή τις ειδήσεις», δήλωσε.

Ο Ζάκερμπεργκ αρνήθηκε ότι μέσω αυτής της πολιτικής το Facebook στηρίζει ένα συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα ή ότι η πολιτική αυτή ακολουθείται μόνο από λόγους κερδοσκοπικής σκοπιμότητας. Οι πολιτικές διαφημίσεις εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν λιγότερο από το 0,5% των συνολικών εσόδων του δικτύου το 2020.

Πάντως οι πιέσεις στο Facebook αναμένεται να αυξηθούν. Είναι ενδεικτικό του κλίματος ότι η βασική διεκδικήτρια του χρίσματος των Δημοκρατικών στις επόμενες προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ γερουσιαστής Ελίζαμπεθ Γουόρεν έχει δηλώσει ότι το Facebook -που απασχολεί περισσότερους από 43.000 εργαζόμενους- είναι πια υπερβολικά μεγάλο και πρέπει να διασπαστεί σε μικρότερες εταιρείες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ε.Ε.: Ανεπαρκή τα στοιχεία για τα fake news
Ε.Ε.: Ανεπαρκή τα στοιχεία για τα fake news
Περισσότερες πληροφορίες για την πρόοδο που έχουν σημειώσει στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και των ψευδών ειδήσεων ενόψει των Ευρωεκλογών ζητάει η Κομισιόν.
Ε.Ε.: Ανεπαρκή τα στοιχεία για τα fake news
Κίνα:Αρνητική προπαγάνδα για το Χονγκ Κονγκ μέσω Facebook
Κίνα:Αρνητική προπαγάνδα για το Χονγκ Κονγκ μέσω Facebook
Οι κινεζικές αρχές χρησιμοποίησαν περίπου χίλιους λογαριασμούς στο Twitter και, σε μικρότερη έκταση, ορισμένες σελίδες στο Facebook για να δυσφημίσουν και να διχάσουν τους διαδηλωτές στο Χονγκ Κονγκ, όπως ανακοίνωσαν σήμερα οι δύο πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Κίνα:Αρνητική προπαγάνδα για το Χονγκ Κονγκ μέσω Facebook
4 κολοσσοί της τεχνολογίας συστήνουν εργασία από το σπίτι
4 κολοσσοί της τεχνολογίας συστήνουν εργασία από το σπίτι
Οι εταιρείες Amazon, Microsoft, Google και Facebook συνιστούν πλέον στους εργαζόμενούς τους στην πολιτεία Ουάσινγκτον των ΗΠΑ να εργάζονται από το σπίτι, αν αυτό είναι δυνατό.
4 κολοσσοί της τεχνολογίας συστήνουν εργασία από το σπίτι
Πόσα ζητούν οι χάκερς για να «κλέψουν» λογαριασμούς σε social media
Πόσα ζητούν οι χάκερς για να «κλέψουν» λογαριασμούς σε social media
Σύμφωνα με την έρευνα της Privacy Affairs, ψηλά στη λίστα του τιμοκαταλόγου των χάκερ βρίσκονται οι υπηρεσίες email. Γιατί; Διότι με τον τρόπο αυτό ανοίγουν πολλές «πόρτες» για απάτες.
Πόσα ζητούν οι χάκερς για να «κλέψουν» λογαριασμούς σε social media