Το Netflix έχασε συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια -Πτώση για την τιμή μετοχής του

NEWSROOM
Netflix
Netflix/ Φωτογραφία AP

Το Netflix έχασε 200.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του έτους και αναμένεται να χάσει άλλα 2 εκατομμύρια το τρέχον δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έδωσε στη δημοσιότητα η πλατφόρμα.

Τον Ιανουάριο, το Netflix ανέφερε ότι έχει 221, 84 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέλος του 2021. Κατά τη διάρκεια του τριμήνου που έληξε στις 31 Μαρτίου, ένα χρονικό διάστημα στο οποίο έκαναν ντεμπούτο οι δεύτερες σεζόν των «Bridgerton» και «The Adam Project», το Netflix αναφέρει ότι έπεσε στους 221, 64 εκατομμύρια συνδρομητές.

Αυτή είναι η πρώτη φορά που το Netflix χάνει συνδρομητές κατά τη διάρκεια ενός τριμήνου εδώ και 10 χρόνια. Η πλατφόρμα δήλωσε ότι το παραπάνω νούμερο είναι χωρίς να υπολογίζει και τις απώλειες στη Ρωσία, όπου η εταιρεία διέκοψε τις υπηρεσίες της λόγω της εισβολής στην Ουκρανία. Τότε θα έπρεπε να προσθέσει άλλες 500.000 στις απώλειες συνδρομητών.

Σύμφωνα με το Variety, στο Netflix περίμεναν ότι θα έχουν χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με προηγούμενα τρίμηνα, αλλά το γεγονός ότι έχασε συνδρομητές είναι αρκετά σοκαριστικό. Το Netflix αποδίδει την πτώση του στον μεγάλο ανταγωνισμό αλλά και στην κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης που η πλατφόρμα προσπαθεί εδώ και χρόνια να καταπολεμήσει.

Πτώση στην τιμή της μετοχής

Η μετοχή του Netflix έκλεισε την Τρίτη στα 348,42 δολάρια. Στις μεταμεσονύχτιες συναλλαγές, η μετοχή υποχώρησε περισσότερο από 22% μετά την ανακοίνωση για την απώλεια συνδρομητών στο πρώτο τρίμηνο και τις προβλέψεις για μεγαλύτερες απώλειες στο β’ τρίμηνο.

«Πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε την βασική υπηρεσία που είναι η παραγωγή τηλεοπτικών σειρών και ταινιών και τώρα παιχνιδιών, που αγαπούν οι άνθρωποι», δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος και επικεφαλής περιεχομένου Ted Sarantos.

Το πλάνο για φθηνότερο πακέτο αλλά με διαφημίσεις

Ο συνδιευθύνων σύμβουλος Reed Hastigs δήλωσε ότι το Netflix ερευνά επί του παρόντος την έναρξη πακέτων χαμηλότερου κόσμους που θα περιέχουν διαφημίσεις., κάτι το οποίο η πλατφόρμα προσπαθεί αν αποφύγει εδώ και χρόνια. Ο Hastigs επεσήμανε επίσης πώς η πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης θα βοηθήσει το Netflix να φέρει συνδρομητές που τεχνικά έχει ήδη ως χρήστες. «Αγαπούν την υπηρεσία, εμείς απλά πρέπει να πληρωθούμε», ανέφερε.

Τα στελέχη του Netflix δήλωσαν προηγουμένως ότι η πλατφόρμα σκοπεύει να δαπανήσει περίπου 18 δισεκατομμύρια δολάρια για περιεχόμενο φέτος, ένα ποσό στο οποίο στάθηκε ο Sarandos την Τρίτη, αν και ο οικονομικός διευθυντής προειδοποίησε ότι το Netflix θα είναι «έξυπνο και συνετό».

ΣΧΕΤΙΚΑ