Skip to main content

Οι δέκα τροφές που νικούν τον χρόνο και χαρίζουν ζωή

Οι δέκα τροφές που νικούν τον χρόνο και χαρίζουν ζωή

Πες μου τι (οφείλεις να) τρως να σου πω πόσο χρονών είσαι. Η διατροφή μας δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητη από την ηλικία μας αν θέλουμε να παραμείνουμε υγιείς. Γι’ αυτό οι διατροφικές μας συνήθειες θα πρέπει να προσαρμόζονται στα χρόνια που μετράμε πίσω μας. Ποιες τροφές μας κάνουν καλό όσο μεγαλώνουμε; Υπάρχει ο ιερός δεκάλογος τροφίμων που μας χαρίζουν ζωή, υγεία και ενέργεια σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του Business Insider.

Ως γνωστόν με το πέρασμα του χρόνου αλλάζει ο μεταβολισμός και η ανάγκη για μια ισορροπημένη διατροφή αυξάνεται.

  1. Τα πράσινα λάχανα -μια μεγάλη πολύμορφη οικογένεια- είναι απαραίτητα για το διαιτολόγιο όσων έχουν περάσει τα τριάντα καθώς δρουν ευεργετικά στο δέρμα και στις αρθρώσεις. Σε αυτή την οικογένεια ανήκουν το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο και πολλά άλλα λαχανικά.
  2. Τα εσπεριδοειδή φρούτα – πλούσια σε βιταμίνη C- είναι κατεξοχήν αντιφλεγμονώδεις και αντικαρκινικές τροφές.
  3. Τα μπαχαρικά – όπως ο κουρκουμάς, το δενδρολίβανο και η κανέλα θεωρούνται επίσης εγγύηση για τη μείωση των φλεγμονών
  4. Τα αυγά είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές πρωτεϊνών . Μας προστατεύουν από την οστική απώλεια καθώς είναι πλούσια σε χολίνη, βιοτίνη και πρωτεΐνη.
  5. Η κατανάλωση οστράκων πλούσια σε ψευδάργυρο είναι απαραίτητα για την ερωτική διάθεση που μειώνεται με τη ηλικία.
  6. Οι ξηροί καρποί – σημαντική πηγή πρωτεϊνών, ινών και καλών λιπαρών- εγγυώνται μακροζωία και καταπολεμούν τη χοληστερόλη.
  7. Το κεφίρ, το τυρί και το γιαούρτι είναι πηγές ασβεστίου και σωτήριες τροφές για το έντερο.
  8. Τα κολλαγόνο – μια πρωτεΐνη που κάνει το δέρμα ελαστικό και τις αρθρώσεις δυνατές – παράγεται μέσα από την κατανάλωση λιπαρού ψαριού και σούπας.
  9. Τα λιπαρά ψάρια – όπως σολομός, τόνος, σαρδέλες- ενισχύουν την πνευματική μας υγεία, και τη «δύναμη του εγκεφάλου».
  10. Για την καλύτερη απορρόφηση της Β12 – η οποία απορροφάται ολοένα και πιο δύσκολα με το πέρασμα του χρόνου- ενδείκνυνται εμπλουτισμένα δημητριακά με γάλα.
egg.jpg

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Θα αλλάξει η διατροφή μας στα επόμενα 10 χρόνια
Θα αλλάξει η διατροφή μας στα επόμενα 10 χρόνια
Μέχρι το 2028, η κατανάλωση οσπρίων, ριζών και βολβών αναμένεται να αυξηθεί κατά 1,9% τον χρόνο παγκοσμίως, σύμφωνα με την έκθεση «αγροτικές προοπτικές» για την περίοδο 2019-2028 που δημοσιοποίησε ο ΟΟΣΑ.
Θα αλλάξει η διατροφή μας στα επόμενα 10 χρόνια
10 τρόφιμα που νομίζεις ότι είναι υγιεινά αλλά δεν είναι
10 τρόφιμα που νομίζεις ότι είναι υγιεινά αλλά δεν είναι
Είναι γνωστό ότι υπάρχουν κάποια τρόφιμα που νομίζουμε ότι είναι υγιεινά αλλά τελικά αποδεικνύεται ότι δεν είναι. Δείτε ποια είναι αυτά τα οποία όλοι τρώμε καθημερινά!
10 τρόφιμα που νομίζεις ότι είναι υγιεινά αλλά δεν είναι