fbpxe-shop | Economistas.gr
Skip to main content

E-SHOP

Βροχή καταγγελιών για απάτες από e-shops
Βροχή καταγγελιών για απάτες από e-shops
Πάνω από 3.000 αναφορές πήρε στη διάρκεια της περασμένης χρονιάς ο Συνήγορος του Καταναλωτή για παρατυπίες και καραμπινάτες απάτες από καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου.
Βροχή καταγγελιών για απάτες από e-shops
Κατακτά συνεχώς νέα εδάφη το διαδικτυακό εμπόριο - Στο 75% οι Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές το 2023 σύμφωνα με έρευνα
Κατακτά συνεχώς νέα εδάφη το διαδικτυακό εμπόριο - Στο 75% οι Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές το 2023 σύμφωνα με έρευνα
Ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου διατηρεί θετικό ρυθμό ανάπτυξης στην Ευρώπη ενώ παρατηρείται αυξανόμενη ζήτηση για περισσότερο, βιώσιμο ηλεκτρονικό εμπόριο, δηλαδή να βασίζεται σε πιο οικολογικά πρότυπα κατανάλωσης και παραγωγής ενώ ταυτόχρονα να γίνουν πιο αποτελεσματικές οι παραδόσεις και οι επιστροφές.
Κατακτά συνεχώς νέα εδάφη το διαδικτυακό εμπόριο - Στο 75% οι Έλληνες διαδικτυακοί καταναλωτές το 2023 σύμφωνα με έρευνα
Συνεργασία του e-shop.gr με την BOX NOW
Συνεργασία του e-shop.gr με την BOX NOW
To e-shop.gr ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την BOX NOW, το μεγαλύτερο δίκτυο αυτόματων μηχανημάτων παραλαβής (Lockers) στην Ελλάδα. Στόχος οι καταναλωτές να έχουν ακόμα περισσότερες επιλογές για μια ταχύτατη εξυπηρέτηση.
Συνεργασία του e-shop.gr με την BOX NOW
Αύξηση εσόδων για περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shop μόδας το 2022
Αύξηση εσόδων για περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shop μόδας το 2022
Μία χρονιά αντιθέσεων που όμως έκλεισε με θετικό πρόσημο και αισιόδοξες προσδοκίες στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας ήταν το 2022, σύμφωνα με το Fashion Year in Review, την ετήσια ανασκόπηση της ελληνικής αγοράς μόδας από την πλατφόρμα αναζήτησης μόδας GLAMI.gr.
Αύξηση εσόδων για περισσότερα από τα μισά ελληνικά e-shop μόδας το 2022
ΑΑΔΕ: «Ξεσκέπασε» ψηφιακή φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ από e-shops
ΑΑΔΕ: «Ξεσκέπασε» ψηφιακή φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ από e-shops
Την απόκρυψη μεγάλου ύψους εισοδημάτων, άνω των 30 εκατομμυρίων ευρώ, από επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα μέσω διαδικτύου, αποκάλυψαν σαρωτικοί έλεγχοι, τους οποίους έκαναν οι «ράμπο» της ΑΑΔΕ.
ΑΑΔΕ: «Ξεσκέπασε» ψηφιακή φοροδιαφυγή άνω των 30 εκατ. ευρώ από e-shops
Ε- shoppers οι Έλληνες -Αύξηση 8% στη μέση δαπάνη
Ε- shoppers οι Έλληνες -Αύξηση 8% στη μέση δαπάνη
Ήταν να μην εξοικειωθούν οι Έλληνες με το... πληκτρολόγιο και τις ηλεκτρονικές αγορές. Μετά το πρώτο «μούδιασμα» από τους περιορισμούς των lockdown και την υποχρεωτική στροφή στα ηλεκτρονικά κανάλια αγορών, ακόμα και για τα απολύτως απαραίτητα, οι υπολογιστές και τα smartphones έχουν πάρει «φωτιά».  
Ε- shoppers οι Έλληνες -Αύξηση 8% στη μέση δαπάνη
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές
Με την πορεία του ηλεκτρονικού εμπορίου να βρίσκεται σε μια διαρκή φάση ανόδου τα τελευταία χρόνια οι επιχειρήσεις κάθε τομέα της οικονομίας αναζητούν τις βέλτιστες λύσεις, προκειμένου στο πλαίσιο του ψηφιακού τους μετασχηματισμού να εκμεταλλευθούν τα μέγιστα από τη δραστηριοποίηση τους στο e-commerce.
Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει
Περί τα 14 δισ ευρώ υπολογίζεται ότι ήταν ο τζίρος των ηλεκτρονικών πωλήσεων της περασμένης χρονιάς, χωρίς να διαφαίνεται τάση υποχώρησης παρά την άρση των περιορισμών που επέβαλε η πανδημία. Τουναντίον, η ευκολία επιλογής, σύγκρισης και αγοράς χωρίς ταλαιπωρία, φαίνεται ότι κέρδισε και τους πιο επιφυλακτικούς.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει
Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων
Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων
Τα καταστήματα λιανικού εμπορείου έχουν ανοίξει για τον κόσμο τις τελευταίες εβδομάδες. Ωστόσο οι καταναλωτές εξακολουθούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους online.
Ψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών οι online αγορές και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021
Ανάπτυξη 282% στην αξία των ηλεκτρονικών (online) αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group.
Αύξηση 282% στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ το πρώτο τρίμηνο του 2021
Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop
Το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα ευελπιστούν να δημιουργήσουν εν μέσω πανδημίας χιλιάδες μικρές επιχειρήσεις του λιανεμπορίου στην Κεντρική και Δυτική Μακεδονία.
Χιλιάδες επιχειρήσεις στην κεντρική και δυτική Μακεδονία ζήτησαν στήριξη για τη δημιουργία eshop