fbpxΗ απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix | Economistas.gr
Skip to main content

Η απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix

Η απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix
Shutterstock: diy13

Το Netflix έχασε 433.000 συνδρομητές στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά κατά τη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου της χρονιάς, σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.

Φυσικά, αυτό δεν είναι καθόλου καλή είδηση για την εταιρεία που κατέγραψε πολύ σημαντικούς ρυθμούς ανάπτυξης στο παρελθόν και που ενέπνευσε κολοσσούς, όπως η Disney, η Apple, η Comcast και η WarnerMedia να λανσάρουν στην αγορά τις δικές τους υπηρεσίες streaming.

Ωστόσο, τα στελέχη του Netflix δε δείχνουν να πανικοβάλλονται, καθώς η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει 10 εκατομμύρια νέους συνδρομητές παγκοσμίως κατά το αντίστοιχο διάστημα της περυσινής χρονιάς, όταν η πανδημία βρισκόταν στο απόγειό της και οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο ήταν περιορισμένοι στα σπίτια τους.

Ταυτόχρονα, ο γίγαντας του streaming ανέκαμψε από τα αδύναμα αποτελέσματα της εσωτερικής αγοράς για το 2021 με την ανάπτυξη που κατέγραψε στις αγορές της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, καθώς κατάφερε να επιβεβαιώσει και στη συνέχεια να ξεπεράσει την πρόβλεψη για την παγκόσμια αύξηση συνδρομητών μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου κατά 500.000.

Σε επιστολή προς τους μετόχους της εταιρείας, η διοίκηση του Netflix υποστηρίζει ότι η εταιρεία δε χρειάζεται να αναπτυχθεί περαιτέρω με τη βοήθεια εξαγορών ώστε να αντιμετωπίσει τους αντιπάλους της, ενώ υπογραμμίζεται η τεράστια αναπτυξιακή δυναμική της σε παγκόσμιο επίπεδο.

«Κατά βάση ανταγωνιζόμαστε τον εαυτό μας για να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Αν τα καταφέρουμε, τότε θα διατηρήσουμε τη δεσπόζουσα θέση μας και θα συνεχίσουμε την ομαλή ανάπτυξή μας», τονίζεται στην επιστολή.

Η διοίκηση του Netflix ξεκαθάρισε επίσης ότι δεν σκοπεύει να ακολουθήσει τα βήματα άλλων εταιρειών στη βιομηχανία των media, που χρησιμοποιούν την τακτική των συγχωνεύσεων και των εξαγορών για να γιγαντωθούν και να μπλοκάρουν την είσοδο μικρότερων στην αγορά.

Για παράδειγμα, η Amazon ξόδεψε σχεδόν 9 δισεκατομμύρια δολάρια τον περασμένο Μάιο για να εξαγοράσει την MGM, το Χολιγουντιανό στούντιο με σήμα το λιοντάρι που βρυχάται. Ενώ η WarnerMedia συγχωνεύεται με την Discovery.

Όσον αφορά στην ανάπτυξη, το Netflix θεωρεί ότι το δεύτερο τρίμηνο του έτους είναι η δυσκολότερη εποχή του χρόνου για να αυξήσει τους συνδρομητές του στις ΗΠΑ και τον Καναδά, μία τάση που επιβαρύνθηκε από την χαλάρωση των περιορισμών που ξεκίνησαν εκείνο το διάστημα.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, το Netflix αύξησε κατά ένα εκατομμύριο τους νέους συνδρομητές του στην Ασία και κατά 760.000 στη Λατινική Αμερική. Πλέον, έχει 209 εκατομμύρια συνδρομητές σε ολόκληρο τον κόσμο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το στοίχημα της Disney στη συνδρομητική τηλεόραση
Το στοίχημα της Disney στη συνδρομητική τηλεόραση
Η Disney μπαίνει στο παιχνίδι του streaming καθυστερημένη, αλλά ελπίζει να κερδίσει το χαμένο χρόνο προσφέροντας πολύ καλό περιεχόμενο σε ακαταμάχητες τιμές.
Το στοίχημα της Disney στη συνδρομητική τηλεόραση
Γιατί το Netflix βγάζει ταινίες στα σινεμά
Γιατί το Netflix βγάζει ταινίες στα σινεμά
Ο «Ιρλανδός», καθώς και το «Ιστορία γάμου», οι δύο ταινίες του Netflix που προτάθηκαν για Όσκαρ καλύτερης ταινίας φέτος, παίχτηκαν για πολύ μικρό διάστημα στα σινεμά.
Γιατί το Netflix βγάζει ταινίες στα σινεμά
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Το «Squid Game» - το δράμα επιστημονικής φαντασίας από τη Νότια Κορέα – είναι η καλύτερη «έναρξη σειράς» του Netflix στην ιστορία της πλατφόρμας streaming, όπως δήλωσε αποκλειστικά στο CNN εκπρόσωπός του.
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Εννέα κολοσσιαίες εταιρείες γίνονται «πράσινες» στη θάλασσα
Εννέα κολοσσιαίες εταιρείες γίνονται «πράσινες» στη θάλασσα
Εννέα κολοσσιαίες εταιρείες, μεταξύ τους η Amazon, η Ikea και η Unilever, ανακοίνωσαν ότι θα μεταφέρουν τα φορτία τους μόνο με πλοία τα οποία θα έχουν μηδενικό αποτύπωμα έως το 2040.
Εννέα κολοσσιαίες εταιρείες γίνονται «πράσινες» στη θάλασσα
Έντονες ανησυχίες από την επιβράδυνση της Κινεζικής οικονομίας
Έντονες ανησυχίες από την επιβράδυνση της Κινεζικής οικονομίας
Η Κινεζική οικονομία αναπτύχθηκε κατά 4,9% κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά – ο χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξης εδώ και ένα χρόνο και χαμηλότερος απ’ ό,τι περίμεναν οι αναλυτές.
Έντονες ανησυχίες από την επιβράδυνση της Κινεζικής οικονομίας