Η γερμανική τουριστική βιομηχανία βλέπει για το 2023 ανάκαμψη στα επίπεδα προ της πανδημίας

NEWSROOM
Η Καρλσρούη της Γερμανίας
Φωτογραφία: Shutterstock

Ο πόλεμος στην Ουκρανία και η κρίση του υψηλού κόστους ζωής δεν χαλούν την όρεξη των γερμανών καταναλωτών για διακοπές, ανακοίνωσε σήμερα ο οργανισμός DRV της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας, ο οποίος προβλέπει ότι το 2023 θα υπάρξουν και πάλι οι πωλήσεις ρεκόρ που καταγράφονταν πριν από την πανδημία της Covid-19.

Η χρονιά άρχισε δυνατά, με τα έσοδα των ταξιδιωτικών πρακτόρων και των πλατφορμών κρατήσεων στο Ίντερνετ να διπλασιάζονται τον Ιανουάριο σε διάστημα έτους και να σημειώνουν αύξηση 12% σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2019, σύμφωνα με τον DRV.

«Συνολικά οι διακοπές έχουν υψηλή προτεραιότητα για τους ανθρώπους. Αυτό μας κάνει αισιόδοξους παρά τις γνωστές αβεβαιότητες και τις γεωπολιτικές και οικονομικές εξελίξεις», δήλωσε ο πρόεδρος του DRV Νόρμπερτ Φίμπιχ σε σχόλιά του με την ευκαιρία των εγκαινίων της τουριστικής έκθεσης ITB στο Βερολίνο.

Ο Φίμπιχ δήλωσε πως αναμένει ότι τα φετινά έσοδα θα επιστρέψουν στο επίπεδο ρεκόρ του 2019, όταν οι καταναλωτές είχαν δαπανήσει 98 δισεκ. ευρώ για διακοπές - 69,5 δισεκ. ευρώ από τα οποία σε κρατήσεις για ταξίδια και τα υπόλοιπα σε εκδρομές και άλλες δαπάνες στον προορισμό τους.

Η γερμανική τουριστική βιομηχανία είχε ήδη έρθει κοντά σ' αυτό το επίπεδο το 2021, όταν οι πωλήσεις είχαν φθάσει τα 84 δισεκ. ευρώ, σχεδόν τα διπλάσια απ' ό,τι το 2020, σύμφωνα με τον DRV.

ΣΧΕΤΙΚΑ