fbpxH Formula 1 έκανε θραύση το 2018 | Economistas.gr
Skip to main content

H Formula 1 έκανε θραύση το 2018

H Formula 1 έκανε θραύση το 2018
Φωτό: Formula 1 / Facebook

Το brand της Formula 1 έχει εκτοξευθεί πλέον σε παγκόσμιο επίπεδο. Και το κοινό της ολοένα μεγαλώνει, άρα και τα περιθώρια κέρδους για την Liberty Media η οποία έχει αναλάβει τη διεύθυνση της μεγάλης γιορτής του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Και μετά τον πρώτο απολογισμό της για το 2018, τα συμπεράσματα που προκύπτουν αναδεικνύουν ότι το προϊόν ενδιαφέρει ολοένα και περισσότερους ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη και η Formula 1 μπαίνει σε νέες χώρες, νέες αγορές και... μεγαλώνει.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Liberty Media, τόσο τα νούμερα της τηλεθέασης, όσο και οι αντίστοιχοι αριθμοί στα Social Media εντός του 2018, έχουν αυξηθεί σε σχέση με το 2017. Η σεζόν που ολοκληρώθηκε στις 25 Νοεμβρίου του 2018, έτυχε εξαιρετικής δημοφιλίας, καθώς 490,2 εκατομμύρια μοναδικοί θεατές παρακολούθησαν τους αγώνες, μία αύξηση της τάξης του 10% περίπου σε σχέση με το 2017. Το παραπάνω ποσοστό μπορεί να φτάσει ακόμη και το 14%, αν κάποιος επικεντρωθεί στις 20 μεγαλύτερες αγορές της Formula 1 ανά την υφήλιο, ενώ σε κάποιες χώρες τα ποσοστά ήταν ακόμη μεγαλύτερα, όπως για παράδειγμα στην Ινδία (+87%), στη Γαλλία (+51%), στη Ρωσία (+27%) και στις ΗΠΑ (+20%). Οι περισσότεροι τηλεθεατές (115,2 εκατομμύρια) προέρχονται από τη Βραζιλία, ακολουθεί η Κίνα με 68 εκατομμύρια τηλεθεατές και οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής με 34,2 εκατομμύρια θεατές.

Παράλληλα στις 20 μεγαλύτερες αγορές (σε αλφαβητική σειρά: Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βραζιλία, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ινδονησία, Ιταλία, Μεξικό, Ολλανδία, Αφρική, Ινδία, Λατινική Αμερική, Ρωσία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες), σχεδόν 1,59 δισεκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν το 2018 έστω και μια φορά κάποιον αγώνα της Formula 1 στους τηλεοπτικούς τους δέκτες (αύξηση 3% σε σχέση με το 2017), με το νούμερο να αυξάνεται στα 1,758 δισ. σε παγκόσμιο επίπεδο. Σημείωση: Το 61% των νέων τηλεθεατών ήταν ηλικίας κάτω των 35 ετών.

Μεταξύ των αγώνων, νικητής της τηλεθέασης ανακηρύχθηκε το διάσημο και θρυλικό Grand Prix στο Μονακό, το οποίο παρακολούθησαν περισσότεροι από 110 εκατομμύρια άνθρωποι (αύξηση 10%), ενώ ακολούθησαν αυτά του Μπαχρέιν, της Γαλλίας, της Αυστρίας, της Μεγάλης Βρετανίας, της Ιταλίας και του Μεξικό, τα οποία παρακολούθησαν πάνω από 90 εκατομμύρια άνθρωποι έκαστος!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Τα κέρδη του Τσιτσιπά στο Αυστραλιανό Όπεν
Τα κέρδη του Τσιτσιπά στο Αυστραλιανό Όπεν
Η εντυπωσιακή πορεία του Στέφανου Τσιτσιπά μέχρι τα ημιτελικά του Αυστραλιανού Όπεν θα του αποφέρει και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό.
Τα κέρδη του Τσιτσιπά στο Αυστραλιανό Όπεν
Formula 1: Τόσα χρήματα δίνουν οι ομάδες για να αγωνισθούν
Formula 1: Τόσα χρήματα δίνουν οι ομάδες για να αγωνισθούν
Tα ποσά τα οποία θα καταβάλλουν οι ομάδες, βασίζονται στον Αμερικανικό Δείκτη Τιμών Καταναλωτή και υπολογίζονται με βάση τους βαθμούς που συγκέντρωσαν στο πρωτάθλημα που ολοκληρώθηκε στα τέλη Νοεμβρίου του 2018.
Formula 1: Τόσα χρήματα δίνουν οι ομάδες για να αγωνισθούν
Δεν ήθελε να βγει αλλαγή και θα πληρώσει 220.000 ευρώ!
Δεν ήθελε να βγει αλλαγή και θα πληρώσει 220.000 ευρώ!
Αξέχαστος θα μείνει για τον Βάσκο πορτιέρο της Τσέλσι ο τελικός του Λιγκ Καπ αλλά όχι για λόγους που ο ίδιος ίσως περίμενε πριν την έναρξη του αγώνα.
Δεν ήθελε να βγει αλλαγή και θα πληρώσει 220.000 ευρώ!