fbpx«Έφυγε» ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης | Economistas.gr
Skip to main content

«Έφυγε» ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης

«Έφυγε» ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης
Φώτο: Ναυτικά Χρονικά

Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 80 ετών ο εφοπλιστής Παναγής Στρίντζης, που έδωσε το δικό του στίγμα στην ελληνική ναυσιπλοΐα και αποτέλεσε έναν από τους παθιασμενούς επιχειρηματίες του χώρου που δεν δίσταζε να δείχνει την αγάπη για τον τόπο του σε κάθε ευκαιρία.

Οπως αναφέρει το ekefalonia, ο Παναγής Στρίντζης άφησε την τελευταία του πνοή την Τετάρτη, καθώς τον πρόδωσε η καρδιά του. Ο Παναγής Στρίντζης μαζί με τα αδέλφια του ίδρυσαν την strintzis lines στα μέσα της δεκαετίας του ‘60. Το «Αγιος Γεράσιμος» ξεκίνησε το δρομολόγιο Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα και το εγχείρημα στέφθηκε με επιτυχία. Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία.

Οπως αναφέρει τα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη. Ο στόλος της περιλαμβάνει 12 πλοία, ενώ η εταιρεία προχώρησε στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων. Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα δρομολογήθηκαν μέσα στο 2000.

Δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic»και ένα άλλο το προοριζόταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς. Σύμφωνα με το ekefalonia, hσυνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από αυτό που περίμεναν. Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000. Η οικογένεια Στρίντζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή, Κωστα, Μπάμπη και τον Διονύση Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα «Σ» το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρείας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.

Ενα χρόνο μετά το άδοξο τέλος της Strintzis Ferries, ο Παναγής Στρίντζης κάνει συμφωνία με τον Διονύση Λυκούδη ώστε τα νησιά να έχουν και πάλι κεφαλονίτικο σινιάλο στα καράβια τους. Τον Μάρτιο του 2013, ο Παναγής Στρίντζης υπέγραφε τη πώληση του «Κεφαλονιά» στην ανερχόμενη τότε Kefalonian Lines.
 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παραίτηση από το Δ.Σ. της ΑΝΕΚ
Παραίτηση από το Δ.Σ. της ΑΝΕΚ
H ANEK ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι περιήλθε στο Διοικητικό Συμβούλιο η παραίτηση του μη εκτελεστικού μέλους του Δ.Σ. κ. Ιωάννη Σταυρόπουλου με ημερομηνία ισχύος από 28/03/2019.
Παραίτηση από το Δ.Σ. της ΑΝΕΚ
ΑΝΕΚ: Ενίσχυση τζίρου αλλά αύξηση ζημιών
ΑΝΕΚ: Ενίσχυση τζίρου αλλά αύξηση ζημιών
Η ΑΝΕΚ ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα με τον κύκλο εργασιών και το EBITDA να έχουν σημειώσει άνοδο, όμως παράλληλα έχουν αυξηθεί και οι ζημίες του ομίλου.
ΑΝΕΚ: Ενίσχυση τζίρου αλλά αύξηση ζημιών
Newsphone: Βγαίνει από την ακτοπλοΐα
Newsphone: Βγαίνει από την ακτοπλοΐα
Οι βασικοί μέτοχοι και μέλη Διοικητικού Συμβουλίου Γεώργιος Θεοδόσης - Μαλιούρης και Ευστράτιος Απέργης αναλαμβάνουν τον έλεγχο των ακτοπλοϊκών δραστηριοτήτων.
Newsphone: Βγαίνει από την ακτοπλοΐα