Λάμψα: Στο 76% η πληρότητα για King George και Μεγάλη Βρεταννία

NEWSROOM
Λάμψα: Στο 76% η πληρότητα για King George και Μεγάλη Βρεταννία

Αυξημένη πληρότητα παρουσίασαν το 2018 τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George που ανήκουν στη Λάμψα οι οποίες ανήλθαν στο 76% περίπου.

Σύμφωνα με την διοίκηση της Λάμψα, η πληρότητα δωματίων στην αγορά ξενοδοχείων πολυτελείας της Αθήνας αυξήθηκε οριακά κατά 0,7% έναντι της αντίστοιχης περιόδου του 2017 διαμορφώνοντας τον δείκτη στο 73,8% έναντι 73,3% το 2017.

Η μέση τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία αυξήθηκε κατά 8,8% έναντι του 2017, φτάνοντας τα 170,99 ευρώ έναντι 157,14 ευρώ το 2017. Κατά συνέπεια το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκε στα ξενοδοχεία πολυτελείας της Αθήνας κατά 9,6%, φτάνοντας τα 126,13 ευρώ έναντι 115,11 ευρώ το 2017 ενώ τα συνολικά έσοδα δωματίων αυξήθηκαν κατά 9,8% (λόγω και της αύξησης των διαθέσιμων δωματίων κατά 0,2%).

Η «Μεγάλη Βρεταννία» και το «King George» παρουσίασαν αυξημένη πληρότητα ύψους 76,11% (έναντι 74,99% το 2017) αλλά και εξίσου σημαντική αύξηση ARR (Average room rate) ύψους 314,59 ευρώ ( έναντι 287,14 ευρώ το 2017) διατηρώντας τα σκήπτρα της Αθηναϊκής Ξενοδοχειακής Αγοράς. Κατά συνέπεια το έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο αυξήθηκε κατά 11,20%.

Το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρεταννία» εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 9.84% σε σχέση με την περυσινή χρήση 2017, ενώ αντίστοιχη αύξηση κατέγραψε και το Ξενοδοχείο «King George» (13,32%). Όσον αφορά τα Ξενοδοχεία του Ομίλου στην Σερβία, το μεν «Hyatt Regency Belgrade» κατέγραψε οριακή μείωση πωλήσεων κατά 2,31%, το δε «Excelsior» κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 15,33%. Επιπλέον το Ξενοδοχείο Sheraton Rhodes, εμφάνισε οριακή μείωση πωλήσεων κατά 0,85%.

Ως εκ τούτου ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών εμφανίζεται αυξημένος κατά 6,34%, και διαμορφώθηκε το 2018 σε 66,7 εκατ ευρώ έναντι 62,7 εκατ. ευρώ, ενώ τα ενοποιημένα ΕΒΙTDA αυξήθηκαν κατά 13,72% σε 19,9 εκατ. ευρώ από 17,5 εκατ. ευρώ το 2017.

Τα αποτελέσματα προ φόρων του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε κέρδη 15,6 εκατ ευρώ από κέρδη 12,1 εκατ. ευρώ το 2017.

Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα (μετά από φόρους και προ δικαιωμάτων μη ελεγχουσών συμμετοχών) του Ομίλου ανήλθαν σε κέρδη 12,3 εκατ. ευρώ από κέρδη 8,7 εκατ.ευρώ το 2017.

Να σημειωθεί ότι μέσα στο 2108 ολοκληρώθηκαν οι μελέτες και η αδειοδότηση της ανακαίνισης του ξενοδοχείου King George, και ξεκίνησε η πλήρης ανακατασκευή του.

Επίσης, στο πλαίσιο αυτής της μίσθωσης, η εταιρεία προχώρησε κατά την διάρκεια του 2018 σε συμφωνία με τον διεθνή ξενοδοχειακό όμιλο AccorHotels, για την ανάληψη της διαχείρισης του ξενοδοχείου, με την εμπορική επωνυμία MGallery. Η σύμβαση έχει διάρκεια 25 ετών και περιλαμβάνει βασική αμοιβή διαχείρισης επί των εσόδων και αμοιβή επίτευξης στόχων.

Η AccorHotels είναι ένας Ξενοδοχειακός Όμιλος, που προσφέρει μοναδικές εμπειρίες σε περισσότερα από 4.500 ξενοδοχεία, resorts και κατοικίες σε 100 διαφορετικές χώρες.

ΣΧΕΤΙΚΑ