fbpxΝέα τεχνολογία από την Coca Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη | Economistas.gr
Skip to main content

Νέα τεχνολογία από την Coca Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη

Νέα τεχνολογία από την Coca Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη
Φώτο: Shutterstock

Την Ελλάδα και συγκεκριμένα το Κέντρο Διανομής της Coca-Cola Τρία Έψιλον στη Θεσσαλονίκη, επέλεξε ο όμιλος Coca-Cola HBC ανάμεσα σε 28 χώρες για την πρώτη εφαρμογή της πρωτοποριακής τεχνολογίας «Vision Picking» στη διαχείριση αποθήκης.

Πρόκειται για μια τεχνολογία η οποία εφαρμόζεται για πρώτη φορά στον κλάδο των FMCG σε παγκόσμια κλίμακα και επιτρέπει στην εταιρεία να δημιουργεί χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Ήδη, στους δύο μήνες που εφαρμόζεται η νέα τεχνολογία, έχει καταγραφεί αύξηση της παραγωγικότητας, της ταχύτητας και της ακρίβειας. Ειδικότερα, καταγράφεται αύξηση της παραγωγικότητας κατά 10% και της ταχύτητας στη συλλογή των παλετών κατά 8%, ενώ η ακρίβεια πλέον φτάνει το 99,9%.

Όπως ανέφερε σήμερα ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο πλαίσιο παρουσίασης της νέας τεχνολογίας, «με αφετηρία την Ελλάδα και το κέντρο διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο όμιλος μας θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται».

Συγκεκριμένα, μέσα στο 2019, η τεχνολογία «Vision Picking» θα εφαρμοστεί στο Σχηματάρι Mega-Plant καθώς επίσης και σε μονάδες του ομίλου Coca-Cola HBC στην Ουγγαρία, την Ρουμανία, την Βουλγαρία και την Σερβία. Το ύψος της αρχικής επένδυσης για την ανάπτυξη του software ανήλθε στα 200.000 ευρώ, ενώ προγραμματίζονται και νέες επενδύσεις στον τομέα του hardware.

«Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική, αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», ανέφερε η Σουζάνα Ραρή, διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών, που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος). Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7'' τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή.

Το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη, είναι ένα από τα μεγαλύτερα στην περιοχή. Απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους και εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020 τ.μ. στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες. Από το συγκεκριμένο κέντρο διακινούνται ετησίως 7,5 εκατ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55% των παραγγελιών, αφορά μικτές παλέτες.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον διαθέτει τη μεγαλύτερη εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα διακινώντας 65.000.000 κιβώτια, σε 4.000 σημεία σε όλη τη χώρα, από 4 εργοστάσια και 6 διανεμητικά κέντρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού θα συνεδριάσει στις 24 Ιουλίου παρεμπόδιση της διενέργειας ελέγχου, στα κεντρικά γραφεία και σε υποκατάστημα της εταιρείας.
Στο στόχαστρο της Επ. Ανταγωνισμού η Coca Cola 3E
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Τη λύση της συνεργασίας τους, η οποία στην Ελλάδα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 31 Οκτωβρίου 2019, ανακοίνωσαν ο Όμιλος Coca-Cola HBC και η Lavazza.
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Η Coca-Cola HBC ανακοινώνει το λανσάρισμα Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις 28 αγορές της μέσα στην επόμενη χρονιά, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Καθαρά κέρδη ύψους 195,1 εκατ. ευρώ σημείωσε κατά το Α' εξάμηνο τρέχοντος έτους η εταιρεία εμφιαλώσεως Coca-Cola HBC AG, έναντι 216,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλαν στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ αναφορικά με την Coca Cola και την επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού