Netflix: Θετικό 3ο τρίμηνο με 2,4 εκατομμύρια κερδισμένους συνδρομητές -Αισιόδοξες προβλέψεις και για το 4ο τρίμηνο

Shutterstock: diy13

Μετά από δυο συνεχόμενα τρίμηνα με απώλειες συνδρομητών, το Netflix επέστρεψε σε ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο του 2022 και δήλωσε στους επενδυτές ότι αναμένει ένα ισχυρό τέταρτο τρίμηνο για να κλείσει το έτος. Παρόλα αυτά δεν περιμένει μεγάλα κέρδη αμέσως από την έναρξη των φθηνότερων, υποστηριζόμενων από διαφημίσεις, πακέτων της.

Ο γίγαντας του Streaming ανέφερε 2,41 εκατομμύρια νέους συνδρομητές επί πληρωμή το τρίτο τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης κατά 100.000 στην περιοχή των ΗΠΑ/Καναδά, για να ανέλθει σε 223,1 εκατομμύρια παγκοσμίως στα τέλη Σεπτεμβρίου. Αυτό ξεπέρασε κατά πολύ την προηγούμενη πρόβλεψη της Netflix για αύξηση κατά 1 εκατομμύριο για την περίοδο.

Για το τέταρτο τρίμηνο, το Netflix αναμένει να κερδίσει 4,5 εκατομμύρια νέους πελάτες streaming, έναντι 8,3 εκατομμυρίων στο προηγούμενο τρίμηνο. Το Netflix Basic With Ads αναμένεται να ξεκινήσει στις ΗΠΑ στις 3 Νοεμβρίου και η τιμή του θα είναι 6,99 δολάρια το μήνα, τρία δολάρια λιγότερο από το πακέτο που δεν περιλαμβάνει διαφημίσεις. Παρόμοια προγράμματα με διαφημίσεις έρχονται επίσης τον επόμενο μήνα σε άλλες 11 χώρες; Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Νότια Κορέα, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Σε άνοδο οι μετοχές του Netflix

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν άνοδο του 14% λόγω της βελτίωσης του αριθμού των συνδρομητών και τις προβλέψεις για το επόμενο τρίμηνο. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, αρχής γενομένης από την έκθεση κερδών του τέταρτου τριμήνου, δεν θα παρέχει πλέον προβλέψεις για τους συνδρομητές του επόμενου τριμήνου.

Το Netflix δεν είπε πόσοι από τους 4,5 εκατομμύρια αναμενόμενους νέους συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο θα είναι στο πρόγραμμα με διαφημιστική υποστήριξη. «Ενώ είμαστε πολύ αισιόδοξοι για τη νέα διαφημιστική μας επιχείρηση, δεν αναμένουμε ουσιαστική συνεισφορά το τέταρτο τρίμηνο του 22. καθώς εγκαινιάζουμε το σχέδιο Basic With Ads εντός του τριμήνου και αναμένουμε να αυξήσουμε τα μέλη μας σε αυτό το σχέδιο σταδιακά με την πάροδο του χρόνου», ανέφερε η εταιρεία στην επιστολή προς τους μετόχους του τρίτου τριμήνου.

Δεν είναι σαφές πόσοι από τους πελάτες που θα εγγραφούν στο διαφημιστικό πρόγραμμα του Netflix θα είναι υφιστάμενοι συνδρομητές που θα μετακινηθούν στο πακέτο χαμηλότερου κόστους. Ωστόσο, ο COO Greg Peters έχει δηλώσει προηγουμένως ότι η εταιρεία πιστεύει ότι τα έσοδα ανά συνδρομητή στο διαφημιστικό πακέτο θα είναι «ουδέτερα έως θετικά».

Η εταιρεία ανακοίνωσε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 7,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αυξημένα κατά 5,9% σε ετήσια βάση, και μειωμένα κέρδη ανά μετοχής ύψους 3,10 δολαρίων, ξεπερνώντας τις προσδοκίες.

Για το τέταρτο τρίμηνο, το Netflix αναμένει έσοδα 7,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αποδίδοντας την αναμενόμενη μείωση σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο εξ ολοκλήρου «λόγω της συνεχιζόμενης ενίσχυσης του δολαρίου των ΗΠΑ έναντι άλλων νομισμάτων». Σε σταθερή συναλλαγματική βάση, η πρόβλεψη για το τέταρτο τρίμηνο ισοδυναμεί με αύξηση των εσόδων κατά 9% σε ετήσια βάση.

Το Netflix ανέφερε «μεγάλες επιτυχίες» σε τηλεόραση και κινηματογράφο το τρίτο τρίμηνο, κυκλοφορώντας μερικούς από τους δημοφιλείς τίτλους όλων των εποχών, όπως το «Dahmer – Monster του Ryan Murphy: The Jeffrey Dahmer Story» η οποία είναι πλέον η νούμερο 2 αγγλική πρωτότυπη σειρά του στο αρχικό παράθυρο των 28 ημερών, τα δυο τελευταία επεισόδια του «Stranger Things 4», το «Extraordinary Attorney Woo», το «The Gray Man» και το «Purple Hearts».

Τα αποτελέσματα έρχονται αφού το Netflix, για πρώτη φορά μετά από περισσότερο από μια δεκαετία, ανακοίνωσε απώλειες συνδρομητών το πρώτο εξάμηνο του 2022, χάνοντας 200.000 το πρώτο τρίμηνο και 970.000 το δεύτερο τρίμηνο (αν και το τελευταίο δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο τα 2 εκατομμύρια που προέβλεπε η ίδια η εταιρεία). Το Netflix έχει αντιμετωπίσει αυξημένο ανταγωνισμό στον τομέα του, ενώ ο αυξανόμενος πληθωρισμός έχει επηρεάσει τις συνθήκες των καταναλωτών.

Τα επόμενα βήματα του Netflix

Την ίδια στιγμή το Netflix συνεχίζει τις προσπάθειες του να μετατρέψει τους θεατές που δανείζονται παράνομα κωδικούς πρόσβασης σε μοναδικούς πελάτες που θα πληρώνουν. Τη Δευτέρα ανακοίνωσε την παγκόσμια εξάπλωση μιας λειτουργίας μεταφοράς προφίλ για να διευκολύνει έναν χρήστη στο λογαριασμό ενός άλλου πελάτη να δημιουργήσει τη δική του συνδρομή επί πληρωμή.

Η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει να λανσάρει ευρύτερα διαφορετικές επιλογές για λογαριασμούς κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης από τις αρχές του 2023, αφού τις δοκιμάσει σε χώρες της Λατινικής Αμερικής μέσα στο έτος. Αυτές θα επιτρέπουν στα μέλη που μοιράζονται κωδικό πρόσβασης να δημιουργούν υπολογαριασμούς για οικογένεια ή τους φίλους τους που έχουν κάνει piggyback στις υπηρεσίες τους.

Στο μέτωπο των παιχνιδιών, το Netflix δήλωσε ότι προσφέρει πλέον 35 παιχνίδια στην υπηρεσία, τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε κάθε συνδρομή χωρίς διαφημίσεις εντός τους παιχνιδιού ή αγορές εντός εφαρμογής, ένα χρόνο μετά την έναρξη των παιχνιδιών για κινητά. «Εμείς βλέπουμε κάποια ενθαρρυντικά σημάδια των παιχνιδιών που οδηγούν σε υψηλότερη διατήρηση», ανέφερε η εταιρεία στην επιστολή προς τους μετόχους, λέγοντας ότι είχε άλλα 55 παιχνίδια υπό ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που βασίζονται σε franchises του Netflix.

TAGS
ΣΧΕΤΙΚΑ