fbpxProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή | Economistas.gr
Skip to main content

ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή

ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή
Tesla/ Φωτογραφία AP

Αυξημένη πίεση ασκείται εδώ και αρκετό καιρό στις μετοχές της δημοφιλούς αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι δυσμενείς συνθήκες της αγοράς και η παλαιωμένη σειρά προϊόντων περιπλέκουν την κατάσταση για την εταιρεία. Τους τελευταίους 3 μήνες, η αξία των μετοχών της Tesla έχει μειωθεί κατά μέσο όρο 35%. Αυτή η οπισθοδρόμηση είναι πιθανώς ο λόγος για τον οποίο η διοίκηση έχει λάβει μέτρα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την Tesla να αποδώσει καλύτερα στην αγορά.

Επέκταση Παραγωγής 

Κινητήρια δύναμη πίσω από την ανάπτυξη των μετοχών του κολοσσού θα μπορούσε να αποτελεί η είδηση ​​της αύξησης παραγωγής [1]. Την προηγούμενη Τρίτη, η Tesla ανακοίνωσε στο Twitter σχέδια για επέκταση των εγκαταστάσεων κατασκευής μπαταριών και φορτηγών βαρέως τύπου στη Νεβάδα ύψους 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με την Tesla, οι νέες εγκαταστάσεις θα περιλαμβάνουν ένα εργοστάσιο για μπαταρίες χωρητικότητας 100 GWh, το οποίο θα μπορεί να παράγει κυψέλες μπαταρίας για 2 εκατομμύρια ελαφρά οχήματα ετησίως. Θα δημιουργήσει επίσης ένα εργοστάσιο όπου θα κατασκευάσει τελικά το βαρέως τύπου ηλεκτρικό φορτηγό της κατηγορίας 8, το Tesla Semi. Η εταιρεία σχεδιάζει να προσλάβει 3.000 ακόμη άτομα σε δύο νέες εγκαταστάσεις στο εγγύς μέλλον, σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις της.

Στην PepsiCo, που αποτελεί έναν από τους βασικούς πρώτους πελάτες, παρουσιάστηκε σε μια τελετή που πραγματοποιήθηκε στη Νεβάδα τον περασμένο Δεκέμβριο από τον CEO της Tesla, Elon Musk, το Tesla Semi. Αρχικά η παραγωγή του Semi είχε προγραμματιστεί από την Tesla για το 2019, αλλά τελικά καθυστέρησε μέχρι το 2022. Το Nevada Gigafactory παράγει μερικά φορτηγά Semi, αλλά όχι σε μεγάλες ποσότητες.

Σε απάντηση στην ανακοίνωση της Tesla, οι θαυμαστές και οι επικριτές δημοσιεύουν εικόνες από φορτηγά Tesla Semi με την επωνυμία Pepsi Frito Lay στον δρόμο, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων κατεστραμμένων. Μέχρι το τέλος του τέταρτου τριμήνου, η Tesla δεν αποκάλυψε το κόστος κάθε φορτηγού, ούτε αποκάλυψε πόσα έχει παραγάγει ή πουλήσει. Όταν η εταιρεία πραγματοποιήσει την κλήση κερδών του 4ου τριμήνου, αναμένεται να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πρόγραμμα Semi

Η μαρτυρία του Musk

Νέοι προβληματισμοί έρχονται ξανά στο προσκήνιο λόγω του Elon Musk. Πρόσφατα παρέστη στο δικαστήριο για ισχυρισμούς που ανακοίνωσε το 2018 στο Twitter. Συγκεκριμένα, ο Musk ανακοίνωσε το 2018 ότι θα έδινε σε χέρια ιδιωτών την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων, γεγονός που σήμαινε ότι ανέμενε ισχυρή οικονομική υποστήριξη. Το πρόβλημα, ωστόσο, ήταν ότι δεν είχε αναλάβει ουσιαστικές δεσμεύσεις με πιθανούς επενδυτές. Το πρόβλημα λοιπόν είναι ο πίνακας της εταιρείας σαν σύνολο, η συμπεριφορά του αφεντικού της εταιρείας και οι δηλώσεις του, που έχουν μεγάλο βαθμό επιρροής στην ανάπτυξη ή την πτώση των μετοχών.

Η συνολική πτώση των μετοχών κατά το 2022 είναι μεγαλύτερη από 50%, αλλά η εταιρεία έχει ελπίδες για ανάπτυξη το 2023.* [2] Μια καλύτερη περίοδος μπορεί να έρθει με την αύξηση της παραγωγής των οχημάτων Cybertruck και Tesla Semi. Το 2023, θα μπορούσαμε να δούμε τα κέρδη ανά μετοχή να αυξάνονται κατά ένα αξιοσέβαστο ποσοστό της τάξης του 40% στα 5,66 δολάρια και τα έσοδα της Tesla θα μπορούσαν να αυξηθούν κατά περισσότερο από 40% στα 118,2 δισεκατομμύρια δολάρια περίπου. [3]

2023-01-31_15_55_41-window.jpg

Η απόδοση των μετοχών της Tesla τα τελευταία 5 χρόνια. (Πηγή: Investing)*

Ανάλυση από την ProfitLevel

* Οι προηγούμενες αποδόσεις δεν διασφαλίζουν τις μελλοντικές

[1, 2, 3] Οι εκτιμήσεις σχετικά με το μέλλον βασίζονται σε υποθέσεις και τρέχουσες προσδοκίες, οι οποίες μπορεί να είναι ανακριβείς ή λαμβάνουν υπόψη το τρέχον οικονομικό περιβάλλον, το οποίο ενδέχεται να μεταβληθεί. Τέτοιες εκτιμήσεις δεν εγγυώνται μελλοντική απόδοση καθώς ενέχουν κινδύνους και άλλους απρόβλεπτους παράγοντες που είναι δύσκολο να προβλεφθούν. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν ουσιαστικά από αυτά που εκφράζονται ή υπονοούνται σε οποιεσδήποτε μελλοντικές εκτιμήσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Την 1η Δεκεμβρίου θα παραλάβει η Pepsi τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά Semi της Tesla
Την 1η Δεκεμβρίου θα παραλάβει η Pepsi τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά Semi της Tesla
Η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων Tesla αρχίζει την παραγωγή φορτηγών Semi και η εταιρεία Pepsi, που έχει παραγγείλει εκατό τέτοια οχήματα, θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα πρώτα την 1η Δεκεμβρίου, ανακοίνωσε ο Έλον Μασκ μέσω Twitter χθες Πέμπτη.
Την 1η Δεκεμβρίου θα παραλάβει η Pepsi τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά Semi της Tesla
Tesla: Συνεχίζεται το «ξεπούλημα» μετοχών από τον Μασκ
Tesla: Συνεχίζεται το «ξεπούλημα» μετοχών από τον Μασκ
Ο Έλον Μασκ, εκτελεστικός διευθυντής της Tesla Inc, πώλησε 22 εκατομμύρια μετοχές της εταιρίας οικονομικής αξίας 3,58 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με χρηματιστηριακά έγγραφα.
Tesla: Συνεχίζεται το «ξεπούλημα» μετοχών από τον Μασκ
Tesla: Ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 1,3 εκατ. οχήματα 2022 -Αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία
Tesla: Ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 1,3 εκατ. οχήματα 2022 -Αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία
Η Tesla ενημέρωσε ότι το 2022 παρέδωσε 1,3 εκατομμύρια οχήματα, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ και είναι αυξημένος κατά 40% σε σχέση με το 2021.
Tesla: Ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 1,3 εκατ. οχήματα 2022 -Αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία
Ο Μπίλ Γκέιτς πιστεύει ότι η φιλοδοξία του Μασκ να αποικίσουμε τον Άρη δεν είναι καλή επένδυση χρημάτων
Ο Μπίλ Γκέιτς πιστεύει ότι η φιλοδοξία του Μασκ να αποικίσουμε τον Άρη δεν είναι καλή επένδυση χρημάτων
Ο Μπίλ Γκέιτς αμφισβήτησε κατά πόσο οι σημερινές προτεραιότητες του Έλον Μασκ θα τον καθιστούσαν φιλάνθρωπο, διαφωνώντας με τη φιλοδοξία του να στείλει ανθρώπους στον Άρη.
Ο Μπίλ Γκέιτς πιστεύει ότι η φιλοδοξία του Μασκ να αποικίσουμε τον Άρη δεν είναι καλή επένδυση χρημάτων