fbpx40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο | Economistas.gr
Skip to main content

40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο

40 παραλίες πιο καθαρές σε Κρήτη, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο

Έχοντας στις αποσκευές ένα ολόκληρο καλοκαίρι με 40 δράσεις σε τρία ελληνικά νησιά, το πρόγραμμα «Προσφέρω» της P&G και της ΑΒ Βασιλόπουλος, στήριξε την iSea και κάνει τον απολογισμό μιας περιόδου από τον Μάιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, στην Κρήτη, την Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο.

Ο στόχος του Προσφέρω είναι η ευαισθητοποίηση και η κινητοποίηση των πολιτών για ελληνικές ακτές απαλλαγμένες από κάθε είδους απορρίμματα. Ο αριθμός των πολιτών που μεμονωμένα ή σε ομάδες συμμετείχαν στο κάλεσμα, έφτασε φέτος τα 420 άτομα, με ανθρώπους από όλες τις ηλικίες, Έλληνες πολίτες αλλά και πολλούς ξένους επισκέπτες, να ανταποκρίνονται και να ενισχύουν τις δράσεις του Προσφέρω σε 40 παραλίες. Ταυτόχρονα, όμως στην ενέργεια συμμετέχουν και όλοι οι καταναλωτές διότι μέσα από τις αγορές προϊόντων της P&G όπως Ariel, Always, H&S στα καταστήματα AB Βασιλόπουλος, δίνεται η δυνατότητα στην iSea να εντοπίσει τις κατάλληλες παραλίες, να οργανώσει, να συντονίσει τις δράσεις και να κάνει την επιστημονική καταγραφή των απορριμμάτων.

Από τον Μάιο ως και τον Σεπτέμβριο, στο Ηράκλειο, στα Χανιά, στο Ρέθυμνο, στην Κεφαλονιά και τη Ζάκυνθο, απομακρύνθηκαν από τις παραλίες των νησιών, 5.830 κιλά απορριμμάτων, σε μια συνολική έκταση 31.760 μέτρων, με τα πλαστικά να αποτελούν το 85% του συνολικού όγκου απορριμμάτων.

Η Αναστασία Χαρίτου, η συντονίστρια δράσεων της περιβαλλοντικής οργάνωσης iSea αναφέρει:

«Το αποτέλεσμα των 40 δράσεων που υλοποιήθηκαν συνολικά συνέβαλε στη διαμόρφωση της εικόνας που έχουμε για την κατάσταση που επικρατεί σε παραλίες τουριστικών περιοχών της χώρας μας και τη διάσταση του προβλήματος των υδάτινων απορριμμάτων. Πολύ ενθαρρυντικό αποτελεί για εμάς το γεγονός ότι εταιρίες και τοπικές κοινότητες ενώνουν τις δυνάμεις τους και αγκαλιάζουν τις δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος».

Ενεργή συμμετοχή στην κινητοποίηση αυτό το καλοκαίρι είχαν και οι ηθοποιοί Ορφέας Αυγουστίδης και Λίλα Μπακλέση οι οποίοι έχουν αγκαλιάσει το Προσφέρω συμμετέχουν οι ίδιοι σε καθαρισμούς και ενισχύουν τις δράσεις μέσα από τα κοινωνικά τους δίκτυα.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
Τη δυναμική της επέκταση σε όλη τη χώρα συνεχίζει η ΑΒ Βασιλόπουλος με το άνοιγμα του 500ου καταστήματός της, το νέο ΑΒ Food Market Βόλος (Δημητριάδος).
ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέο κατάστημα στον Βόλο
Κοινή πρωτοβουλία AB Βασιλόπουλου και WWF Ελλάς για τα ψάρια
Κοινή πρωτοβουλία AB Βασιλόπουλου και WWF Ελλάς για τα ψάρια
Στα ιχθυοπωλεία των καταστημάτων της ΑΒ θα διατίθενται ψάρια και θαλασσινά που αλιεύθηκαν ή παράχθηκαν χωρίς να επιβαρύνουν κατά το δυνατόν το θαλάσσιο περιβάλλον
Κοινή πρωτοβουλία AB Βασιλόπουλου και WWF Ελλάς για τα ψάρια
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
Η εταιρεία Procter & Gamble, γνωστοποίησε ότι έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης στο πλαίσιο των στόχων που έχει θέσει για το Ambition 2030.
P&G: Σημαντική πρόοδος στα ευρωπαϊκά προγράμματα βιώσιμης ανάπτυξης
ΑΒ Βασιλόπουλος: Χαρίζει το ενοίκιο Απριλίου στα shops in a shop
ΑΒ Βασιλόπουλος: Χαρίζει το ενοίκιο Απριλίου στα shops in a shop
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε σήμερα ότι στηρίζει έμπρακτα τις μικρές επιχειρήσεις που λειτουργούν εντός των καταστημάτων της.
ΑΒ Βασιλόπουλος: Χαρίζει το ενοίκιο Απριλίου στα shops in a shop
H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
Η P&G κατέκτησε την κορυφή, καθώς έχει αποσπάσει 7 Grands Prix, ένα Grand Prix for Good, 3 Creative Effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver και 100 Bronze Lions από το 2010 μέχρι σήμερα.
H Procter & Gamble κορυφαία «Brand Marketer της Δεκαετίας»
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής
​​​​​​​Μείωση 50% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (GHG emissions) και εξασφάλιση 100% ανανεώσιμης ενέργειας για όλες τις παραγωγικές μονάδες έως το 2030
P&G: Υιοθετεί «φυσικές λύσεις» κατά της κλιματικής αλλαγής