Πλαίσιο: Κλείνει 50 χρόνια με τζίρο 309 εκατ. ευρώ

NEWSROOM
Πλαίσιο: Κλείνει 50 χρόνια με τζίρο 309 εκατ. ευρώ
Φώτο: Eurokinissi

Πενήντα χρόνια από το ξεκίνημα της το 1969 συμπλήρωνει φέτος ο Όμιλος Πλαίσιο με τον Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο και ιδρυτής της Πλαίσιο, Γιώργο Γεράρδο να αναφέρεται στην μακρόχρονη πορεία του κατά την διάρκεια παρουσίασης στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

«Πενήντα έτη με αγώνες και μεγάλη ανάπτυξη που σηματοδότησαν σημαντικές τεχνολογικές αλλαγές από το λογαριθμικό κανόνα στο artificial intelligence και το machine learning και που αποτελούν το εφαλτήριο της εταιρείας για το μέλλον. Το 2018 οι πωλήσεις του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 309 εκατ. ευρώ από 286 εκατ. ευρώ το 2017, βελτιωμένες κατά 8%, ενώ τα κέρδη προ Φόρων στα 6,1 εκατ. ευρώ», όπως είπε.

Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Πλαίσιο, ανέδειξε τα ορόσημα του 2018, τα οποία συνοψίζονται στα παρακάτω:

- Στον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του καταστήματος Πλαίσιο. Τα νέα καταστήματα στα Χανιά και στην Αγία Παρασκευή προσεγγίζουν το ταξίδι του επισκέπτη, δίνοντας περισσότερη έμφαση στη διάθεση που του εμπνέει, στην επιθυμία να αφιερώσει παραπάνω χρόνο μέσα σε αυτά και στο να ζήσει την εμπειρία των προϊόντων.

- Στην εντυπωσιακή εικόνα που παρουσίασαν εμπορικά τόσο η Σχολική Περίοδος όσο και η Black Friday, με αύξηση 30% και 50% από το προηγούμενο έτος αντίστοιχα.

- Στην ουσιαστική εξέλιξη των ανθρώπων της Πλαίσιο, η οποία συνοψίζεται στο γεγονός ότι οργανώθηκαν 57.000 ανθρωποώρες εκπαίδευσης και 54 άνθρωποι προήχθησαν σε διοικητικές θέσεις το 2018.

Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος παρουσίασε, επίσης, τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής του 2019, η οποία ήδη ξεκίνησε δυναμικά, λανσάροντας το «Μήνα-Μήνα», τρόπο πληρωμής που δίνει τη δυνατότητα αποπληρωμής με δόσεις χωρίς κάρτα, το οποίο αποτελεί μία σημαντική υπηρεσία για τους πελάτες της Πλαίσιο.

Η προσαρμογή του καταστήματος Πλαίσιο στο The Mall Athens στη νέα ταυτότητα καταστήματος και η υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing εντάσσονται στο ίδιο πλάνο ανάπτυξης.

Τα παραπάνω λειτουργούν πάντοτε σε συνδυασμό με τη συνεχή αναζήτηση για νέους τομείς δραστηριότητας και αγορές, για τον εμπλουτισμό της γκάμας, όπως για παράδειγμα συνέβη με την προσθήκη των fashion accessories, των ειδών δώρου και διακόσμησης, τα οποία έδωσαν νέα πνοή στα καταστήματα Πλαίσιο. Το αναπτυξιακό πλάνο του Ομίλου ξεκίνησε ήδη από το 2018, στη διάρκεια του οποίου έγιναν επενδύσεις 7,5 εκατ. ευρώ και θα συνεχιστεί το 2019, όπου θα γίνουν επιπλέον επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ.

Έγινε ειδική αναφορά στη δράση της εθελοντικής ομάδας #plai_sou, αλλά και στις διακρίσεις που πέτυχε ο Όμιλος το 2018, ξεχωρίζοντας τα βραβεία Retail Business Awards, τη διάκριση για «Λειτουργική / Επιχειρησιακή βελτίωση» στα Growth Awards και το βραβείο Εμβληματικής Προσωπικότητας του Χ.Α., που απονεμήθηκε στον κύριο Γεώργιο Γεράρδο.

ΣΧΕΤΙΚΑ