fbpxCoca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη | Economistas.gr
Skip to main content

Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη

Coca Cola HBC: Στάσιμα τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη
Φώτο: Shutterstock

Καθαρά κέρδη ύψους 195,1 εκατ. ευρώ σημείωσε κατά το Α' εξάμηνο τρέχοντος έτους η εταιρεία εμφιαλώσεως Coca-Cola HBC AG, έναντι 216,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, καταγράφοντας μείωση 10,1%.

Τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της ανήλθαν σε 222,8 εκατ. ευρώ έναντι 221,7 εκατ. ευρώ, την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, εμφανίζοντας άνοδο 0,5%.

Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε σήμερα,τα αποτελέσματα Α' εξαμήνου χαρακτήρισε ισχυρή αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 3,4% για το πρώτο εξάμηνο του 2019, με την επίδραση στη συγκριτική βάση της ιδιαίτερα μεγάλης αύξησης που είχε σημειωθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2018.

Όπως σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση, οι ασυνήθιστα υγρές και ψυχρές καιρικές συνθήκες στο δεύτερο τρίμηνο επηρέασαν αρνητικά την αύξηση των εσόδων σε όλους τους τομείς δραστηριότητας. Οι υψηλότερες θερμοκρασίες το δεύτερο μισό του Ιουνίου οδήγησαν σε καλύτερες επιδόσεις.

Τα έσοδα ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση, αυξήθηκαν κατά 1,2% το πρώτο εξάμηνο, παρουσίασαν βελτίωση το δεύτερο τρίμηνο, κυρίως στην Ευρώπη, με τη θετική συμβολή της αύξησης των τιμών και του ευνοϊκού μείγματος κατηγορίας και συσκευασίας.

Επίσης καταγράφηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,2% στο πρώτο εξάμηνο, με αύξηση 2,4% στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών.

- Ο όγκος πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές αυξήθηκε κατά 0,4% με την Ιταλία να σημειώνει ενθαρρυντικά θετικές επιδόσεις.

- Οι όγκοι πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 1,4% παρά την ισχυρή αύξηση το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.

- Οι όγκοι πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν κατά 3,4% με συνέχιση της ισχυρής αύξησης στη Νιγηρία.

- Η καινοτομία προϊόντων συνέβαλε στην αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 4,5 ποσοστιαίες μονάδες.

Η αύξηση των εσόδων σε συνδυασμό με την επίδραση στη συγκριτική βάση των επενδύσεων στο FIFA World Cup είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των συγκρίσιμων λειτουργικών εξόδων ως ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις κατά 50 μονάδες βάσης.

Το περιθώριο συγκρίσιμων λειτουργικών κερδών αυξήθηκε κατά 10 μονάδες βάσης, στο 9,7%, ενώ τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 4,7%.

Τα συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,612 καταγράφοντας αύξηση 1,5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ενώ τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,536, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 9,2%.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, αναφερόμενος στα παραπάνω αποτελέσματα επεσήμανε ότι:«Είμαστε ικανοποιημένοι από το ισχυρό πρώτο εξάμηνο του έτους, δεδομένου του συνδυασμού της υψηλής συγκριτικής βάσης και των ασυνήθιστα υγρών και ψυχρών καιρικών συνθηκών. Πετύχαμε αύξηση των εσόδων και του όγκου πωλήσεων και στους τρεις τομείς δραστηριότητας με παράλληλη περαιτέρω βελτίωση των συγκρίσιμων περιθωρίων κέρδους. Οι πρωτοβουλίες διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και η καινοτομία συνεχίζουν να αποφέρουν καλά αποτελέσματα, με την καινοτομία να οδηγεί σε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 4,5 ποσοστιαίες μονάδες στο πρώτο εξάμηνο. Αυξάνουμε τα έσοδα σε κάποιες από τις πιο σημαντικές κατηγορίες προϊόντων μας, περιλαμβανομένων των ανθρακούχων αναψυκτικών, των εμφιαλωμένων νερών και των ποτών ενέργειας και προχωράμε με την κυκλοφορία του Costa Coffee σε 10 από τις αγορές μας το 2020. Πραγματοποιήσαμε ικανοποιητική πρόοδο στην περίοδο σχετικά με τις πρωτοβουλίες συσκευασίας μας με τρία από τα σήματά μας στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών να συσκευάζονται πλέον με 100% ανακυκλωμένη ρητίνη. Με το βλέμμα στο μέλλον, αναμένουμε αύξηση των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση στα πλαίσια του εύρους 5-6%, σημειώνοντας μία ακόμη χρονιά βελτίωσης των περιθωρίων κέρδους».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
Τη λύση της συνεργασίας τους, η οποία στην Ελλάδα θα τεθεί σε εφαρμογή από τις 31 Οκτωβρίου 2019, ανακοίνωσαν ο Όμιλος Coca-Cola HBC και η Lavazza.
Λύνουν τη συνεργασία τους Coca-Cola HBC και Lavazza
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Η Coca-Cola HBC ανακοινώνει το λανσάρισμα Costa Coffee σε τουλάχιστον 10 από τις 28 αγορές της μέσα στην επόμενη χρονιά, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
H Coca Cola HBC λανσάρει Costa Coffee
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Εξώδικη διαμαρτυρία απέστειλαν στο Υπουργείο Πολιτισμού οι εταιρείες Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ αναφορικά με την Coca Cola και την επικοινωνιακή στρατηγική της σχετικά με τη χρήση εθνικών συμβόλων στις συσκευασίες της.
Εξώδικο από Βίκος, ΕΨΑ και Λουξ στο Υπουργείο Πολιτισμού
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής συμπληρώνοντας εύκολα, γρήγορα και απλά μια υπεύθυνή δήλωση.
Πρόγραμμα στήριξης μικρών επιχειρήσεων από Coca Cola και Ιδρυμα Μποδοσάκη
Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer
Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer
Το Topo Chico Hard Seltzer είναι ένα ποτό με ανθρακούχο νερό, μικρή περιεκτικότητα αλκοόλ και φυσικά αρώματα, το οποίο έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή του τον προηγούμενο Σεπτέμβριο στην Λατινική Αμερική.
Coca Cola: Λανσάρει στην Ελλάδα το Topo Chico Hard Seltzer