fbpxΣημαντικά κέρδη για τις εταιρείες από τις μικρές συσκευασίες | Economistas.gr
Skip to main content

Σημαντικά κέρδη για τις εταιρείες από τις μικρές συσκευασίες

Σημαντικά κέρδη για τις εταιρείες από τις μικρές συσκευασίες
Φωτογραφία shutterstock

Η μεγαλύτερη μόδα αυτή τη στιγμή στα σνακ είναι το «κάτι λίγο», δηλαδή οι μικρές συσκευασίες: μικρά σακουλάκια με τσιπς ή μικρά κουτάκια αναψυκτικών είναι κάτι που βλέπουμε όλο και συχνότερα στα σούπερ μάρκετ, τα περίπτερα και αλλού.

Η εταιρεία, PepsiCo, των περίφημων αναψυκτικών ανακοίνωσε ότι βλέπει «τεράστιες προοπτικές ανάπτυξης στα σνακ σε μικρές συσκευασίες», καθώς και στα αναψυκτικά σε μίνι συσκευασίες είτε πρόκειται για τα κανονικά προϊόντα είτε γι’ αυτά που δεν έχουν ζάχαρη.

Ο λόγος είναι, όπως είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Ραμόν Λαγουάρντα, «ο έλεγχος της ποσότητας».

Εδώ και καιρό, η PepsiCo μειώνει τη ζάχαρη και τα κορεσμένα λιπαρά στα προϊόντα της στο πλαίσιο της προσπάθειας προσέλκυσης πελατών που προσέχουν τη διατροφή τους. Όπως πιστεύει ο Λαγκουάρντα, η ζήτηση για προϊόντα σε μικρές συσκευασίες οφείλεται στην τάση για υγιεινή διατροφή.

Τα σνακ και τα ποτά χαμηλών λιπαρών και χωρίς θερμίδες είναι επίσης πολύ δημοφιλή – οι πωλήσεις των αναψυκτικών zero αυξάνονται τρεις φορές πιο γρήγορα από τις πωλήσεις των κανονικών αναψυκτικών και το ίδιο ισχύει για τα «ψητά» για παράδειγμα πατατάκια αντί τα τηγανητά.

Ωστόσο, τις στιγμές που κάποιες θέλει να φάει κάτι πραγματικά γλυκό, αλμυρό ή λιπαρό, τότε έρχονται οι μικρές συσκευασίες.

Πέραν του ελέγχου της ποσότητας, η προσφορά διαφόρων μεγεθών συσκευασιών είναι μία στρατηγική επιλογή για εταιρείες όπως η PepsiCo ώστε να απευθυνθούν σε μία πληθώρα πελατών. Με τα διάφορα μεγέθη, υπάρχει ένα προϊόν για τον καθένα, από τα πολυπληθή νοικοκυριά ως τους παρορμητικούς καταναλωτές έως τους γονείς που δίνουν φαγητό στα παιδιά τους για το σχολείο.

Και βέβαια, υπάρχει ακόμα ένα κέρδος για τις εταιρείες: Όταν οι καταναλωτές αγοράζουν το μικρό μέγεθος, συνήθως πληρώνουν περισσότερο ανά γραμμάριο σε σχέση με τις μεγάλες συσκευασίες τροφίμων ή ποτών – σε κάποιες περιπτώσεις η διαφορά είναι αρκετά σημαντική.

Με τον κόσμο να επιστρέφει στις συνήθειες προ της πανδημίας, πολλές εταιρείες προωθούν τα προϊόντα που μπορεί κάποιος να απολαύσει «στο χέρι», περπατώντας στο δρόμο, οπότε είναι και μικρότερου μεγέθους.

Η ζήτηση για μικρότερες συσκευασίες μπορεί επίσης να οφείλεται και στην αύξηση των σνακ, γενικά, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται προς το «να τσιμπούν κάτι» κατά τη διάρκεια της ημέρας αντί να κάνουν τρία κανονικά γεύματα σε ένα τραπέζι.

Τέλος, μία άλλη παράμετρος είναι και ο πληθωρισμός. Μπορεί κάποιοι να αγοράζουν μικρές συσκευασίας από επιλογή, όμως με τις τιμές να αυξάνονται διαρκώς, κάποιοι άλλοι δεν έχουν τα χρήματα για μεγάλες συσκευασίες.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα σκάνδαλα δεν πτόησαν την κερδοφορία του Facebook
Τα σκάνδαλα δεν πτόησαν την κερδοφορία του Facebook
Καλύτερα των αναμενόμενων ήταν τα κέρδη του Facebook κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, παρά το κακό κλίμα που έχει δημιουργηθεί για το γίγαντα των κοινωνικών δικτύων, εξ αιτίας της διαρροής απόρρητων εγγράφων της εταιρείας.
Τα σκάνδαλα δεν πτόησαν την κερδοφορία του Facebook
Νερό στο κρασί… των κερδών τους βάζουν οι πετρελαϊκές εταιρείες
Νερό στο κρασί… των κερδών τους βάζουν οι πετρελαϊκές εταιρείες
Νερό στο κρασί… των κερδών τους φαίνεται να βάζουν οι μεγάλες πετρελαϊκές εταιρείες, οι επικεφαλής των οποίων υπόσχονται να αυξήσουν την παραγωγή φέτος, καθώς δέχονται πυρά από παντού που τους κατηγορούν ότι έχουν εκμεταλλευτεί τον πόλεμο στην Ουκρανία για να αυξήσουν τα κέρδη τους.
Νερό στο κρασί… των κερδών τους βάζουν οι πετρελαϊκές εταιρείες
Από τα σινεμά το Φθινόπωρο, θα λείπουν… οι ταινίες
Από τα σινεμά το Φθινόπωρο, θα λείπουν… οι ταινίες
Μετά το «Bullet Train», την ταινία δράσης της Sony με τον Μπρατ Πιτ που βγαίνει στους αμερικανικούς κινηματογράφους την επόμενη εβδομάδα, οι πρεμιέρες του Αυγούστου, του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου είναι ουσιαστικά… ανύπαρκτες.
Από τα σινεμά το Φθινόπωρο, θα λείπουν… οι ταινίες
Το πραγματικό θύμα της επίσκεψης Πελόζι είναι η Ταϊβάν
Το πραγματικό θύμα της επίσκεψης Πελόζι είναι η Ταϊβάν
Σχεδόν 24 ώρες έμεινε η Πρόεδρος της Αμερικανικής Βουλής στην Ταϊβάν, όμως ήταν αρκετές για να προκαλέσουν ένα μπαράζ δηλώσεων, αντιδράσεων, απειλών ένθεν κακείθεν, αλλά και κυρώσεις από την Κίνα στην Ταϊβάν.
Το πραγματικό θύμα της επίσκεψης Πελόζι είναι η Ταϊβάν
Οι υπάλληλοι της Shell παίρνουν μπόνους ενώ οι λογαριασμοί εκτοξεύονται
Οι υπάλληλοι της Shell παίρνουν μπόνους ενώ οι λογαριασμοί εκτοξεύονται
Μπόνους που θα φτάνει το 8% των αποδοχών τους θα λάβουν οι υπάλληλοι της Shell, καθώς ο ενεργειακός κολοσσός ανακοίνωσε κέρδη – ρεκόρ, λόγω των αυξημένων τιμών πετρελαίου και αερίου.
Οι υπάλληλοι της Shell παίρνουν μπόνους ενώ οι λογαριασμοί εκτοξεύονται
Η Ευρώπη χρειάζεται την Ταϊβάν – και η Ταϊβάν την Ευρώπη
Η Ευρώπη χρειάζεται την Ταϊβάν – και η Ταϊβάν την Ευρώπη
Με τις εντάσεις να αυξάνονται στην Ανατολική Ασία, οι Κινεζικές κυρώσεις στην Ταϊβάν είναι μία ακόμα υπενθύμιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση πόσο εξαρτάται από το νησί και, κυρίως, από τους μικροσκοπικούς ημιαγωγούς που κατασκευάζει.
Η Ευρώπη χρειάζεται την Ταϊβάν – και η Ταϊβάν την Ευρώπη