fbpxEurobank: Βραβείο για το σύστημα αυτοματισμού | Economistas.gr
Skip to main content

Eurobank: Βραβείο για το σύστημα αυτοματισμού

Eurobank: Βραβείο για το σύστημα αυτοματισμού

Η Eurobank απέσπασε μια σημαντική διάκριση στην κατηγορία «Νέες Τεχνολογικές Τάσεις σε εφαρμογές και Υπηρεσίες» στα φετινά BITE Awards κερδίζοντας το βραβείο SILVER για την εφαρμογή Robotic Process Automation στις υπηρεσίες της.

Το Robotic Process Automation είναι μία αναδυόμενη τεχνολογική πρακτική, η οποία μέσω ενός εξειδικευμένου λογισμικού, εξομοιώνει και εκτελεί πολύπλοκες, χρονοβόρες και κουραστικές τυποποιημένες διαδικασίες που μέχρι τώρα εκτελούνταν από άνθρωπο. Με τον κατάλληλο προγραμματισμό το «ρομπότ» μπορεί να συνδέεται σε εφαρμογές (log in), να περιηγείται σε οθόνες εφαρμογών και αρχεία, να διαβάζει, συμπληρώνει, μεταφέρει και αντιγράφει δεδομένα σε πολλαπλές οθόνες, εφαρμογές και ηλεκτρονικές φόρμες, να συγκρίνει δεδομένα από διαφορετικές πηγές (reconciliations). Επιπλέον είναι σε θέση να πραγματοποιεί υπολογισμούς, να παίρνει αποφάσεις, βάσει συγκεκριμένων κανόνων, να παράγει αναφορές, να ανοίγει emails και επισυναπτόμενα αρχεία και να διαμορφώνει και αποστέλλει emails με τυποποιημένα κείμενα και αποδέκτες.

Η Eurobank αναγνωρίζοντας άμεσα τις δυνατότητες και τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει ο χώρος του Robotic Process Automation, ξεκίνησε ήδη από το 2017 δοκιμαστικά την εφαρμογή της καινούργιας τεχνολογίας και στις αρχές του 2018 προχώρησε στη διαμόρφωση ενός Robotic Process Automation Center of Excellence με σκοπό την προσαρμογή του λειτουργικού της μοντέλου, ώστε να επιτευχθεί η γρήγορη διάδοση της νέας αυτής τεχνολογίας σε επίπεδο Τράπεζας. Τα οφέλη από την νέα εφαρμογή είναι ήδη εντυπωσιακά καθώς καταγράφηκε:

  • Αύξηση παραγωγικότητας και μείωση κόστους, λόγω μείωσης του χρόνου εκτέλεσης της εργασίας
  • Μείωση λειτουργικού κινδύνου, λόγω εξάλειψης του «ανθρώπινου λάθους» στην εκτέλεση της εργασίας
  • Αύξηση ικανοποίησης υπαλλήλων λόγω μη ενασχόλησής τους με εργασίες «ρουτίνας» χωρίς προστιθέμενη αξία και
  • Αύξηση ικανοποίησης πελατών, λόγω βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της μείωσης του χρόνου εξυπηρέτησης τους.

Η διάκριση της Eurobank για την καινοτόμο εφαρμογή του Robotic Process Automation επιβεβαιώνει την στρατηγική της για την αποτελεσματική μετάβαση στην νέα ψηφιακή εποχή με επίκεντρο την βελτίωση των υπηρεσιών της, την ικανοποίηση των εργαζομένων και την βελτίωση της εμπειρίας εξυπηρέτησης των πελατών της.

Επιπλέον, η Eurοbank στην τελετή απονομής των Impact Business IT Excellence Awards 2019, των επιχειρηματικών βραβείων που διοργάνωσε για όγδοη συνεχή χρονιά η Boussias Communications, υπό την αιγίδα του ΣΕΠΕ, απέσπασε και δύο βραβεία Gold για την καινοτομία που προσφέρει στο εκσυγχρονισμό των τραπεζικών συναλλαγών. Το πρώτο βραβείο για το νέο Eurobank Mobile App και το δεύτερο για την υπηρεσία v-Banking στις κατηγορίες Mobile και Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Eurobank Factors: Πρώτη στις υπηρεσίες Factoring
Eurobank Factors: Πρώτη στις υπηρεσίες Factoring
Οι εκχωρούμενες απαιτήσεις της Eurobank Factors ανήλθαν σε €4,90 δισ. το 2019 από €4,80 δισ. το 2018 ενώ, παρά την πίεση της αγοράς σε επίπεδο επιτοκίων, διατήρησε υψηλά επίπεδα κερδοφορίας.
Eurobank Factors: Πρώτη στις υπηρεσίες Factoring
Συνεργασία Enterprise Greece – Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας και επενδύσεων
Συνεργασία Enterprise Greece – Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας και επενδύσεων
Στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας για την ενίσχυση των εξαγωγών και την προσέλκυση επενδύσεων προχώρησαν ο Οργανισμός Enterprise Greece και η Eurobank.
Συνεργασία Enterprise Greece – Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας και επενδύσεων
Global Finance: Eurobank, η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα»
Global Finance: Eurobank, η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα»
Το βραβείο της «Καλύτερης Ψηφιακής Τράπεζας στην Ελλάδα» (Best Consumer Digital Bank in Greece) για το 2020 απέσπασε η Eurobank από το διεθνούς κύρους αμερικάνικο περιοδικό Global Finance.
Global Finance: Eurobank, η «Καλύτερη Ψηφιακή Τράπεζα στην Ελλάδα»
Eurobank: Ηλεκτρονικά η περιοδική ενημέρωση πελατών
Eurobank: Ηλεκτρονικά η περιοδική ενημέρωση πελατών
Η Eurobank προχωρά, σταδιακά, στην παροχή της περιοδικής ενημέρωσης για τις κινήσεις των λογαριασμών πελατών της μόνο με ηλεκτρονικό τρόπο, στο πλαίσιο και της ευρωπαϊκής οδηγίας PSDII.
Eurobank: Ηλεκτρονικά η περιοδική ενημέρωση πελατών
Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο για ιδιώτες και επιχειρήσεις
Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο για ιδιώτες και επιχειρήσεις
H Eurobank επέδειξε υψηλά αντανακλαστικά και μεγάλη προσαρμοστικότητα, επιτυγχάνοντας απρόσκοπτη εξυπηρέτηση σε συνθήκες ασφάλειας για όλους.
Eurobank: Ολοκληρωμένο ψηφιακό δίκτυο για ιδιώτες και επιχειρήσεις