fbpxΗ Ιντερ πούλησε το... μανίκι της 10 εκατ.ευρώ! | Economistas.gr
Skip to main content

Η Ιντερ πούλησε το... μανίκι της 10 εκατ.ευρώ!

Η Ιντερ πούλησε το... μανίκι της 10 εκατ.ευρώ!
Ποδοσφαιριστές της Ιντερ /ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: AP

Το ποδόσφαιρο πλέον επιχειρεί να έχει έσοδα από το κάθε τι.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ιντερ προχώρησε σε μια χορηγική συμφωνία για το…μανίκι της έναντι ενός πραγματικά μυθκού ποσού. Οι «νερατζούρι» από το Μιλάνο συμφώνησαν με την εταιρεία IC Markets (με έδρα στην Αυστραλία) η οποία θα διαφημίζεται στο… μανίκι της φανέλας της ομάδας πληρώνοντας γι’ αυτό, 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

1328847280_inter-ic-markets-nuovo-sponsor-di-manica-630x4151.jpg.e639508a59d78cabd43a1c684af423ba.jpg

Η ιταλική Μιλάνου βρίσκεται και σε αναζήτηση κεντρικού χορηγού για τη φανέλα της, καθώς το συμβόλαιο με την εταιρεία ελαστικών Pirelli λήγει το 2021.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πώς η πανδημία χτύπησε την... ευτυχία της Δανίας
Πώς η πανδημία χτύπησε την... ευτυχία της Δανίας
Οι κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης και η ανησυχία λόγω της COVID-19 έχουν προκαλέσει αύξηση στον αριθμό των Δανών που ζητούν την βοήθεια ψυχολόγων
Πώς η πανδημία χτύπησε την... ευτυχία της Δανίας
Τσίπρας: Απληστία πίσω από την κλειστή λίγκα 12 ομάδων
Τσίπρας: Απληστία πίσω από την κλειστή λίγκα 12 ομάδων
«Πρόκειται για την ίδια αρχή που η επικράτησή της με τις πατέντες και τα "παιχνίδια" των εμβολίων προκαλεί χιλιάδες θανάτους και καταδικάζει δισεκατομμύρια ανθρώπους στη φτώχεια»
Τσίπρας: Απληστία πίσω από την κλειστή λίγκα 12 ομάδων
Τι λάθος έκανε η JPMorgan στο θέμα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου
Τι λάθος έκανε η JPMorgan στο θέμα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου
Όταν η JPMorgan Chase συμφώνησε να χρηματοδοτήσει τη διάσπαση του ποδοσφαίρου χρηματοδοτώντας κάποιες από τις πλουσιότερες ομάδες στον κόσμο, μάλλον περίμενε να προκαλέσει μία θερμή συζήτηση.
Τι λάθος έκανε η JPMorgan στο θέμα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου
Η νέα εποχή του Πόρτο Καρράς -Τι προβλέπει το master plan
Η νέα εποχή του Πόρτο Καρράς -Τι προβλέπει το master plan
Το πρώτο στάδιο του Master Plan, ολοκληρώνεται τον Αύγουστο. Θα ακολουθήσει η επόμενη φάση μελετών βάσει της αρχιτεκτονικής και της περιβαλλοντικής αξιολόγησης των αρχικών προτάσεων.
Η νέα εποχή του Πόρτο Καρράς -Τι προβλέπει το master plan
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια
Για πάνω από 100 χρόνια το ιδιωτικό αυτοκίνητο έχει μεταμορφώσει τη σύγχρονη κοινωνία παρέχοντας ανεξαρτησία και ελευθερία κινητικότητας.
Η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στην ΕΕ είναι μεγαλύτερη από 11,5 χρόνια