fbpxΤι θα κάνει η Budweiser με τις μπύρες που προορίζονταν για το Κατάρ | Economistas.gr
Skip to main content

Τι θα κάνει η Budweiser με τις μπύρες που προορίζονταν για το Κατάρ

Τι θα κάνει η Budweiser με τις μπύρες που προορίζονταν για το Κατάρ
Φώτο: Shutterstock

Η απόφαση που πήρε το Κατάρ να απαγορεύσει την κατανάλωση αλκοόλ στα στάδια λίγες μέρες πριν την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλου άφησε την Budweiser με χιλιάδες αδιάθετα μπουκάλια στις αποθήκες της. Έκτοτε, η εταιρεία βρήκε τη λύση στο πρόβλημα.

Η Budweiser λοιπόν ανακοίνωσε μέσω τουίτερ ότι θα στείλει τις απούλητες Bud στη χώρα που θα κερδίσει το μουντιάλ. Η είδηση επιβεβαιώθηκε από την οικονομική σελίδα του CNN, με τους υπεύθυνους της εταιρείας να λένε ότι η Budweiser «επιθυμεί να μεταφέρει τους πανηγυρισμούς από τα στάδια του Παγκοσμίου Κυπέλου στους οπαδούς της ομάδας που θα κερδίσει».

«Θα υποδεχτούμε τη μεγάλη γιορτή της νίκης στη χώρα που θα σηκώσει το κύπελο. Επειδή, για τους οπαδούς, είναι σα να κατέκτησαν τον κόσμο. Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν καθώς θα πλησιάζουμε στους τελικούς», ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος Τύπου της Budweiser.

Την περασμένη εβδομάδα – λίγες μόνο ημέρες πριν ξεκινήσει το Παγκόσμιο Κύπελο – το Κατάρ ανακοίνωσε ότι τα οκτώ στάδια που θα υποδεχτούν τους αγώνες δεν μπορούν να πωλούν Budweiser με αλκοόλ, αφήνοντας τους θεατές με μία και μοναδική επιλογή: την Budweiser χωρίς αλκοόλ.

Το Κατάρ είναι μία μουσουλμανική χώρα που θεωρείται πάρα πολύ συντηρητική, με αυστηρούς κανόνες για την πώληση και χρήση αλκοόλ. Στον περασμένο Σεπτέμβριο, οι διοργανωτές ανακοίνωσαν σε όσους είχαν αγοράσει εισιτήρια για τους αγώνες ότι θα μπορούν να προμηθεύονται μπύρα με αλκοόλ τρεις ώρες πριν τη σέντρα και μία ώρα μετά το σφύριγμα της λήξης, αλλά όχι κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Την περασμένη εβδομάδα, η διοίκηση της FIFA ανακοίνωσε αμέσως μετά ότι «μετά τις συζητήσεις με τη χώρα που φιλοξενεί το μουντιάλ και τη FIFA, ελήφθη η απόφαση… να εξαιρεθούν οι πωλήσεις αλκοολούχων ποτών από την περίμετρο των σταδίων».

Η πρώτη απάντηση της Budweiser είχε έρθει μέσω τουίτερ με το μήνυμα «λοιπόν, αυτό είναι περίεργο», το οποίο γρήγορα διαγράφηκε.

Σε επόμενη ανακοίνωση, ο εκπρόσωπος της εταιρείας που φτιάχνει τις μπύρες, Budweiser, της AB-InBev, δήλωσε ότι «ως εταίροι της FIFA εδώ και περισσότερες από τρεις δεκαετίες, ανυπομονούμε να ενεργοποιηθούν οι εκστρατείες του Παγκοσμίου Κυπέλου σε ολόκληρο τον κόσμο για να γιορτάσουμε το ποδόσφαιρο με τους καταναλωτές μας». Και πρόσθεσε ότι «οι πωλήσεις σε ορισμένα στάδια του μουντιάλ δεν μπορούν να ενεργοποιηθούν, λόγω συνθήκων που δεν είναι στον έλεγχό μας».

Σύμφωνα με ρεπορτάζ σε έγκυρα μέσα, η AB-InBev πλήρωσε 75 εκατομμύρια στη FIFA για τη χορηγία. Πράγμα που σημαίνει ότι η απόφαση δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας, καθώς μειώνει δραματικά την παρουσία της για χιλιάδες οπαδούς που πήγαν στο Κατάρ για να παρακολουθήσουν τους αγώνες του μουντιάλ.

Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο κομμάτι είναι πέραν πάσης αμφιβολίας οι διαφημίσεις στην τηλεόραση με σταρ της στρογγυλής Θεάς, όπως ο Μέσι και ο Νεϊμάρ. Το μουντιάλ, πάντως, αναμένεται να ολοκληρωθεί στις 18 Δεκεμβρίου.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τι κρύβεται πίσω από τις απολύσεις των τεχνολογικών κολοσσών
Τι κρύβεται πίσω από τις απολύσεις των τεχνολογικών κολοσσών
Οι πρώτες απολύσεις στην Amazon έγιναν γνωστές από αναρτήσεις χρηστών στο LinkedIn, όμως αμέσως μετά επιβεβαιώθηκαν από το διευθυντή της εταιρείας. Εργαζόμενοι στο Twitter, το Meta, την Coinbase και το Snap έχουν γράψει στα προφίλ τους ότι αναζητούν επαγγελματικές εταιρείες, ενώ παγκοσμίως έχουν χαθεί πάνω από 120.000 θέσεις εργασίας στον τομέα.
Τι κρύβεται πίσω από τις απολύσεις των τεχνολογικών κολοσσών
Οι επενδυτές επιστρέφουν (ξανά) στην Κίνα
Οι επενδυτές επιστρέφουν (ξανά) στην Κίνα
Η εμπιστοσύνη των αγορών στις Κινεζικές μετοχές υποχώρησε δραματικά πριν από μερικές εβδομάδες όταν ο Πρόεδρος, Σι Ζινπίνγκ, εξασφάλισε μία ιστορική τρίτη θητεία στην εξουσία και στελέχωσε όλη την ηγετική του ομάδα με ανθρώπους πιστούς στον ίδιο, σε μία εμφανή προσπάθεια να ξαναγυρίσει την Κίνα στην εποχή του Μάο.
Οι επενδυτές επιστρέφουν (ξανά) στην Κίνα
Το Avatar χρειάζεται εισπράξεις 2 δισ. για να ρεφάρει
Το Avatar χρειάζεται εισπράξεις 2 δισ. για να ρεφάρει
Μία πάρα πολύ δύσκολη αποστολή περιμένει το sequel του Avatar. Η δεύτερη ταινία της επικής περιπέτειας του Τζέιμς Κάμερον βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 16 Δεκεμβρίου και θα χρειαστεί να κάνει εισπράξεις άνω των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για να μην μπει μέσα.
Το Avatar χρειάζεται εισπράξεις 2 δισ. για να ρεφάρει