fbpxΡεκόρ κατανάλωσης μπύρας έφερε η αύξηση τουρισμού | Economistas.gr
Skip to main content

Ρεκόρ κατανάλωσης μπύρας έφερε η αύξηση τουρισμού

Ρεκόρ κατανάλωσης μπύρας έφερε η αύξηση τουρισμού

Σημαντική ώθηση στην αγορά μπύρας αναμένεται να δώσει και φέτος η άνοδος του τουριστικού ρεύματος στην χώρα μας. Οι πωλήσεις μπύρας το 2019 αναμένεται να καταγράψουν αύξηση 2% με 3%, ενώ το 2018 αυξήθηκαν κατά 4%, η οποία θεωρείται από τους εκπροσώπους του κλάδου, μία από τις καλύτερες χρονιές.

Όπως επεσήμανε χτες στο περιθώριο δημοσιογραφικής εκδήλωσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, Dejan Beko, η άνοδος του τουριστικού ρεύματος στην χώρα μας έχει συμβάλλει θετικά στην άνοδο της αγοράς μπύρας, ενώ ήδη η εταιρεία για φέτος έχει εκπονήσει επενδυτικό πρόγραμμα 12 εκατ. ευρώ (7 εκατ. ευρώ πάνω από το αρχικό της πλάνο).

Το ποσό της επένδυσης θα διοχετευθεί σε νέες κεφαλαιουχικές δαπάνες στις εγκαταστάσεις παραγωγής της (Σίνδος και Ριτσώνα), με στόχο την ανάπτυξη υποδομών για την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της εταιρείας. Παράλληλα, μέρος των κεφαλαίων θα τοποθετηθεί σε εμπορικές επενδύσεις, καθώς και στην ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων αλλά και το επαναλανσάρισμα της μπύρας FIX.

Να σημειωθεί ότι το 2017 ο κύκλος εργασιών της Ολυμαπικής Ζυθοποιιας έφτασε στα 148,4 εκατ. ευρώ με τη μικρή αυτή αύξηση (+1%) να έρχεται κυρίως λόγω της αύξησης στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης (ΕΦΚ) που στη μπύρα.

Το σύνολο του ΕΦΚ που εισέπραξε η εταιρεία κατά τη χρήση του 2017 –φόρος που αποδίδεται στο κράτος – ήταν 53,59 εκατ. ευρώ έναντι 47,18 εκατ. ευρώ το 2016. Ο όγκος πωλήσεων (το 2017) υποχώρησε στο 1,108 εκατ. εκατόλιτρα έναντι 1,124 εκατ. εκατόλιτρα το 2016.

Τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν το 2017 στα 5,86 εκατ. ευρώ (από 1,82 εκατ. το 2016), ενώ τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2,28 εκατ. ευρώ από ζημίες 1,14 εκατ. ευρώ το 2016, λόγω κυρίως της Μαρινόπουλος.

Το 2018 η Ολυμπιακή Ζυθοποιία κατέγραψε μονοψήφια αύξηση στον κύκλο εργασιών της.

H Ολυμπιακή Ζυθοποιία είναι η δεύτερη σε μερίδιο αγοράς εταιρεία παραγωγής μπύρας στην Ελλάδα. Διαθέτει δύο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο και τη Ριτσώνα όπου παράγει τις μπύρες Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, Kaiser και Henninger.

Παράλληλα, η εταιρεία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες της Diageo Guinness και Kilkenny, τη βελγική Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον Ιρλανδέζικο μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby. Επιπλέον, η Oλυμπιακή Ζυθοποιία παράγει και διαθέτει στην ελληνική αγορά σήματα όπως Tuborg Club Soda και Tuborg Tonic Water.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία χορηγός του TEDxChalkida 2019
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία χορηγός του TEDxChalkida 2019
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία υποστηρίζει ενεργά το 3ο TEDxChalkida, το οποίο θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28/9, στις 3:00 μ.μ., στο Συνεδριακό Κέντρο Περιφερειακής Ενότητας.
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία χορηγός του TEDxChalkida 2019
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Νέες προτάσεις σε προϊόντα και συσκευασίες
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Νέες προτάσεις σε προϊόντα και συσκευασίες
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παρουσίασε στη φετινή HO.RE.CA νέα προϊόντα, συσκευασίες και προτάσεις κατανάλωσης στις κατηγορίες της μπύρας και του μηλίτη.
Ολυμπιακή Ζυθοποιία: Νέες προτάσεις σε προϊόντα και συσκευασίες
Νέο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Νέο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Το τμήμα Customer Service θα λειτουργεί συμπληρωματικά προς τον συνεργάτη-υπεύθυνο πωλήσεων, ενισχύοντας το επίπεδο εξυπηρέτησης και την εξοικονόμηση χρόνου σε όλα τα στάδια επικοινωνίας.
Νέο τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία