fbpxDeloitte: Αύξηση της αξίας του εμπορικού της σήματος | Economistas.gr
Skip to main content

Deloitte: Αύξηση της αξίας του εμπορικού της σήματος

Deloitte: Αύξηση της αξίας του εμπορικού της σήματος

Η Deloitte ξεπέρασε την PwC για πρώτη φορά μετά από 10 χρόνια, με την αξία του εμπορικού της σήματος να αυξάνεται κατά 42% στα 29,7 δισ. δολάρια. Σύμφωνα με τη φετινή έκθεση της Brand Finance, της σημαντικότερης ανεξάρτητης εταιρείας αξιολόγησης εμπορικών σημάτων παγκοσμίως, η Deloitte κατέχει το μεγαλύτερο σε αξία και ισχυρότερο εμπορικό σήμα στον τομέα της παροχής εμπορικών υπηρεσιών παγκοσμίως. Με ισχυρή παρουσία και στην ελληνική αγορά, η κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία αξιολογήθηκε με 91.24/100 βαθμούς και AAA+, ενώ έχει επανειλημμένα βραβευτεί για τo καινοτόμο και δυναμικό χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών που προσφέρει.

Το μεγαλύτερο μέρος της αξίας της επωνυμίας της Deloitte προκύπτει από τις συμβουλευτικές υπηρεσίες που παρέχει, με τα έσοδα να αυξάνονται ταχύτατα σε κάθε μία από τις εξής σημαντικές κατηγορίες: τεχνολογία, στρατηγική και λειτουργίες και ανθρώπινο κεφάλαιο.

Στην εντυπωσιακή άνοδο της εταιρείας συνεισέφεραν στοιχεία όπως το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας της εταιρείας “MAKE YOUR IMPACT”, η αυξανόμενη ζήτηση για τις ψηφιακές λύσεις και τις δυνατότητες ψηφιακού μετασχηματισμού, στις οποίες εξειδικεύεται, ο καινοτόμος χαρακτήρας της, καθώς και η στόχευσή της στην τεχνολογία. Σημαντικό ρόλο στην αύξηση εσόδων διαδραματίζουν επίσης οι συμμαχίες και οι προσφορές οικοσυστημάτων μέσω στρατηγικών συνεργασιών με τους ευρέως γνωστούς εταίρους της, Apple, SAP, Salesforce, Amazon και Adobe αλλά και η επένδυση σε πρωτοποριακές νέες τεχνολογίες, όπως blockchain, τεχνητή νοημοσύνη και Internet of Things.

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων της έκθεσης της Brand Finance, ο CEO της Deloitte Ελλάδας, κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, δήλωσε χαρακτηριστικά «Η διάκριση αυτή είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειάς μας για βελτίωση της ολοκληρωμένης εμπειρίας που προσφέρουμε στους πελάτες μας. Μας δίνει σημαντική ηθική ικανοποίηση και φυσικά ένα ακόμη κίνητρο να συνεχίσουμε να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό μας και να συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Deloitte Ελλάδος: Ρεκόρ προσλήψεων για το 2019
Deloitte Ελλάδος: Ρεκόρ προσλήψεων για το 2019
H Deloitte Ελλάδος προσέλαβε πάνω από 400 άτομα το οικονομικό έτος 2019, εκ των οποίων το 13% προήλθε από το επιτυχημένο Πρόγραμμα Πρακτικών Ασκήσεων της εταιρείας.
Deloitte Ελλάδος: Ρεκόρ προσλήψεων για το 2019
Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing
Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing
Ο σκοπός, η εμπειρία, η σύνθεση, η εμπιστοσύνη, η συμμετοχή, το ταλέντο και η προσαρμοστικότητα αποτελούν τις βασικές τάσεις εξέλιξης, με συνδετικό κρίκο την ανθρώπινη σύνδεση, σύμφωνα με έρευνα της Deloitte.
Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing
Πρωτιά αισιοδοξίας των Ελλήνων CFOs
Πρωτιά αισιοδοξίας των Ελλήνων CFOs
Θετική προσέγγιση σε ποσοστό 74% για την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Σε νέα χαμηλά επίπεδα οι προσδοκίες των Ευρωπαίων CFOs.
Πρωτιά αισιοδοξίας των Ελλήνων CFOs
Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών σε παραλίες
Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών σε παραλίες
Σημαντική επιτυχία σημείωσε το 1ο Impact Day που διοργάνωσε η Deloitte Ελλάδος, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA, ως Εταιρικό της Μέλος, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών σε παραλίες
Deloitte Ελλάδος: Με ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον υποδέχεται το 2020
Deloitte Ελλάδος: Με ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον υποδέχεται το 2020
Η Deloitte Ελλάδος ανακοίνωσε αυτό το μήνα την εφαρμογή του προγράμματος «Deloitte goes Agile» που είναι αφιερωμένο στο ευ ζην των εργαζομένων της.
Deloitte Ελλάδος: Με ευέλικτο εργασιακό περιβάλλον υποδέχεται το 2020