fbpxFourlis: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο α' τρίμηνο | Economistas.gr
Skip to main content

Fourlis: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο α' τρίμηνο

Fourlis: Οριακή αύξηση πωλήσεων στο α' τρίμηνο
Φωτό: Eurokinissi

Αυξημένες κατά 0,5% ήταν οι πωλήσεις του ομίλου FOURLIS το πρώτο τρίμηνο του 2019 στα 96,6 εκατ. ευρώ έναντι 96,2 εκατ. ευρώ που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2018, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 8,1 εκατ. ευρώ, μετά την εφαρμογή του προτύπου IFRS 16. Το συγκρίσιμο EBITDA ανήλθε σε 3,1 εκατ. ευρώ έναντι 3,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 4,1 εκατ. ευρώ ενώ σε συγκρίσιμη βάση, οι ζημιές προ φόρων ανήλθαν σε 3,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 3,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018. Οι ζημίες μετά από φόρους ήταν 3,3 εκατ. ευρώ

Η λιανική οικιακού εξοπλισμού και επίπλων (ΙΚΕΑ), παρουσίασε πωλήσεις 62,3 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2019 αυξημένες κατά 0,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 (61,9 εκατ. ευρώ). Oι πωλήσεις στην Ελλάδα μειώθηκαν κατά 2,4%, ενώ στις υπόλοιπες χώρες αυξήθηκαν κατά 6% συγκρινόμενες με το πρώτο τρίμηνο του 2018.

Το EBITDA το πρώτο τρίμηνο του 2019 ανήλθε στα 4,5 εκατ. ευρώ. Το συγκρίσιμο EBITDA, ανήλθε σε 2,8 εκατ. ευρώ έναντι 2,8 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν σε 1,5 εκατ. ευρώ.

Σήμερα, λειτουργούν συνολικά 7 καταστήματα ΙΚΕΑ, 5 από αυτά στην Ελλάδα, ένα στην Κύπρο, και ένα στη Σόφια Βουλγαρίας. Επίσης λειτουργούν 8 σημεία παραγγελιοληψίας προϊόντων ΙΚΕΑ στη Ρόδο, στην Πάτρα, στα Χανιά, στο Ηράκλειο, στη Κομοτηνή και τρία στην Βουλγαρία (Βάρνα, Μπουργκάς και Πλόβντιβ). Έως το τέλος Ιουνίου 2019 θα τεθούν σε λειτουργία δύο ακόμη κέντρα παραγγελιοληψίας, ένα στη Λεμεσό Κύπρου και ένα στην Καλαμάτα. Τέλος το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΙΚΕΑ (e-commerce) συνεχίζει να αναπτύσσεται με σημαντικό ρυθμό και στις τρείς χώρες Ελλάδα, Βουλγαρία και Κύπρο.

Στη λιανική αθλητικών ειδών (INTERSPORT & THE ATHLETE’S FOOT), οι πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2019 ανήλθαν στα 34,4 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 0,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2018 (34,3 εκατ. ευρώ)

Στην Ελλάδα οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4,1%. Στις υπόλοιπες χώρες παρουσιάστηκε μεσοσταθμική αύξηση 5,2%, με όλες τις χώρες Ρουμανία, Κύπρο, Βουλγαρία και Τουρκία να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης σε τοπικό νόμισμα.

Η δραστηριότητα αθλητικών ειδών παρουσίασε EBITDA 3,9 εκατ. ευρώ. Το συγκρίσιμο EBITDA, ανήλθε σε 0,6 εκατ. ευρώ έναντι 1,0 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2018. Οι ζημίες προ φόρων ανήλθαν στις 2,2 εκατ. ευρώ.

Ο Όμιλος FOURLIS αριθμεί σήμερα 133 καταστήματα στη λιανική αθλητικών ειδών. Το δίκτυο καταστημάτων Intersport αποτελείται από 50 καταστήματα στην Ελλάδα, 31 στη Ρουμανία, 24 στην Τουρκία, 8 στη Βουλγαρία και 5 στην Κύπρο. Αντιστοίχως λειτουργούν 13 καταστήματα The Athlete’s Foot στην Ελλάδα και 2 στην Τουρκία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-commerce) της INTERSPORT παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη στην Ελλάδα. Εντός του 2019, το e-commerce θα λειτουργεί σε όλες τις χώρες δραστηριότητας του Ομίλου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Jumbo: Θετικό πρόσημο στις πωλήσεις Σεπτεμβρίου
Jumbo: Θετικό πρόσημο στις πωλήσεις Σεπτεμβρίου
Παραδοσιακά, στο ξεκίνημα του τελευταίου τριμήνου κάθε χρονιάς, ο μηχανισμός JUMBO  τίθεται σε ενθουσιώδη συναγερμό ώστε να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση της εορταστικής περιόδου.
Jumbo: Θετικό πρόσημο στις πωλήσεις Σεπτεμβρίου
Τα έσοδα της Sony από την ψυχαγωγία ανεβαίνουν, αλλά τα τριμηνιαία κέρδη του ομίλου καταρρέουν
Τα έσοδα της Sony από την ψυχαγωγία ανεβαίνουν, αλλά τα τριμηνιαία κέρδη του ομίλου καταρρέουν
Ο ιαπωνικός όμιλος ηλεκτρονικών ειδών και ψυχαγωγίας, Sony Group, είδε αύξηση των εσόδων των μονάδων μουσικής, παιχνιδιών και εικόνας κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος οικονομικού έτους. Όμως τα κέρδη του ομίλου μειώθηκαν στο μισό από 459 δισ. γιεν σε 283 δισ.
Τα έσοδα της Sony από την ψυχαγωγία ανεβαίνουν, αλλά τα τριμηνιαία κέρδη του ομίλου καταρρέουν
Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021
Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021
Αύξηση περίπου 7% παρουσίασαν οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo κατά την 10μηνη περίοδο Ιανουάριος - Οκτώβριος 2021 σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Αυξημένες κατά 7% οι πωλήσεις του ομίλου Jumbo στο δεκάμηνο του 2021