Skip to main content

Οι μεγάλες business με τα βασιλικά μωρά

Οι μεγάλες business με τα βασιλικά μωρά
Φώτο: Shutterstock

Στις αρχές της εβδομάδας, ο Δούκας και η Δούκισσα του Σάσεξ καλωσόρισαν το πρώτο τους μωρό. Και παρά το γεγονός ότι πολλοί άνθρωποι δε δείχνουν να έχουν κανένα απολύτως ενδιαφέρον για το γεγονός αυτό, η αλήθεια είναι ότι η γέννηση ενός μωρού στη βρετανική βασιλική οικογένεια έχει επιπτώσεις – θετικές φυσικά – για την οικονομία της χώρας.

Για παράδειγμα, η γέννηση του Πρίγκηπα Γεώργιου, του πρώτου παιδιού του Γουίλιαμ και της Κέιτ και τρίτου στη διαδοχή του βρετανικού θρόνου, εκτιμάται ότι απέφερε στην οικονομία τουλάχιστον 240 εκατομμύρια στερλίνες από δαπάνες για τους εορτασμούς, για αγορά ενθυμίων, βιβλίων και πολλών άλλων.

Πολλές εταιρείες λιανικής κάνουν «πάρτι» χάρη στα μωρά της βασιλικής οικογένειας. Η κουβερτούλα, με την οποία τύλιξαν την Πριγκίπισσα Σαρλότ κατά την πρώτη της δημόσια εμφάνιση μετά τη γέννησή της, ξεπούλησε μέσα σε μερικά λεπτά. 100.000 άνθρωποι από 183 διαφορετικές χώρες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα της εταιρείας που φτιάχνει τα συγκεκριμένα κουβερτάκια μέσα σε μόλις 24 ώρες.

Η γέννηση του Πρίγκηπα Γεώργιου απέφερε στην οικονομία τουλάχιστον 240 εκατομμύρια στερλίνες. Τα χρήματα αυτά κατανέμονται ως εξής:

  • 87 εκατ. στερλίνες από τους εορτασμούς
  • 80 εκατ. στερλίνες από την πώληση ενθυμίων και παιχνιδιών
  • 76 εκατ. στερλίνες από την πώληση DVD, βιβλίων και άλλων πολυμέσων.

Η γέννηση της Πριγκίπισσας Σαρλότ απέφερε στην οικονομία τουλάχιστον 75 εκατ. στερλίνες, ενώ ακόμη και η γέννηση του Πρίγκηπα Λούις, του τρίτου παιδιού του Γουίλιαμ και της Κέιτ, είχε όφελος τουλάχιστον 54 εκατ. στερλινών.

  • 27 εκατ. στερλίνες προήλθαν από τους εορτασμούς για τη γέννηση του μωρού
  • 18 εκατ. στερλίνες από την πώληση ενθυμίων και
  • 9 εκατ. στερλίνες από την πώληση περιοδικών και βιβλίων.

Πολύ σημαντικά ήταν τα έσοδα από το γάμο του Χάρι και της Μέγκαν και εκτιμώνται σε τουλάχιστον 120 εκατ. στερλίνες. Ο μεγάλος νικητής ήταν ο τομέας της μόδας. Συγκεκριμένα:

  • 45 εκατ. στερλίνες προήλθαν από πωλήσεις ρούχων και αξεσουάρ
  • 35 εκατ. στερλίνες από τους εορτασμούς, κυρίως στον τομέα της εστίασης, δηλαδή για φαγητά και ποτά
  • 30 εκατ. στερλίνες από την πώληση ενθυμίων
  • 10 εκατ. στερλίνες από την πώληση περιοδικών και βιβλίων.

Μένει να δούμε αν θα έχει την ίδια επιτυχία και ο μικρός Άρτσι Χάρισον Μαουντμπάντεν…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι απίστευτες δαπάνες για τα βασιλικά μωρά
Οι απίστευτες δαπάνες για τα βασιλικά μωρά
Μόνο το πάρτι για τον νεογέννητο Άρτσι Χάρισον του πρίγκιπα Χάρι κόστισε 200.000 δολάρια. Πόσα δαπανώνται μέχρι να ενηλικιωθούν τα τέκνα της βασιλικής οικογένειας.
Οι απίστευτες δαπάνες για τα βασιλικά μωρά
Ποιοι δεν παίρνουν ποτέ προαγωγή
Ποιοι δεν παίρνουν ποτέ προαγωγή
Υπάρχουν κάποιοι τύποι ανθρώπων που σύμφωνα με τους ειδικούς έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να πάρουν προαγωγή εξ αιτίας του χαρακτήρα τους.
Ποιοι δεν παίρνουν ποτέ προαγωγή
Έρχεται ο αντίπαλος του Netflix
Έρχεται ο αντίπαλος του Netflix
Βρετανική συμμαχία ετοιμάζεται να χτυπήσει την παντοκρατορία του Netflix στις υπηρεσίες streaming και ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα μέσα στο 2019, διαθέτοντας στη φαρέτρα του διάσημες σειρές.
Έρχεται ο αντίπαλος του Netflix
Η τεχνολογία στην Κίνα φτιάχνει… δισεκατομμυριούχους
Η τεχνολογία στην Κίνα φτιάχνει… δισεκατομμυριούχους
Τρεις άντρες που κατέχουν μερίδια σε εταιρείες, οι οποίες εκτοξεύθηκαν όταν ξεκίνησε η διαπραγμάτευση της Star Market στη Σαγκάη τη Δευτέρα που μας πέρασε, έγιναν δισεκατομμυριούχοι σε μερικές μόνο ώρες.
Η τεχνολογία στην Κίνα φτιάχνει… δισεκατομμυριούχους
Budweiser: η αυτοκρατορία που χτίστηκε πάνω στα χρέη
Budweiser: η αυτοκρατορία που χτίστηκε πάνω στα χρέη
Το ύψος του χρέους του «βασιλιά της μπύρας» ανησυχεί τις μεγάλες εταιρείες αξιολόγησης, δεδομένου ότι είναι και δύσκολη η ανάκαμψη της αμερικανικής αγοράς.
Budweiser: η αυτοκρατορία που χτίστηκε πάνω στα χρέη
Το Instagram αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζουμε
Το Instagram αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζουμε
Σε αυτό το σημείο, οι εταιρείες μόδας, λιανικής, ακόμη και τα μεγάλα ονόματα του διαδικτύου έχουν καταλάβει ότι κρύβεται μία μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία στο Instagram.
Το Instagram αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζουμε