fbpxVolkswagen: Εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας | Economistas.gr
Skip to main content

Volkswagen: Εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας

Volkswagen: Εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας
Το σήμα της Volkswagen/ Φωτογραφία AP

Η Volkswagen εξετάζει την περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας προκειμένου να μειώσει τα κόστη και να βελτιώσει την ανταγωνιστικότητα απέναντι σε εταιρείες όπως η Tesla, έγραψε σήμερα η εφημερίδα Handelsblatt.

Η εφημερίδα επικαλείται μια παρουσίαση που έκανε στο εποπτικό συμβούλιο ο διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, Χέρμπερτ Ντις.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρέπει να συζητήσουμε για την ανταγωνιστικότητα του εργοστασίου μας στο Βόλφσμπουργκ σε σχέση με τους νεοεισερχόμενους παίκτες στην αγορά», δήλωσε ο εκπρόσωπος της VW Μίχαελ Μάνσκε κληθείς να σχολιάσει.

«Η συζήτηση βρίσκεται σε εξέλιξη και ήδη υπάρχουν πολλές καλές ιδέες. Δεν υπάρχουν σαφή σενάρια», είπε. Ένας εκπρόσωπος του σωματείου εργαζομένων της Volkswagen δήλωσε ότι ενώ δεν θα σχολιάσει την εικασία για το αν ο Ντις έκανε αυτά τα σχόλια, «μια περικοπή 30.000 θέσεων εργασίας είναι παράλογη και αβάσιμη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Volkswagen: Κατηγορίες κατά στελεχών για χειραγώγηση αγοράς
Volkswagen: Κατηγορίες κατά στελεχών για χειραγώγηση αγοράς
Οι κατηγορούμενοι εσκεμμένα δεν ενημέρωσαν τους επενδυτές εγκαίρως για τον οικονομικό αντίκτυπο του σκανδάλου, όπως ανέφερε σήμερα η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊγκ.
Volkswagen: Κατηγορίες κατά στελεχών για χειραγώγηση αγοράς
Γερμανία: Η Volkswagen σε συζητήσεις με καταναλωτές για τα ντιζελοκίνητα
Γερμανία: Η Volkswagen σε συζητήσεις με καταναλωτές για τα ντιζελοκίνητα
Η Volkswagen παραδέχθηκε το 2015 ότι χειραγώγησε το λογισμικό της διαχείρισης των κινητήρων για να συγκαλύψει τα υπερβολικά επίπεδα μόλυνσης των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων της.
Γερμανία: Η Volkswagen σε συζητήσεις με καταναλωτές για τα ντιζελοκίνητα
Volkswagen: «Παγώνει» το σχέδιο για εργοστάσιο στην Τουρκία
Volkswagen: «Παγώνει» το σχέδιο για εργοστάσιο στην Τουρκία
Σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο, το εργοστάσιο που θα κατασκευαζόταν ως το τέλος του έτους στην Σμύρνη θα απαιτούσε επένδυση ενός δισεκατομμυρίου ευρώ και θα απασχολούσε περί τους 4.000 εργαζόμενους.
Volkswagen: «Παγώνει» το σχέδιο για εργοστάσιο στην Τουρκία