fbpxΝέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce | Economistas.gr
Skip to main content

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce

Νέα συνεργασία της KPMG με την Salesforce
AP Images

Η KPMG ανακοίνωσε τις νέες εξελίξεις στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της να γίνουν «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί - Αξιόπιστοι», παρέχοντας τη δυνατότητα ενός ολιστικού «ταξιδιού του πελάτη(customer journey)». Για να ενισχύσει περαιτέρω την πελατοκεντρική τους προσέγγιση με γνώμονα τον εκάστοτε κλάδο, η KPMG συνεργάζεται με την Salesforce, παγκόσμιο ηγέτη της αγοράς CRM (Customer Relationship Management).

Πρόκληση αποτελεί για τους οργανισμούς ο συντονισμός των λειτουργιών σε όλους τους τομείς τής επιχείρησης, καθώς επίσης και η δημιουργία μιας αποτελεσματικής και μοναδικής Εμπειρίας Πελάτη. Η προσέγγιση της KPMG εστιάζει στην ενοποίηση του πλήρους εύρους των λειτουργιών μιας επιχείρησης, από τις συναλλαγές με το κοινό ως τις εσωτερικές διαδικασίες (front - middle και back office), συνδυάζοντας τη σε βάθος εμπειρία της σε κάθε κλάδο και στις αντίστοιχες λειτουργίες με την πλατφόρμα της Salesforce και με λύσεις cross-cloud. Η ενοποίηση επιτρέπει επίσης τη συνοχή στη διαχείριση του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της εμπορικής λειτουργίας, ενώ ενισχύει τα συνδεδεμένα συμπεράσματα-ευρήματα, την αυτοματοποίηση των εργασιών και τη βελτίωση της συμμετοχής των εργαζομένων.

Η Lisa Edwards, Strategic Engagement and Operations της Salesforce EVP, αναφέρει «Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συνεργασία της KPMG με την Salesforce σε αυτήν την καινοτόμα πρωτοβουλία της ψηφιακής προσέγγισης «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί - Αξιόπιστοι». Ταυτόχρονα βλέπουμε να αυξάνεται η ζήτηση από τους πελάτες για ταχεία μετάβαση στο περιβάλλον multi-cloud. Έχουμε ένα κοινό όραμα με την KPMG για μια συνδεδεμένη επιχείρηση όπου οι πελάτες επωφελούνται από την εξειδίκευση στον κλάδο και την επιτάχυνση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων. Η πλατφόρμα της Salesforce θα βοηθήσει επιπλέον τους επαγγελματίες της KPMG να παρέχουν εξειδικευμένες λύσεις στους πελάτες τους, εστιασμένες στον εκάστοτε κλάδο έτσι ώστε να βελτιώσουν την Εμπειρία Πελάτη σε όλα τα σημεία επαφής».

Επιπλέον, η KPMG θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα MuleSoft Anypoint για την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού για τους πελάτες, χρησιμοποιώντας την API-led (Application Programming Interface) προσέγγιση για την ενσωμάτωση της εκάστοτε πηγής δεδομένων, συσκευής ή εφαρμογής. Πάντοτε με μοναδικό μέλημα τον πελάτη, στόχος των επαγγελματιών της KPMG είναι να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσφέρουν ένα ορθά σχεδιασμένο και συνδεδεμένο «ταξίδι του πελάτη».

Ο Διονύσης Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της KPMG δήλωσε «Η συνεργασία μας με την Salesforce και η προσέγγισή μας στοχεύουν στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας. Δημιουργούμε αξία και ταυτόχρονα κέρδος δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες μας να υλοποιήσουν την υπόσχεσή τους σε κάθε σημείο επαφής του Ταξιδιού του Πελάτη.» Συμπλήρωσε επίσης «Είμαι πολύ ικανοποιημένος καθώς με την Salesforce συνεργαζόμαστε όχι μόνο με τον κορυφαίο πάροχο CRM πλατφόρμας, αλλά με μια εταιρεία που μοιράζεται τις αξίες και το όραμά μας να βοηθήσουμε τους κοινούς μας πελάτες να χτίσουν σχέσεις διαρκείας και εμπιστοσύνης με τους δικούς τους πελάτες».

Η προσέγγιση «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί Αξιόπιστοι»

Η πελατοκεντρική προσέγγιση “Connected Enterprise” της KPMG λαμβάνει υπόψη της όλο το εύρος της επιχείρησης σε σχέση με τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Το πλαίσιο αυτό βοηθά τους πελάτες της KPMG να διασυνδέουν τις λειτουργίες της επιχείρησής τους με στόχο τη βελτίωση της Εμπειρίας Πελάτη, την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων τους καθώς και την επιτάχυνση της απόδοσης των επενδύσεών τους.

Το “Powered Enterprise” της KPMG αποτελεί τη λύση λειτουργικού μετασχηματισμού, που συνδυάζει την εις βάθος γνώση των λειτουργιών, την αποδεδειγμένη δυνατότητα επίτευξης αποτελεσμάτων και τις τεχνολογίες cloud για την εφαρμογή βιώσιμων αλλαγών, αυξημένης απόδοσης και διαρκούς αξίας. Οι λύσεις της KPMG σχετικά με το ρίσκο -σε οποιαδήποτε λειτουργία τής επιχείρησης- υλοποιούν προς όφελος των πελατών της την υπόσχεση για ασφαλείς και απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις που τους επιτρέπουν να εμπνέουν εμπιστοσύνη στα ενδιαφερόμενη μέρη τους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Νέα «κορυφή» για την KPMG στα Responsible Business Awards
Νέα «κορυφή» για την KPMG στα Responsible Business Awards
Το χάλκινο βραβείο στην κατηγορία «Αριστεία στην Επικοινωνία» έλαβε χθες η KPMG για τη στήριξή της πρωτοβουλίας "A Woman Can Be", στα Hellenic Responsible Business Awards.
Νέα «κορυφή» για την KPMG στα Responsible Business Awards
KPMG: Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του Covid-19
KPMG: Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του Covid-19
Ερευνα που απευθύνεται στους εργαζόμενους του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που εργάζονται στην ελληνική επικράτεια είτε εξ αποστάσεως ή εκ περιτροπής, ή με φυσική παρουσία.
KPMG: Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του Covid-19
KPMG: Θετικοί στην τηλεργασία οι Έλληνες εργαζόμενο
KPMG: Θετικοί στην τηλεργασία οι Έλληνες εργαζόμενο
Το 95% του συνόλου του δείγματος απάντησαν θετικά ως προς την αποτελεσματικότητα και την αμεσότητα εφαρμογής των μέτρων από τις εταιρείες τους.
KPMG: Θετικοί στην τηλεργασία οι Έλληνες εργαζόμενο
KPMG: Καθιερώνεται η εξ αποστάσεως εργασία
KPMG: Καθιερώνεται η εξ αποστάσεως εργασία
Oι ανησυχίες των εργαζομένων αφορούν στην πιθανότητα μείωσης των αποδοχών τους, μείωσης προσωπικού, καθώς και στην μείωση των ευκαιριών εξέλιξης της καριέρας τους.
KPMG: Καθιερώνεται η εξ αποστάσεως εργασία
O Richard Threlfall επικεφαλής του KPMG IMPACT
O Richard Threlfall επικεφαλής του KPMG IMPACT
Η πρωτοβουλία KPMG IMPACT θα συγκεντρώσει την παγκόσμια τεχνογνωσία της KPMG για την οικοδόμηση ενός βιώσιμου και ισχυρού μέλλοντος
O Richard Threlfall επικεφαλής του KPMG IMPACT
 KPMG: Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του κορωνοϊού
KPMG: Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του κορωνοϊού
3ο κύκλο της έρευνας «Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή της νόσου COVID-19» πραγματοποιεί η KPMG με αφορμή τα νέα δεδομένα στον εργασιακό χώρο
KPMG: Βαρόμετρο για τις συνθήκες εργασίας στην εποχή του κορωνοϊού