fbpxΟ Μπίλ Γκέιτς πιστεύει ότι η φιλοδοξία του Μασκ να αποικίσουμε τον Άρη δεν είναι καλή επένδυση χρημάτων | Economistas.gr
Skip to main content

Ο Μπίλ Γκέιτς πιστεύει ότι η φιλοδοξία του Μασκ να αποικίσουμε τον Άρη δεν είναι καλή επένδυση χρημάτων

Ο Μπίλ Γκέιτς πιστεύει ότι η φιλοδοξία του Μασκ να αποικίσουμε τον Άρη δεν είναι καλή επένδυση χρημάτων
Μπιλ Γκέιτς /Φωτογραφία: ΑΡ

Ο Μπίλ Γκέιτς αμφισβήτησε κατά πόσο οι σημερινές προτεραιότητες του Έλον Μασκ θα τον καθιστούσαν φιλάνθρωπο, διαφωνώντας με τη φιλοδοξία του να στείλει ανθρώπους στον Άρη.

Σε συνέντευξη στο BBC που πρόκειται να μεταδοθεί το βράδυ της Παρασκευής, ο συνιδρυτής της Microsoft ρωτήθηκε αν πιστεύει ότι ο Μασκ θα μπορούσε να χαρακτηριστεί φιλάνθρωπος. Ο Γκέιτς απάντησε λέγοντας ότι δεν πιστεύεις ότι ο Μασκ είναι τέτοιος προς το παρόν, αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον.

«Πράγματα όπως η Tesla έχουν θετικό αντίκτυπο, ακόμα και χωρίς να αποτελούν μορφή φιλανθρωπίας», δήλωσε ο Γκέιτς. «Νομίζω ότι κάποια μέρα θα ενταχθεί στην τάξη των φιλάνθρωπων χρησιμοποιώντας την εφευρετικότητά του», πρόσθεσε.

Επιφυλακτικός για τον...Άρη ο Γκέιτς

Ο Μπίλ Γκέιτς αμφισβήτησε το όραμα του Μασκ για αποικία στον Άρη. Η SpaceX ξοδεύει επιθετικά σε διαστημόπλοια και πυραύλους με την ελπίδα ότι μια μέρα θα μπορέσει να στείλει ανθρώπους στον λεγόμενο «κόκκινο πλανήτη».

Ερωτηθείς από τον δημοσιογράφο του BBC αν η μετάβαση στον Άρη είναι μια καλή χρήση χρημάτων ο Γκέιτς ήταν κατηγορηματικός λέγοντας :«όχι κατά την άποψή μου». Πρόσθεσε ότι η χρηματοδότηση για την ανάπτυξη εμβολίων είναι καλύτερη χρήση των χρημάτων από το να στείλουμε ανθρώπους στον Άρη.

«Στην πραγματικότητα είναι αρκετά ακριβό να πάει κανείς στον Άρη. Μπορείτε να αγοράσετε εμβόλια για την ιλαρά και να σώσετε ζωές», τόνισε.

Η κόντρα μεταξύ Γκέιτς και Μασκ

Ο Γκέιτς και ο Μασκ έχουν έρθει πολλές φορές σε αντιπαράθεση στο παρελθόν. Τον περασμένο Απρίλιο ο Αμσκ ισχυρίστηκε ότι ρώτησε τον Γκέιτς αν έκανε Short Selling στην Tesla. Ο Γκέιτς είχε απαντήσει λέγοντας ότι «δεν μιλάω για τις επενδύσεις μου αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να είναι περήφανος για ό,τι έχει κάνει».

Πίσω στο 2021 ο Γκέιτς είχε αποκαλύψει ότι αγόρασε μια αμιγώς ηλεκτρική Porche Taycan, τότε ένας χρήσης στο twitter αναρωτήθηκε γιατί αποφάσισε να μη πάρει ένα Tesla. Ο Μασκ του είχε απαντήσει ότι «οι συζητήσεις μου με τον Γκέιτς ήταν απογοητευτικές».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Την 1η Δεκεμβρίου θα παραλάβει η Pepsi τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά Semi της Tesla
Την 1η Δεκεμβρίου θα παραλάβει η Pepsi τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά Semi της Tesla
Η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων Tesla αρχίζει την παραγωγή φορτηγών Semi και η εταιρεία Pepsi, που έχει παραγγείλει εκατό τέτοια οχήματα, θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα πρώτα την 1η Δεκεμβρίου, ανακοίνωσε ο Έλον Μασκ μέσω Twitter χθες Πέμπτη.
Την 1η Δεκεμβρίου θα παραλάβει η Pepsi τα πρώτα ηλεκτρικά φορτηγά Semi της Tesla
Tesla: Συνεχίζεται το «ξεπούλημα» μετοχών από τον Μασκ
Tesla: Συνεχίζεται το «ξεπούλημα» μετοχών από τον Μασκ
Ο Έλον Μασκ, εκτελεστικός διευθυντής της Tesla Inc, πώλησε 22 εκατομμύρια μετοχές της εταιρίας οικονομικής αξίας 3,58 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με χρηματιστηριακά έγγραφα.
Tesla: Συνεχίζεται το «ξεπούλημα» μετοχών από τον Μασκ
Tesla: Ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 1,3 εκατ. οχήματα 2022 -Αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία
Tesla: Ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 1,3 εκατ. οχήματα 2022 -Αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία
Η Tesla ενημέρωσε ότι το 2022 παρέδωσε 1,3 εκατομμύρια οχήματα, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ και είναι αυξημένος κατά 40% σε σχέση με το 2021.
Tesla: Ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 1,3 εκατ. οχήματα 2022 -Αποτελεί ρεκόρ για την εταιρεία
ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή
ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή
Αυξημένη πίεση ασκείται εδώ και αρκετό καιρό στις μετοχές της δημοφιλούς αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι δυσμενείς συνθήκες της αγοράς και η παλαιωμένη σειρά προϊόντων περιπλέκουν την κατάσταση για την εταιρεία. Τους τελευταίους 3 μήνες, η αξία των μετοχών της Tesla έχει μειωθεί κατά μέσο όρο 35%. Αυτή η οπισθοδρόμηση είναι πιθανώς ο λόγος για τον οποίο η διοίκηση έχει λάβει μέτρα που θα μπορούσαν να βοηθήσουν την Tesla να αποδώσει καλύτερα στην αγορά.
ProfitLevel: Η επέκταση της παραγωγής της Tesla θα πρέπει να οδηγήσει την εταιρεία πάλι στην κορυφή