fbpxΠοια είναι η ZujuGP που έκανε τον Ρονάλντο κεντρικό της πρόσωπο | Economistas.gr
Skip to main content

Ποια είναι η ZujuGP που έκανε τον Ρονάλντο κεντρικό της πρόσωπο

Ποια είναι η ZujuGP που έκανε τον Ρονάλντο κεντρικό της πρόσωπο
Κριστιάνο Ρονάλντο

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο αποτελεί έναν από τους καλύτερους ποδοσφαιριστές που έχουν περάσει ποτέ από τα γήπεδα. Εκτός από καταπληκτικός αθλητής, ο Πορτογάλος είναι ο απόλυτος σούπερ σταρ στα Social Media.

Δεν είναι τυχαίο ότι μιλάμε για έναν άνθρωπο με 356 εκατομμύρια followers στο Instagram και 95 εκατομμύρια στο twitter. Αυτό σημαίνει ότι αν μια εταιρεία ή ένα προϊόν φιλοδοξεί να κατακτήσει τον κόσμο, πρέπει να βρει τρόπο να προσεγγίσει τον Κριστιάνο.

Η ZujuGP τα κατάφερε και πλέον όλοι ψάχνουν να βρουν ποια είναι και τι προσφέρει αυτή η εταιρεία. Πρόκειται για μια προσπάθεια της οικογένειας Λιμ που κατάγεται από στη Σιγκαπούρη και έχει στην κατοχή της και την Ισπανική Βαλένθια.

Μάλιστα ο Κριστιάνο είχε προαναγγείλει τη συνεργασία των δυο πλευρών με μια φωτογραφία που είχε δημοσιεύσει στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter. «Καλά νέα έρχονται σύντομα. Κάντε έγγραφη στη ZujuGP και ξεκινήστε αυτό το ταξίδι μαζί» έγραψε ο 36χρονος και συνόδευσε την ανάρτηση με το hastag #WritingTheFutureOfFootball.

Τι προσφέρει η νέα εταιρεία

Σύμφωνα με όσα αναφέρει το Bloomberg η ZujuGP είναι μια ψηφιακή πλατφόρμα που έχει ως στόχο να φέρει κοντά τους οπαδούς από όλο τον κόσμο. Υπόσχεται ότι χρήστες θα μπορούν να βλέπουν εικονικά παιχνίδια, να αγοράζουν προϊόντα, να συνεργάζονται με άλλους παίκτες και να στοιχηματίζουν.

Παράλληλα, χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο το πως, η εταιρεία υποστηρίζει ότι θα προσφέρει τη δυνατότητες σε ιδιοκτήτες συλλόγων και μάνατζερ να ανακαλύπτουν και να αγοράζουν νέους παίκτες.

Η πλατφόρμα αναμένεται να είναι σε πλήρη λειτουργία μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2022. Μέχρι τότε έχουμε την ευκαιρία να δούμε ένα νέο promo της εταιρείας από τον Κριστιάνο Ρονάλντο σε ρόλο Ασιάτη πολεμιστή.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πόλεμος του Τραμπ στα κοινωνικά δίκτυα ή «κούφιες» απειλές
Πόλεμος του Τραμπ στα κοινωνικά δίκτυα ή «κούφιες» απειλές
Ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ υπέγραψε τελικά ένα εκτελεστικό διάταγμα για τον περιορισμό της προστασίας των εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Πόλεμος του Τραμπ στα κοινωνικά δίκτυα ή «κούφιες» απειλές
Πόσα ζητούν οι χάκερς για να «κλέψουν» λογαριασμούς σε social media
Πόσα ζητούν οι χάκερς για να «κλέψουν» λογαριασμούς σε social media
Σύμφωνα με την έρευνα της Privacy Affairs, ψηλά στη λίστα του τιμοκαταλόγου των χάκερ βρίσκονται οι υπηρεσίες email. Γιατί; Διότι με τον τρόπο αυτό ανοίγουν πολλές «πόρτες» για απάτες.
Πόσα ζητούν οι χάκερς για να «κλέψουν» λογαριασμούς σε social media
Χρησιμοποίησε τη δύναμη του Twitter για να επιστρέψει μια παλιά οικογενειακή φωτό -Μια όμορφη ιστορία
Χρησιμοποίησε τη δύναμη του Twitter για να επιστρέψει μια παλιά οικογενειακή φωτό -Μια όμορφη ιστορία
Με τη βοήθεια του Twitter, κατάφερε τώρα να επιστρέψει τη χαμένη φωτογραφία σε μια οικογένεια στο Richardson του Τέξας, στις 3 Μαρτίου.
Χρησιμοποίησε τη δύναμη του Twitter για να επιστρέψει μια παλιά οικογενειακή φωτό -Μια όμορφη ιστορία
Ποιος είναι ο Βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων
Ποιος είναι ο Βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων
Την εποχή που ζούμε, η επιρροή που έχει κάποιος στα κοινωνικά δίκτυα θεωρείται δύναμη. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο influencer θεωρείται πλέον εργασία και, μάλιστα, για μερικούς είναι και πολύ επικερδής.
Ποιος είναι ο Βασιλιάς των κοινωνικών δικτύων
Ο Μασκ «τρόλαρε» τον Σάντερς: Ξεχνάω συνέχεια ότι είσαι ακόμα ζωντανός
Ο Μασκ «τρόλαρε» τον Σάντερς: Ξεχνάω συνέχεια ότι είσαι ακόμα ζωντανός
«Ξεχνάω συνέχεια ότι είσαι ακόμα ζωντανός», ήταν η απάντηση του Έλον Μασκ σε ένα Tweet του Μπέρνι Σάντερς που καλούσε τους εξαιρετικά πλούσιους ανθρώπους να πληρώνουν και το μερίδιο φόρων που τους αναλογεί.
Ο Μασκ «τρόλαρε» τον Σάντερς: Ξεχνάω συνέχεια ότι είσαι ακόμα ζωντανός
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media
Η χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) σχετίζεται με αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης, ο οποίος ποικίλει ανάλογα με την ηλικία του χρήστη και το ποιό μέσο αυτός χρησιμοποιεί κυρίως (τη μεγαλύτερη επίπτωση φαίνεται να έχει το Snapchat και μετά το Facebook), σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.
Έρευνα: Αυξημένος ο κίνδυνος κατάθλιψης λόγω χρήσης των Social Media