Skip to main content

Ανακαίνιση και νέο λογότυπο για το ΑΚΤΑΙΟΝ Beach Hotel

Ανακαίνιση και νέο λογότυπο για το ΑΚΤΑΙΟΝ Beach Hotel

Πλήρως ανακαινισμένο, και με καινούργιο λογότυπο, ξεκινάει τη νέα τουριστική περίοδο το ξενοδοχείο AKTAION, στο Αγκίστρι, με στόχο την υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση των πελατών του. Το ξενοδοχείο βρίσκεται στη Σκάλα ακριβώς μπροστά από την αμμουδερή παραλία του νησιού και είναι ιδανικό για οικογένειες με παιδιά.

Εισάγει, για πρώτη φορά την τεχνολογία KnX με όλες τις Διεθνείς πιστοποιήσεις (ISO, CENELEC). Η τεχνολογία KnX ενσωματώνει έξυπνη διαχείριση συσκευών με τη χρήση του κινητού του φιλοξενούμενου παρέχοντας άνεση, ασφάλεια, υψηλή λειτουργικότητα, εξοικονόμηση ενέργειας και ευελιξία στον προγραμματισμό συστημάτων σκίασης (κουρτίνες), κλιματισμού, φωτισμού, και θέρμανσης νερού.

Ο ευφυής έλεγχος σε κάθε δωμάτιο «δένει» με τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, την προσωπική αισθητική και τις προτιμήσεις κάθε φιλοξενούμενου. Έτσι, το «Ακταίον» έχει γίνει ένα από τα λιγοστά ξενοδοχεία του Αργοσαρωνικού που διαθέτει οικολογική φιλοσοφία μειώνοντας την κατανάλωση ενέργειας. Επίσης, αποφασίστηκε και η αλλαγή του λογοτύπου ώστε να εκφράζει τις νέες τάσεις που ακολουθεί το ξενοδοχείο. 

Το ΑΚΤΑΙΟΝ διαθέτει στο ισόγειο εστιατόριο και μπαρ με θέα φυσικά τη θάλασσα, μιας και το ξενοδοχείο το χωρίζει από την παραλία ένας μικρός πεζόδρομος. Το εστιατόριο προσφέρει παραδοσιακή ελληνική κουζίνα με έμφαση στα θαλασσινά και το φρέσκο ψάρι, αναδεικνύοντας την παγκόσμια αναγνωρισμένη αξία της μεσογειακής διατροφής. Επιπλέον, το ΑΚΤΑΙΟΝ διαθέτει 9θέσιο αυτοκίνητο Mercedes για την μετακίνηση των επισκεπτών ή την μεταφορά τους στο κοντινό χωριό το Μεγαλοχώρι. 

Ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου Διονύσης Λογοθέτης, δεύτερης γενιάς ξενοδόχος στο Αγκίστρι, επισήμανε: "Με την ανακαίνιση του ξενοδοχείου μας θέλουμε να δώσουμε μια νέα τουριστική ταυτότητα στο νησί μας ως απάντηση στην πρόκληση της μετάβασης σε ένα τουρισμό με υψηλά πλέον ποιοτικά χαρακτηριστικά, διαφυλάσσοντας παράλληλα την περιβαλλοντική ισορροπία και την ιστορική ταυτότητα του νησιού μας. Φιλοδοξούμε τα επόμενα χρόνια με τη στήριξη και της Αυτοδιοίκησης το Αγκίστρι να μετασχηματιστεί σε έναν ελκυστικό και σύγχρονο, τουριστικό προορισμό που θα κερδίσει τη θέση που του αξίζει στο τουριστικό χάρτη της Αττικής". 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άνοιξε τις πύλες του νέο ξενοδοχείο στην Αιόλου
Άνοιξε τις πύλες του νέο ξενοδοχείο στην Αιόλου
Ένα νέο είδος ξενοδοχείου με την επωνυμία Blend Hotel, ιδιοκτησίας της εταιρείας Hotelco Α.Ε, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο κέντρο της Αθήνας.
Άνοιξε τις πύλες του νέο ξενοδοχείο στην Αιόλου
Astir Palace: Πάνω από 650 εκατ. η επένδυση
Astir Palace: Πάνω από 650 εκατ. η επένδυση
Έως το καλοκαίρι του 2020, όπως τονίστηκε κατά την παρουσίαση της ξενοδοχειακής μονάδας, θα ολοκληρωθεί η πλήρης ανακαίνιση της Astir Beach, με νέες υποδομές και αναβαθμισμένες υπηρεσίες.
Astir Palace: Πάνω από 650 εκατ. η επένδυση
Πτώση στην πληρότητα των αθηναϊκών ξενοδοχείων
Πτώση στην πληρότητα των αθηναϊκών ξενοδοχείων
Με πτώση της τάξης του 6.8% στην πληρότητα, του 6.8% στο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar) και με μηδενική αλλαγή (0.0%) στη μέση τιμή δωματίου ‘έκλεισε’ το Α΄ τρίμηνο το 2019 για τα αθηναϊκά ξενοδοχεία.
Πτώση στην πληρότητα των αθηναϊκών ξενοδοχείων
Πέρασε στην Εθνική Πανγαία το Hilton Cyprus
Πέρασε στην Εθνική Πανγαία το Hilton Cyprus
Ολοκληρώθηκε η απόκτηση του 98% των μετοχών της εταιρείας The Cyprus Tourism Development Public Company Limited (CTDC) έναντι συνολικού τιμήματος €55,5 εκατ.
Πέρασε στην Εθνική Πανγαία το Hilton Cyprus
ΠΟΞ: Πτώση 20% στις κρατήσεις της Χαλκιδικής
ΠΟΞ: Πτώση 20% στις κρατήσεις της Χαλκιδικής
Ως επιβαρυντικούς παράγοντες, ο πρόεδρος της ΠΟΞ ανέφερε τη βραχύβια μίσθωση, αλλά και το γεγονός ότι ο Απρίλιος ήταν καλοκαιρινός στην υπόλοιπη Ευρώπη.
ΠΟΞ: Πτώση 20% στις κρατήσεις της Χαλκιδικής