fbpxBloomberg: Ο γαλλικός οίκος LVMH σε συζητήσεις για την εξαγορά του Tiffany | Economistas.gr
Skip to main content

Bloomberg: Ο γαλλικός οίκος LVMH σε συζητήσεις για την εξαγορά του Tiffany

Bloomberg: Ο γαλλικός οίκος LVMH σε συζητήσεις για την εξαγορά του Tiffany
Flickr

Η ιδιοκτήτρια εταιρεία του οίκου Louis Vuitton LVMH βρίσκεται σε συνομιλίες για την εξαγορά του κοσμηματοπωλείου Tiffany & Co, μετέδωσε σήμερα το Bloomberg, επικαλούμενο πρόσωπα με γνώση του θέματος.

Σχετικά με τις συζητήσεις, που θα μπορούσαν να βοηθήσουν τον οίκο ειδών πολυτελείας με έδρα το Παρίσι να επεκταθεί στην αμερικανική αγορά κοσμημάτων, δεν υπάρχει εγγύηση ότι θα ολοκληρωθούν με μια συμφωνία μεταξύ των δύο εταιρειών, προσθέτει το Bloomberg.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

LVMH: Ο κολοσσός με τα δεκάδες «χρυσά» brands -BVLGARI, Dior, Givenchy, Louis Vuitton, τώρα και τα Tiffany
LVMH: Ο κολοσσός με τα δεκάδες «χρυσά» brands -BVLGARI, Dior, Givenchy, Louis Vuitton, τώρα και τα Tiffany
Η εξαγορά της Tiffany & Co, με ιστορία στον χώρο των κοσμημάτων που «κρατά» από το 1837, έναντι του ιλιγγιώδους ποσού των 16,2 δισ. δολαρίων, αναμένεται να δώσει στη Louis Vuitton ακόμα μεγαλύτερη αίγλη.
LVMH: Ο κολοσσός με τα δεκάδες «χρυσά» brands -BVLGARI, Dior, Givenchy, Louis Vuitton, τώρα και τα Tiffany
Γιατί ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης θέλει να αγοράσει το Ritz του Λονδίνου
Γιατί ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης θέλει να αγοράσει το Ritz του Λονδίνου
Ο Μπερνάρ Αρνό βρίσκεται ανάμεσα στους υποψήφιους αγοραστές του Ritz Hotel του Λονδίνου, σύμφωνα με την Times of London.
Γιατί ο πλουσιότερος άνθρωπος της Ευρώπης θέλει να αγοράσει το Ritz του Λονδίνου
LVMH: Προχωρά η εξαγορά του Tiffany με χαμηλότερη τιμή
LVMH: Προχωρά η εξαγορά του Tiffany με χαμηλότερη τιμή
Ο οίκος LVMH θα καταβάλει τελικά 131,50 δολάρια ανά μετοχή του εμβληματικού αμερικανικού οίκου κοσμημάτων, έναντι 135 δολαρίων που προβλεπόταν αρχικά.
LVMH: Προχωρά η εξαγορά του Tiffany με χαμηλότερη τιμή
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Στο ξεκίνημα της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020, για το 29% των μικρών επιχειρήσεων η ανάπτυξη νέων προϊόντων ήταν ένας τρόπος για να ανταποκριθούν στη γεμάτη προκλήσεις κατάσταση, σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση της Kaspersky.
Διαχείριση της κρίσης: Μία στις τρεις ΜμΕ κυκλοφόρησε νέα προϊόντα κατά τη διάρκεια της πανδημίας