fbpxΣτα τέλη της χρονιάς έρχονται οι διαφημίσεις στο Netflix | Economistas.gr
Skip to main content

Στα τέλη της χρονιάς έρχονται οι διαφημίσεις στο Netflix

Στα τέλη της χρονιάς έρχονται οι διαφημίσεις στο Netflix
Φωτο: Shutterstock

Πρόσφατα, το Netflix ανακοίνωσε στους υπαλλήλους του ότι η νέα πολιτική της εταιρείας για διαφημίσεις πιθανότατα θα μπει σε εφαρμογή στα τέλη της χρονιάς, σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ των New York Times.

Η επιχείρηση παλεύει στο πλαίσιο του εντεινόμενου ανταγωνισμού στον τομέα των υπηρεσιών streaming: τον περασμένο μήνα, η τιμή της μετοχής του Netflix βούλιαξε μετά την ανακοίνωση ότι οι απώλειες συνδρομητών κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ήταν οι υψηλότερες εδώ και πάνω από μία δεκαετία.

Ο διευθύνων σύμβουλος του Netflix, Ριντ Χάστινγκς, δήλωσε τον περασμένο Απρίλιο ότι η εταιρεία είναι ανοιχτή στο ενδεχόμενο να μεταδίδει διαφημιστικά μηνύματα στην υπηρεσία της, σοκάροντας τα ΜΜΕ, αλλά και τη βιομηχανία των διαφημίσεων, καθώς ο Χάστινγκς αρνούνταν πεισματικά για χρόνια να προσθέσει διαφημίσεις στην πλατφόρμα streaming.

«Όσοι παρακολουθούν το Netflix γνωρίζουν ότι είμαι αντίθετος στην πολυπλοκότητα των διαφημίσεων και είμαι υπέρ της απλότητας της συνδρομής. Όμως, όσο και να μου αρέσει αυτό, μου αρέσει ακόμα περισσότερο η επιλογή του καταναλωτή», τόνισε ο Χάστινγκς, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

Και εξήγησε ότι το ενδεχόμενο προσθήκης διαφημιστικών μηνυμάτων θα αποτελέσει μία επιλογή για τους καταναλωτές, οι οποίοι δεν έχουν πρόβλημα με τις διαφημίσεις, και θέλουν να πληρώνουν χαμηλότερη συνδρομή.

Κατά τη διάρκεια εκείνης της παρέμβασης τον περασμένο Απρίλιο, ο Χάστινγκς δήλωσε επίσης ότι προσπαθεί να βρει τον τρόπο να προσθέσει διαφημίσεις στην πλατφόρμα «μέσα στα επόμενα ένα με δύο χρόνια».

Όμως, όπως όλα δείχνουν η διαδικασία επιταχύνεται. Σύμφωνα με το αποκλειστικό ρεπορτάζ των New York Times, το Netflix προσπαθεί να βρει τρόπους να αυξήσει τα έσοδα και τα κέρδη του, να σταματήσει την αιμορραγία στη Wall Street λόγω της διολίσθησης της μετοχής και να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα που υπάρχει για τη μετοχή του.

Ένας ακόμα τομέας που θα μπορούσε να αποφέρει κέρδη και το Netflix έχει αρχίσει να τον εξετάζει είναι ο διαμοιρασμός του κωδικού μίας συνδρομής σε έως και τέσσερις χρήστες και το φρένο σε αυτή την πρακτική.

Στο σημείωμα προς τους υπαλλήλους τονίζεται ότι το Netflix θα αρχίσει να εξετάζει το θέμα προς το τέλος της χρονιάς.

Το Μάρτιο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εργάζεται εδώ και ένα χρόνο πάνω σε τρόπους να «δώσει τη δυνατότητα σε μέλη που μοιράζονται τους κωδικούς εκτός του σπιτιού τους να το κάνουν εύκολα και με ασφάλεια πληρώνοντας λίγο περισσότερα».

Τον Απρίλιο, το Netflix ανακοίνωσε ότι διαθέτει 221 εκατομμύρια συνδρομητές, καθιστώντας το την μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming στον κόσμο, αλλά ότι έχασε 200.000 χρήστες μόνο το πρώτο τρίμηνο του 2022. Και σα να μην έφτανε αυτό, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναμένεται να χάσει άλλα 2 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix
Η απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix
Η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει 10 εκατομμύρια νέους συνδρομητές παγκοσμίως κατά το αντίστοιχο διάστημα της περυσινής χρονιάς, όταν η πανδημία βρισκόταν στο απόγειό της.
Η απώλεια συνδρομητών στις ΗΠΑ δεν πανικοβάλει το Netflix
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Το «Squid Game» - το δράμα επιστημονικής φαντασίας από τη Νότια Κορέα – είναι η καλύτερη «έναρξη σειράς» του Netflix στην ιστορία της πλατφόρμας streaming, όπως δήλωσε αποκλειστικά στο CNN εκπρόσωπός του.
Το «Squid Game» είναι η πιο επιτυχημένη σειρά στην ιστορία του Netflix
Η αξία του «Squid Game» πλησιάζει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια
Η αξία του «Squid Game» πλησιάζει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια
Το «Squid Game», η πιο επιτυχημένη έναρξη σειράς στην ιστορία του Netflix, εκτιμάται ότι αξίζει 900 εκατομμύρια δολάρια για τον γίγαντα του streaming, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg News, για το οποίο το αμερικανικό οικονομικό δίκτυο επικαλείται πηγές από εσωτερικό έγγραφο του Netflix.
Η αξία του «Squid Game» πλησιάζει το 1 δισεκατομμύριο δολάρια
Οι πετυχημένες σειρές σταμάτησαν την απώλεια συνδρομητών του Netflix
Οι πετυχημένες σειρές σταμάτησαν την απώλεια συνδρομητών του Netflix
Η πλατφόρμα υπηρεσιών streaming, Netflix, σταμάτησε να χάνει πελάτες, μετά τις έντονες πιέσεις που είχε δεχτεί, εξ αιτίας του ανταγωνισμού από άλλες πλατφόρμες, αλλά και την αύξηση του κόστους διαβίωσης.
Οι πετυχημένες σειρές σταμάτησαν την απώλεια συνδρομητών του Netflix