Η τακτική των Starbucks κατά του κορωνοϊού

NEWSROOM
starbucks
Φώτο: Associated Press

Η μεγαλύτερη στον κόσμο αλυσίδα καφέ Starbucks Corp σταμάτησε να δέχεται επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια από τους πελάτες της προκειμένου να αποτρέψει την εξάπλωση του κορωνοϊού, αν και πάλι θα τηρήσει τη δέσμευσή της να προσφέρει έκπτωση σε όποιον το έχει μαζί του.

Εταιρείες σε όλο τον κόσμο αναγκάζονται να επανεξετάσουν τον τρόπο λειτουργίας τους προκειμένου να επιβραδύνουν την εξάπλωση του ιού που πρωτοεμφανίστηκε στην Κίνα, με κάποιες εξ αυτών να αναστέλλουν τα επιχειρηματικά ταξίδια, να δημιουργούν αποθέματα προϊόντων και να ζητούν από τους υπαλλήλους τους να εργαστούν από το σπίτι.

Για τη Starbucks αυτό σημαίνει ότι σταματά η χρήση προσωπικών ποτηριών καφέ ή ποτηριών θερμός στα καταστήματά της για προληπτικούς λόγους.

Οι αλυσίδες καφέ τα τελευταία χρόνια ενθαρρύνουν τους πελάτες να φέρνουν τα δικά τους επαναχρησιμοποιούμενα ποτήρια ή ποτήρια θερμός για να μειωθεί ο αριθμός των χάρτινων ποτηριών και πλαστικών καπακίων που καταλήγουν στα σκουπίδια.

Πολλές άλλες προσφέρουν εκπτώσεις ή αυξημένους πόντους επιβράβευσης πελατών για να προωθήσουν την τάση αυτή.

«Θα συνεχίσουμε να τηρούμε τις υπάρχουσες εκπτώσεις για όποιον φέρνει το προσωπικό του ποτήρι», ανέφερε η Starbucks. «Ως αποτέλεσμα, αναστέλλουμε επίσης την επιβάρυνση των 5 πενών (Ηνωμένων Βασίλειο) και 5 λεπτών (Γερμανία) για τα χάρτινα ποτήρια, δεδομένου ότι η απόφαση αυτή αποτρέπει τους πελάτες να επιλέξουν επαναχρησιμοποιούμενα».

ΣΧΕΤΙΚΑ