E-SHOP

Κατακτά συνεχώς νέα εδάφη το διαδικτυακό εμπόριο - Στο 75% οι Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές το 2023 σύμφωνα με έρευνα

Κατακτά συνεχώς νέα εδάφη το διαδικτυακό εμπόριο - Στο 75% οι Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές το 2023 σύμφωνα με έρευνα

Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου διατηρεί θετικό ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη ενώ παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση για περισσότερο, βιώσιμο ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή να βασίζεται σε πιο οικολογικά πρότυπα κατανάλωσης και παραγωγής ενώ ταυτόχρονα να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι παραδόσεις και οι επιστροφές.
NEWSROOM /
Συνεργασία του e-shop.gr με την BOX NOW

Συνεργασία του e-shop.gr με την BOX NOW

To e-shop.gr ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την BOX NOW, το μεγαλύτερο δίκτυο αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής (Lockers) στην Ελλάδα. Στόχος οι καταναλωτές να έχουν ακόμα περισσότερες επιλογές για μια ταχύτατη εξυπηρέτηση.
NEWSROOM /
Αγορές Online

Αύξηση εσόδων για περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shop μόδας το 2022

Μία χρονιά αντιθέσεων που όμως έκλεισε με θετικό πρόσημο και αισιόδοξες προσδοκίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας ήταν το 2022, σύμφωνα με το Fashion Year in Review, την ετήσια ανασκόπηση της ελληνικής αγοράς μόδας από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας GLAMI.gr.
NEWSROOM /
Αποδείξεις

ΑΑΔΕ: «Ξεσκέπασε» ψηφιακή φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ από e-shops

Την απόκρυψη μεγάλου ύψους εισοδημάτων, άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ, από επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα μέσω διαδικτύου, αποκάλυψαν σαρωτικοί έλεγχοι, τους οποίους έκαναν οι «ράμπο» της ΑΑΔΕ.
NEWSROOM /
Μια πιστωτική κάρτα μπροστά σε λάπτοπ

Ε- shoppers οι Έλληνες -Αύξηση 8% στη μέση δαπάνη

Ήταν να μην εξοικειωθούν οι Έλληνες με το... πληκτρολόγιο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Μετά το πρώτο «μούδιασμα» από τους περιορισμούς των lockdown και την υποχρεωτική στροφή στα ηλεκτρονικά κανάλια αγορών, ακόμα και για τα απολύτως απαραίτητα, οι υπολογιστές και τα smartphones έχουν πάρει «φωτιά».  
Μια πιστωτική κάρτα μπροστά σε λάπτοπ

Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές

Με την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου να βρίσκεται σε μια διαρκή φάση ανόδου τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις κάθε τομέα της οικονομίας αναζητούν τις βέλτιστες λύσεις, προκειμένου στο πλαίσιο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού να εκμεταλλευθούν τα μέγιστα από τη δραστηριοποίηση τους στο e-commerce.
NEWSROOM /
Αγορές Online

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει

Περί τα 14 δισ ευρώ υπολογίζεται ότι ήταν ο τζίρος των ηλεκτρονικών πωλήσεων της περασμένης χρονιάς, χωρίς να διαφαίνεται τάση υποχώρησης παρά την άρση των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία. Τουναντίον, η ευκολία επιλογής, σύγκρισης και αγοράς χωρίς ταλαιπωρία, φαίνεται ότι κέρδισε και τους πιο επιφυλακτικούς.
Αγορές Online

Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων

Τα καταστήματα λιανικού εμπορείου έχουν ανοίξει για τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες. Ωστόσο οι καταναλωτές εξακολουθούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online.
NEWSROOM /
Αγορές Online

Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021

Ανάπτυξη 282% στην αξία των ηλεκτρονικών (online) αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.
NEWSROOM /
Κλειστά μαγαζιά στη Θεσσαλονίκη

Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop

Το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα ευελπιστούν να δημιουργήσουν εν μέσω πανδημίας χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία.
NEWSROOM /